Fr
door Fransis Nov 21, 2017 om 18:05
Computers & telefonie

Vodafone schrijft teveel geld af en betaald niet terug, wat moet ik doen?

Beste mensen,
Spoiler

Ik voel me als trouwe abonnee en betaler van @Vodafone ontzettend slecht behandeld en bel;azerd.  Al vanaf maart dit jaar ben ik bezig met de financiële afhandeling van het omzetten van mijn abonnement. Ik krijg inmiddels 292 euro van Vodafone heb heel veel uren gebeld en in de wacht gestaan, er zijn veel beloftes gedaan door Vodafone die niet zijn nagekomen en ik ben het spuugzat. Ik heb wel iets beters te doen! Naast dat ik het spuugzat ben, ben ik ook wanhopig. Hieronder een samenvatting van hoe het ging. Ik heb alle telefoontjes en afspraken steeds in mijn digitale agenda bijgehouden:

- 23 maart 2017 gebeld en afspraken gemaakt over nieuwe abonnement: zou op 27 maart ingaan a 21.54 incl. BTW per maand.
- 21 september gebeld om aan te geven dat ik nog steeds 60-62 eu per maand betaald voor mijn abonnement
- Ze bellen morgen 22 september terug – niet terug gebeld!
- Ik had per 1 mei al een verlaging moeten hebben naar 21.54 incl. BTW, dat is niet gebeurd, ik betaal nog steeds ongeveer 62 euro per maand. In maart 2017 heb ik dit al geregeld, maar de medewerker heeft het niet doorgevoerd.
- Ik denk aldus dat ik 40.64 X 5 = 202.23 terug moet hebben X 6 = 242.76
- 25 september weer gebeld, excuses van VF, wordt uitgezocht en opgelost
- 26 september weer gebeld: excuses van VF, wordt uitgezocht en opgelost
- 27 september gaat Jochem vanuit verkoop contact opnemen om het op lossen (Rachid van zakelijk gesproken). Er wordt me een kadootje voor de excuses opgestuurd (power bank). Power bank ontvangen (wilde ik helemaal niet, wat moet ik ermee!!!!) maar probleem niet opgelost.
- 3 en 4 oktober gebeld door klantenservice/verkoopafdeling dan wordt er opgehangen. Ik bel weer, in de wacht, dan wordt er weer opgehangen. Zelf teruggebeld en 44 minuten in de wacht gestaan. Geduld op, opgehangen, opnieuw gebeld en een andere medewerkster gesproken, die zegt notabene dat mijn abonnement per 1 juli is afgelopen en dat ze me een nieuw aanbod wilden doen en dat deze afdeling helemaal niet bezig kan met het oplossen van het probleem rond mijn abonnement.
- Er wordt me aangeraden contact op te nemen met 1201. Gedaan, dame (Amber) gesproken. Ze stuurt een email naar mij. Zij gaat het regelen dat de incasso van 08 oktober niet plaatsvind en dat er een bedrag terugbetaald (denk ongeveer 250 euro terugbetaald wordt) wordt. Moet het ook kunnen zien op my Vodafone bij speciale nota’s
- 01-11-2017 Met Rodney gesproken, hij biedt ook weer zijn excuses aan en zegt dat hij het met Amber gaat oplossen. Ik heb gezegd dat wanneer ik niet voor 15 november het geld op mijn rekening heb en alles goed geregeld is, ik mijn abonnement opzeg en naar Radar stap en acties op Juridisch vlak ga ondernemen.
- 09-11-2017 Weer gebeld, er is niets gedaan. Krijg Rodney aan de telefoon, die zich het gesprek wel herinnerd. Hij zegt dat er een actie is geweest. Er staat een creditering gepland van 292 euro zegt hij. Hij heeft dat nagekeken, het abonnement is aangepast naar 14.32 per maand, dit zou 6 november gedaan zijn. Hij zegt dat het 6 november is aangepast en dat een collega van een andere afdeling contact op per mail of telefoon.
- - 21/11 weer gebeld, er is nog steeds niets gebeurd. Er is ook geen contact met me opgenomen zoals Rodney op 09-11 had beloofd. Weer een aardig meisje aan de telefoon, gezegd dat ik voor 12.00 uur vanavond geld op mijn rekening wil hebben, een manager wil spreken of de directeur, dat ik al een bericht naar Radar (koude douche) hebt gestuurd en dat ik za waar ik kan ga raken. Ik ben het spuugzat. Kreeg een manager aan de telefoon, die is nog erger dan zijn collega’s; zegt dat ze er werk van gaan maken, doet geen beloftes en kan verder (zo zegt hij) niets voor me betekenen. Ik ben furieus dat ik al zo lang klant ben, zo behandeld wordt door deze grote organisatie waar kennelijk niemand iets te zeggen heeft en iedereen werkt om de aandeelhouders tevreden te stellen en zich achter “het systeem” verschuilt.

Hebben jullie een idee wat ik kan doen?? Ik weet het echt niet meer. Ik voel me machteloos. Gefrustreerde vrouw

Groet Fransis

2661 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Nov 21, 2017 om 18:11
16829 Antwoorden / 108 Vragen
1

Hebben jullie een idee wat ik kan doen??
Allereerst je verhaal kort en bondig houden. Heb je meer kans een antwoord te krijgen.

edrick3
door edrick3 - Nov 21, 2017 om 18:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Schriftelijk een klacht indienen.
Zet je klacht ook op www.klachtenkompas.nl
Het webcareteam is hier actief, dus wie weet ....

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2017 om 18:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik ben benieuwd. Hebt u het dan ook bij Radar gemeld?

Ik vraag me ook af waarom u tot eind september gwacht hebt met die zaak aan te kaarten? Kijk u dan niet naar uw afrekeningen? 

Maar het is heel simpel hoor. Meld die kwestie aan bij de geschillencommissie. Dan is het zo in orde.

marita5
door marita5 - Nov 21, 2017 om 18:23
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Fransis , 

Stop met bellen , dit zet geen zoden aan de dijk , dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 21, 2017 om 18:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Dit is Kassa vraag en beantwoord en niet Rada waar u mee dreigt. Oh wat zal Vodafone bang worden een rbs jurist die een briefje stuurt om €292 te  claimen.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 21, 2017 om 18:35
7188 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt het ook nog eens via een mailbericht proberen dat is vaak beter dan per telefoon.
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

panter22
door panter22 Nov 21, 2017 om 19:12
6599 Antwoorden / Vragen
sjjoppy
door sjjoppy Nov 21, 2017 om 19:40
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Ah, dank u wel,  zal volgende keer daar eerst naar zoeken. Zie nu dat ik ook op spoiler had kunnen klikken.

ne
door neodutchio - Nov 21, 2017 om 19:22
5151 Antwoorden / 12 Vragen
0

Wat u kunt doen? Naar www.higherlevel.nl gaan. U heeft een zakelijke klacht en zit nu op een consumentenforum.

aurora1
door aurora1 - Nov 21, 2017 om 20:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Wanhopig? Vanwege een telefoonabonnement? Dan hoop ik dat er in uw leven geen akelige dingen gebeuren als u hier al wanhopig van wordt.
Kent u het verschil tussen Radar en Kassa niet? Leest u de spelregels niet waarin iets staat dat het noemen van namen niet is toegestaan?
Waarom alsmaar telefoneren? Mailen of bijv. een contactformulier invullen lijkt me wel zo verstandig.
Mensen hoeven ook niet over uw diverse stemmingen te lezen.
Als het een zakelijk abonnement betreft dan ben u op dit consumentenforum verkeerd maar moet u op higherlevel zijn.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 24, 2017 om 09:58
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Fransis 

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"? 

Gegevens:

- naam
-
mobiele nummer
- klantnummer- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

 Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Dec 5, 2017 om 12:49
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Fransis,

 

wij ontvingen tot nu toe nog geen e-mail van u. Indien het probleem nog niet opgelost is, ontvangen we graag de gevraagde gegevens. Dan kunnen wij ermee aan de slag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Berny

Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer