si
door silver5 Sep 23, 2017 om 20:30
Computers & telefonie

Vodafone en sms

Vorige maand kreeg ik een bedrag gecrediteerd van Vodafone omdat sms'en naar het buitenland gratis was (red essential bundel) alleen voor vellen had ik 20 minuten gratis en daarna kosten. Echter deze maand schrijft Vodafone 10 euro voor sms naar belgië in rekening. Dus ik de service desk gebeld (Ik moest het goed in de gaten houden volgens de medewerker van vorige maand) en werd mij gezegd dat sms 30ct per sms kost!! Dus ik alles wéér uitgelegd en men bleef vrij bot bij hun standpunt.  in de voorwaarden staat onbeperkt in Nederland én de EU?? Ze blijven zeggen dat náár de EU geld kost, en dat get gecrediteerde bedrag een fout was?? De voorwaarden staan op hun site

353 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 23, 2017 om 21:16
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dubbelpost klik hier

costnix
door costnix Sep 24, 2017 om 12:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Viervoudig post! De TS heeft blijkbaar geen geduld :-(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer