marita567
door marita567 Apr 6, 2018 om 13:11
Computers & telefonie

Vraag

Beste Forumleden ,

Ben ik de enige , die de gegeven antwoorden bij deze vragen , niet kan zien ?

De eerste link , als ik daarop klik krijg ik nu pagina niet gevonden .
De tweede link , de vraag is gesteld 6-4- 2018 om 12.44 , klik ik op de link kom ik uit bij een vraag van 2010

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/waar-kan-ik-onkosten-verhalen-die-thuiszorg-wmo-heeft-veroorzaakt

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/levensloop-en-langer-doorwerken .

Ps : Carola bedankt voor uw reactie , ik dacht dat dit maken had met de problemen van mijn account

@edrick3 , uw reactie pagina niet gevonden .

1335 5 Rapporteer

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2018 om 15:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Blijkbaar werkt het weer. Jammer dat de redactie niet even een berichtje geplaatst heeft.

tijger1
door tijger1 Apr 6, 2018 om 16:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeg dat wel.

Cookies
door Cookies Apr 6, 2018 om 16:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar teveel gevraagd.

marita567
door marita567 Apr 6, 2018 om 16:44
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Bij mij hebben ze gisteren het e-mailadres veranderd van marita567 , ik kreeg geen meldingen . Echter kreeg ik een mail van @noreply@giga-raas.com in het Engels . Er was een link , toen ik daarop klikte stond een code die ik moest activeren , heb ik niet gedaan . Er volgde een tweede mail : Welcome marita

Thank you for registering to your-site-name. We are glad you joined.

If you have any questions or comments, contact us at  your-support-adress@sitedomain.com

Hoping to see you back on your-site-name soon.

- The your-site-name team .

Ik weet niet wat dit te betekenen heeft , met mijn account probleem .

diumenge
door diumenge - Apr 6, 2018 om 16:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het is weer de vrijdagmiddag puinzooi zo te zien.

tenormin
door tenormin - Apr 6, 2018 om 16:45
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Heb vanmorgen rond 9 uur de laatste vraag binnen gekregen; verder niets meer. Snap er weinig van. Zag via scrollen vragen van zowel Marita als tijger als 'topic', echter geen mededeling van nieuwe vraag.