Anoniempje202
door Anoniempje202 Apr 19, 2014 om 17:51
Computers & telefonie

Vodafone ( Alex van afd. betalingen te Amersfoort)

Geachte heer/mevrouw

ik mail namens mijn moeder: Zij belde vandaag naar Vodafone. Mijn broertje heeft sinds maand ongeveer problemen met zijn Iphine 5 er is iets mis met de WiFi antenne. Het is nu voor de tweede keer opgehaald voor reparatie. Mijn broertje is vorige maand over zijn internet bundel gegaan. Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen) van afdeling Betalingen te Amersfoort aangegeven dat hij sms'je heeft ontvangen.dit heeft hij nooit gehad, Mijn zoon is 18 jaar en gaat niet voor de lol over internet bundel heen als hij sms'je krijgt. Dhr Alex was onprofessioneel, klantonvriendelijk, ging graag in discussie, praat door een klant heen, kent de term " klant is koning " niet. Mijn moeder betaalt 55 euro per maand voor mijn broertje we kunnen daarvoor service en stuk dienstverlening terug verwachten. Ik krijg alleen medewerker met attitude en denken dat ze aandelen hebben in het bedrijf. Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.

Ik ben zelf gelukkig geen Vodafone klant, maar wat een slecht, onprofessioneel, oplichters zijn het. Internet door laten lopen om geld ober de rug van je klant te verdienen. Jullie kunnen iets leren van Telfort die sluiten internet af als je over je internet bundel heen bent.

Ik ben benieuwd of iemand van Vodafone op een normaal professioneel manier mij kan helpen

1025 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 19, 2014 om 18:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen)......

Volkomen terecht, dat blijkt maar weer, want jij gooit die naam zo op het internet!

......Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.......

En daarmee bedoel je natuurlijk: kwijtschelding/vermindering van de factuur.

En wie zegt dat je broer geen sms'je heeft gekregen? Hij natuurlijk. Genoeg jongeren die zo'n sms'je negeren. En genoeg jongeren die niet altijd de waarheid spreken.

Anoniempje202
door Anoniempje202 - Apr 19, 2014 om 19:47
1 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 19 apr 2014, 18:43]......Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen)......

Volkomen terecht, dat blijkt maar weer, want jij gooit die naam zo op het internet!

......Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.......

En daarmee bedoel je natuurlijk: kwijtschelding/vermindering van de factuur.

En wie zegt dat je broer geen sms'je heeft gekregen? Hij natuurlijk. Genoeg jongeren die zo'n sms'je negeren. En genoeg jongeren die niet altijd de waarheid spreken.

Carola, ik ga niet in op uw reactie. U bent meer bezig te oordelen/ veroordelen terwijl u mij en mijn gehele familie niet kent.

tenormin
door tenormin - Apr 19, 2014 om 22:54
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@bipasha, u kunt nu wel wild om u heen schreeuwen maar bedenk wel dat u zelf ook niet als Sneeuwwitje uw mededeling doet. Gelijk een bedrijf voor oplichters uitmaken is ook niet professioneel. Als je 'namens je moeder schrijft' lees ik: mijn zoon doet zoiets niet. Tja, zonen doen wel vaker dingen die vader en moeder niet weten (dochters trouwens ook, voor daar commentaar op komt).

tijger1
door tijger1 - Apr 20, 2014 om 09:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waarom trekt uw broer, hij is tenslotte al 18 daar niet zelf achteraan? Uw moeder moet bellen en u mailen, maar hij heeft dat abonnement.

Service en dienstverlening hebben natuurlijk niets te maken met de hoogte van het maandbedrag. Hij moet toch ook wel een flinke internetbundel hebben bij zo'n bedrag. Geen meter geïnstalleerd op zijn mobiel? Dan kon hij weten hoeveel hij al verbruikt had.

Alsnog doen maar.

En heel veel mensen zouden het niet op prijsstellen als het internet afgesloten wordt, nadat ze over de bundel zijn gegaan.

ro
door ron530 - Apr 20, 2014 om 10:19
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Wel grappig dat dezelfde vraag ook op trosradar is geplaatst, uit die vraag blijkt dat de moeder het abonnement heeft afgesloten. Ook blijkt uit die vraag dat de smartphone geen wifiverbinding kon maken dus op het gsm netwerk bleef aangesloten. Er is dus data gebruikt en die zal ook afgerekend moeten worden, een slecht werkend toestel doet daar niets aan af. Dan nog een sms'je bij data overschrijding is een reminder van de provider die meer als service moet worden beschouwd dan excuus om de datalimiet kosteloos te kunnen overschrijden.

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2014 om 13:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat maandbedrag inclusief (het afbetalen van) de i-Phone 5?

r.kemperman
door r.kemperman - Apr 20, 2014 om 17:56
423 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=bipasha schreef op zaterdag 19 apr 2014, 17:51]ik mail namens mijn moeder:
Mijn broertje heeft
Mijn zoon is 18 jaar
Uw broertje is tevens uw zoon?
Of betreft het gewoon uzelf, dat u even vergeet over wie het ging

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2014 om 18:48
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=r.kemperman schreef op zondag 20 apr 2014, 17:56]
Mijn zoon is 18 jaar
Uw broertje is tevens uw zoon?
Of betreft het gewoon uzelf, dat u even vergeet over wie het ging

Nee, hij schrijft dat hij 'voor zijn moeder spreekt/schrijft'. En gaat dan citeren wat moeder zegt tegen de medewerker van Vodafoon, aan de telefoon (dat rijmt). Tenminste, zo lees ik het dan weer.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 21, 2014 om 10:50
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste bipasha,

vervelend te lezen dat naar jouw mening niet op een klantvriendelijke manier bent behandeld. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn.

Je geeft aan dat je moeder contact heeft opgenomen met de afdeling betalingen in Amersfoort. Dat is op zich vreemd want onze afdeling betalingen zit in Maastricht. Mijn collega's zijn te bereiken op het nummer 1201 via mobiel en via de vaste lijn op het nummer 0900-0940 van maandag tot en vrijdag van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 - 18.00 uur.

We sturen de bundel notificatie sms ter waarschuwing (extra service).
Je hebt als gebruiker ook een eigen verantwoordelijkheid om je tegoed en verbruik in de gaten te houden.
Je kunt je tegoed en verbruik inzien in My Vodafone. Ook is het aan te raden om via een datateller App je tegoed en verbruik in de gaten te houden.

Je geeft aan dat de wifi functie niet werkt op het toestel. Hierdoor is via het mobiele netwerk data verbruikt. Had je dit niet gewild dan had je de mobiele dataverbinding uit kunnen zetten.
Meer tips & tricks over hoe je binnen je databundel kunt blijven kun je lezen op ons forum http://voda.fo/ne/5mxrt

Ik raad je aan om met je toestel terug te gaan naar de Vodafone winkel. Mijn collega's kunnen je toestel fysiek nakijken en je verder advies geven.

Groetjes,
Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew