Vodafone thuis
Wij hebben met Vodafone een probleem. Vodafone Thuis is niet draadloos, terwijl bij aannamen van abonnementcontract dit door wederverkoper wel werd beaamd. Bij installatie van het totale pakket, konden wij daar geen goedkeuring op geven daar mijn huis daar niet is voorzien. Dus geen installatie maar Vodafone vind dat wij de wettelijke termijn van 8 dagen wel hebben overschreden en verplicht zijn voor afname van contract. In de buurt waar ik woon heb ik dat eens geinformeerd bij mijn buren en ook zij zijn op het verkeerde been gezet door de wederverkopers van Vodafone en hebben slecht danwel onbegrip gekregen met het hoofdkantoor. Ik heb het reeds uit handen gegeven, maar is voor andere misschien een overweging om eens goed te kijken informeren of wat zij ook hebben afgenomen, niet hetgene is wat mondeling is toegezegd. Een wederverkoper verteld nl niet alles!!!! en verkoopt appels voor peren. Slechte zaak voor de wederverkopers in het algemeen en een hele slechte zaak voor Vodafone Thuis. Geen gehoor krijgen en totale onbegrip doet je zaak niet goed en dan zeg ik het heel netjes. Vroeger had je de KPN maar Vodafone Thuis is van hetzelfde laken en pak.
Hallo gerardploeg50,
Fijn dat je iedereen op deze site wilt waarschuwen, maar er zijn al veel klachten over Vodafone.
En dit is Vraag&Beantwoord.
Neemt niet weg dat je ook zelf informatieplicht hebt; niet die verkopers op hun blauwe ogen vertrouwen.
Maar misschien komt webcareteam van Vodafone hier nog langs.
Met vr.gr.
Voor de duidelijkheid; Vodafone had toegezegd 'n modem/router met wifi te leveren, maar levert enkel 'n modem/router?
Sinds 14 juni is er een nieuwe regeling o.a voor aankoop aan de deur.
Bij verkoop op straat en aan de deur geldt nu ook een bedenktijd van 14 dagen bij aankopen boven de 50 euro;
- Als de verkoper de consument niet of onjuist informeert over de bedenktijd wordt deze verlengd tot maximaal 12 maanden;
Dus wijs Vodafone hier maar op.
Beste gerardploeg50,
vervelend te lezen dat Vodafone Thuis niet voldoet aan je verwachtingen.
Binnen onze organisatie hebben wij een aparte afdeling voor Vodafone Thuis.
Ik raad je aan om je klacht bij hun neer te leggen. Mijn collega's zullen je zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.
De afdeling is telefonisch bereikbaar op het nummer 0900-7171000
€ 0,45 per gesprek of per mail.
Op onze site is een link te vinden naar de e-mail. Zie voor meer informatie deze link http://voda.fo/ne/c8es9
Met vriendelijk groet,
Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew
Gerbera slaat de spijker op zijn kop, en op zulke antwoorden zit men te wachten. Een reaktie via deze site van de vodafone web crew slaat nergens op.
Miranda doet alsof gerardploeg50 dit niet geprobeerd heeft en dat er mensen op deze afdeling de zaak vriendelijk en gedegen zouden kunnen oplossen!!!
Dit doen ze niet, omdat ik al reeds 3 mensen daar gesproken, die mij niet willen helpen in een oplossing en zij zich beroepen op de 8 dagen bedenktijd en als genoegdoening mij voorstellen op een eenmalig bedrag van euro 20,- in mindering te brengen.Het doet er allemaal niet toe, want ik ben niet in staat mijn totale huis van UTP kabels te voorzien. Iedereen moet weten dat het zogenaamde digitale nieuwe systeem van Vodafone niet Draadloos is. Je zult je hele huis dus extra met Vaste UTP kabels moeten voorzien voordat je de benodigdheden van Vodafone Thuis kunt gebruiken!!!!!!
Mocht Miranda het vriendelijk en welwillend willen oplossen voor gerardploeg50 dan wil ik haar verzoeken om ons te bellen( aangetekende brief van ons is reeds in handen ven Vodafone Thuis)
vr.gr.
Je kunt ook gewoon voor die 2 tientjes een wifi router kopen die je op de Vodafone doos aansluit. Dan hoef je niet heel je huis vol te leggen met kabels.
Maar wat stond er precies in het contract (zie vraag van lekkerisdat)?
Dit probleem lees ik vaker op fora.
Om het wat duidelijker te maken:
1) Extern ingehuurde "Deur aan deur"-verkopers beloven mondeling dat het mogelijk is om interactieve televisie draadloos te ontvangen.
2) Vervolgens stuurt * een bevestiging met Algemene Voorwaarden waarin staat vermeld dat het met een kabel is aangesloten. Uiteraard leest niemand die AVen, is ook veel tekst.
3) De wettelijke bedenktijd van 14 dagen verstrijkt en opzeggen is niet meer mogelijk.
4) Monteur belt en geeft aan wat hij gaat doen, pas op dit moment komt men erachter dat het niet draadloos werkt.
5) De klant belt boos op naar de klantenservice en probeert zich te beroepen op mondeling gemaakte afspraken.
*Voor Vodafone kun je in principe elke provider invullen. Dit verhaal werkt ook in andere gevallen zoals: "Alles wordt kosteloos aangesloten."; "Ja, u kunt gebruik maken van uw eigen kastjes" en ga zo maar door.
Ik werk zelf ook op een klantenservice en er is niets dat mij zo irriteert als liegende 'deur aan deur'-verkopers!
Ze kunnen zeggen wat ze willen en ik krijg uiteindelijk een - terecht - boze klant die helaas niet meer kan opzeggen omdat de mondelinge overeenkomst niet bewezen kan worden.
@lekkerisdat en pieterwolters:
Het gaat over draadloos TV kijken, want Vodafone levert - volgens hun website - gewoon een modem met wifi.
"Draadloos"kijken kan natuurlijk wel. Daar heb je alleen een apparaatje voor nodig dat je in het stopcontact steekt en in het modem en bijvoorbeeld in een andere kamer ook. Dan hoeft er geen kabel van het modem naar een andere etage of kamer.
Kost alleen geld.
En afgezien daarvan men moet nooit iets aan de deur kopen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?
Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer