Vraag en Beantwoord
Beste allemaal,
Ik krijg al vele maanden geen enkele melding per mail binnen m.b.t. reactie's. Ik heb dit probleem al langer geleden gemeld bij kassa-online. De laatste keer was in april.
Het advies was toen alle vinkjes uitzetten, uitloggen, weer inloggen en opnieuw aanvinken.
Allemaal gedaan, maar zonder succes.
- Ik gebruik een normaal emailaccount, dus info@...........nl.
- Spammap heb ik niet, ik filter alles zelf.
- Ik werk al jaren met Thunderbird.
Voorheen heeft alles goed gewerkt
Heeft iemand nog een andere suggestie?
Hou er in ieder geval rekening mee dat ik niet à la minute reageer, omdat ik geen berichten krijg. Ik moet oude berichten nakijken of er een reactie is geplaatst. Het is dus geen onwil van mijn kant.
Vast dank en groet,
Sira
Hallo Sira ,
Verander eens van browser .
Ik had hem nog aanstaan.
Zal ik morgen anders ook proberen Marita5. Welke browser zou jij adviseren?
Ik zal 't je laten weten als het werkt.
Fijne avond nog.
Ik heb Google Chrome > FF > en Opera erop staan , werkt de èèn niet dan werkt de ander wel . Zo kan ik voor deze site switchen . IE werkt bij mij niet . U ook een fijne avond .
Och, er zijn nog steeds de nodige problemen met deze site. Ik moet bijvoorbeeld nog op mijn I-pad heel regelmatig opnieuw inloggen, ook al kies ik voor ingelogd blijven. Volgens de redactie ligt het aan mij, of mij apparatuur. Onzin.
Oeps tijger1, voor geruime tijd nu werkt alles zoals het behoort. Wat niet wil zeggen dat het bij iedereen, zoals je net stelt, zo is. Maar met inloggen heb ik (klop met vinger tegen hoofd = hout) geen problemen meer. Maar zit ook aanzienlijk minder op de site, uiteraard omdat er veel minder vragen dan vroeger komen. Welterusten.
@tijger1,
bij mij ook, telkens inloggen ondanks keuze om ingelogd te blijven, toen ik daarover berichtte werd gevraagd wat ik met uitgelogd zijn bedoelde...
Op mijn ipad ook. En als je dan meerdere topics open hebt staan springt die na het inloggen naar een ander topic.
Dat komt mij helaas bekend voor☹️
Hallo Sira,
Het account van mijn vriend,Geboren Amsterdammer,is uitgeschakeld....
Het ligt niet aan de browser want hij zit met de zelfde browser ook op het forum van de ANWB.....
@magnum007. Maar misschien is uw vriend @groeneamsterdammer, even op "non actief" gesteld vanwege zijn antwoorden? Alles kan, hoor.
Het account is weer actief.;)
...
met zo'n vriend heb je in ieder geval geen vijanden nodig ;-)
@tijger1
Zet sleutelhanger aan via iCloud.
En waarom zou ik dat moeten doen? Mijn I-pad bewaart de inloggegevens, ook van de Kassa site. Maar ik blijf daar niet ingelogd.
kassa-online@bnnvara.nl is het adres om uw vraag te stellen.
Dank voor je advies, maar blijkbaar ben je halverwege pas gaan lezen. Ik heb mijn vraag daar al 2x gesteld.
2X gemeld via het genoemde adres en geen antwoord?. Merkwaardig omdat dat niet gebruikelijk is. Ik heb uw opmerking gerapporteerd aan de readactie. (Ik heb hen geattendeerd op uw ervaring)
Zoals ik in mijn vraagstelling al schreef: "Ik heb dit probleem al langer geleden gemeld bij kassa-online. De laatste keer was in april. Het advies was toen alle vinkjes uitzetten, uitloggen, weer inloggen en opnieuw aanvinken"
Je had het dus niet hoeven te rapporteren, want ik heb wel degelijk antwoord gehad.
Ik heb aandacht gevraagd voor het feit dat met hun antwoord het probleem niet bleek te zijn opgelost.
@tijger1
Daarom...
Wat u bedoelt, is mij een raadsel.
Ik kan het niet verklaren, maar ....
Ik heb vanmorgen weliswaar Chrome geinstaleerd, maar verder nog niets mee gedaan. Tot nu toe heb ik alles met FF gedaan. Ik open zojuist mijn mailbox en raad wat.........er staan berichten in. Nu maar zien hoe lang het goed gaat.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Ik kan het niet verklaren, maar ....
Ik heb vanmorgen weliswaar Chrome geinstaleerd, maar verder nog niets mee gedaan. Tot nu toe heb ik alles met FF gedaan. Ik open zojuist mijn mailbox en raad wat.........er staan berichten in. Nu maar zien hoe lang het goed gaat.
De werking van deze site is ondoorgrondelijk. ;-)
Inderdaad, dat kun je wel zeggen.
Ik heb ook geen email gekregen dat er iemand een antwoord op mijn vraag of reactie heeft gegeven. In het begin was het mogelijk om dit aan te vinken dat je een bericht kreeg als iemand een reactie gaf.
Het is nog altijd mogelijk om kassa.vara.nl in google of adresbalk te typen kassa.bnnvara.nl is niet nodig je komt toch op de site.
Raar, maar waar. Van dit bericht krijg ik dan weer geen melding. Zie nu toevallig, omdat ik ben ingelogd, in het envelopje dat er een bericht is geplaatst. Het kan dus niet aan mij liggen, maar aan de site.
Het kan dus niet aan mij liggen, maar aan de site.
Goh, zou zo maar eens kunnen! ;-)
Hahaha
Het steeds opnieuw inloggen kan te maken hebben met het verwijderen van cookies. Heb ik dat gedaan moet ik opnieuw inloggen op deze site maar blijf daarna weer ingelogd. Sluit je de site af met het kruisje (X) rechts boven wil dit ook wel eens het inlogprobleem veroorzaken.
Lag het daar maar aan, dan was het simpel.
U zal eens geen commentaar hebben, maar goed lezen is niet uw sterkste punt. Ik schrijf kan te maken hebben en wil dit ook wel eens, maar dat wil niet zeggen dat dit de oplossing zou zijn.
Ik heb geen last van het steeds opnieuw inloggen, alleen als bovenstaande van toepassing is. Gek hé dat iemand, met kennis van zaken, mijn reactie plust dus is die zo slecht nog niet. Maar als u problemen heeft moet u het mogelijk bij uzelf zoeken of een zinnige bijdrage leveren voor de oplossing.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer