5i
door 5ilver Apr 25, 2009 om 16:12
Computers & telefonie

Vodafone "onder ons" Gratis; DUS NIET

Al twee jaar lid van vodafone, geen problemen. Sinds mijn vriendin mij bij haar onder ons heeft aangesloten zijn de problemen begonnen. Zij betaalt 10 euro extra per maand zodat zij naar mij en ik naar haar gratis kan bellen. Maar vodafone berekent het gebelde aan haar nummer zowel in minuten als in euros gewoon aan mij door. Ik in discussie met hun. Zij geven mij gelijk, maar willen dat ik toch betaal. Ik mijn geld gestorneerd, omdat na een maand wachten van hun nog steeds geen correctie en geen geld terug. Nu sluiten zij mij af. Fijne boel.....
Ik geef alle ander gelijk. Vodafone= oplichterij. Tel je minuten maar na.
Ben al naar consuwijzer gestapt. Brief met special services van vodafone ter verduidelijking aan hen.
En nog wacht ik. Iemand nog een idee wat ik kan doen tegen deze idioterie??



470 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sp
door speurneus - Apr 25, 2009 om 16:58
54 Antwoorden / 3 Vragen
0

Stel vast wat met Vodafone is afgesloten. Lees de "algemene voorwaarden" na. Spreek telefonisch niets af met Vodafone. Telefonische discussies leveren later vaak problemen op bij de bewijslast.


In dit geval ben jij de "eisende partij" en in de civiele procesvoering gaat men doorgaans uit van: "Hij/zij die eist, bewijst!" Die regel geldt ook voor bedrijven!!


Indien je het gelijk aan je kant hebt, kun je het beste handelen door zo snel mogelijk een aangetekende brief naar Vodafone te sturen met daarin je duidelijke stelling en vermelding dat Vodafone daardoor in gebreke is voor wat betreft de naleving van de gemaakte (contractuele) afspraken.


Eis van Vodafone naleving van die afspraken. Vraag naar de reden waarom je van Vodafone gelijk hebt gekregen en toch moet betalen! Dat gegeven strookt niet met elkaar. Geef in de aangetekende brief Vodafone een redelijke termijn om schriftelijk te reageren, enwel vanaf de datum als vermeld in jouw brief.


Via "track and trace" (TNT) kun je de bestemming van je brief volgen. Maak hier een kopie van als bewijsstuk. Wacht op het antwoord van Vodafone en bepaal dan eventueel de verdere stappen.


succes


sterkearm.

5i
door 5ilver - May 1, 2009 om 01:05
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb een aangetekende brief met alles erin verzonden. Kreeg de dag daarop een brief die volgens datum 1 week geleden is verzonden met creditering. Kreeg weer een dag daarop een aanmaning met allerlei bedreigingen. Heb ze gebeld en 4x opnieuw alles uitgelegd. Blijkt dat afdeling a niet weet wat afdeling b en c doen. Ze hebben mij weer aangesloten, het aanmaningstraject stopgezet en zullen de creditering verder in orde maken. Het is nu afwachten. Op 15 mei moet alles in orde zijn. Bedankt voor de hulp zover.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer