sira
door sira May 17, 2019 om 22:14
Computers & telefonie

Vraag en Beantwoord

Beste allemaal,

Ik krijg al vele maanden geen enkele melding per mail binnen m.b.t. reactie's. Ik heb dit probleem al langer geleden gemeld bij kassa-online. De laatste keer was in april.
Het advies was toen alle vinkjes uitzetten, uitloggen, weer inloggen en opnieuw aanvinken.
Allemaal gedaan, maar zonder succes.

- Ik gebruik een normaal emailaccount, dus info@...........nl.
- Spammap heb ik niet, ik filter alles zelf.
- Ik werk al jaren met Thunderbird.

Voorheen heeft alles goed gewerkt

Heeft iemand nog een andere suggestie?

Hou er in ieder geval rekening mee dat ik niet à la minute reageer, omdat ik geen berichten krijg. Ik moet oude berichten nakijken of er een reactie is geplaatst. Het is dus geen onwil van mijn kant.

Vast dank en groet,
Sira

1978 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 17, 2019 om 22:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sira ,

Verander eens van browser .

sira
door sira May 17, 2019 om 22:37
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ik had hem nog aanstaan.

Zal ik morgen anders ook proberen Marita5. Welke browser zou jij adviseren?

Ik zal 't je laten weten als het werkt.

Fijne avond nog.

marita5
door marita5 May 17, 2019 om 22:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb Google Chrome > FF > en Opera erop staan , werkt de èèn niet dan werkt de ander wel . Zo kan ik voor deze site switchen . IE werkt bij mij niet . U ook een fijne avond .

tijger1
door tijger1 - May 17, 2019 om 23:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Och, er zijn nog steeds de nodige problemen met deze site. Ik moet bijvoorbeeld nog op mijn I-pad heel regelmatig opnieuw inloggen, ook al kies ik voor ingelogd blijven. Volgens de redactie ligt het aan mij, of mij apparatuur. Onzin.

tenormin
door tenormin May 17, 2019 om 23:43
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Oeps tijger1, voor geruime tijd nu werkt alles zoals het behoort. Wat niet wil zeggen dat het bij iedereen, zoals je net stelt, zo is. Maar met inloggen heb ik (klop met vinger tegen hoofd = hout) geen problemen meer. Maar zit ook aanzienlijk minder op de site, uiteraard omdat er veel minder vragen dan vroeger komen. Welterusten.

sjjoppy
door sjjoppy May 18, 2019 om 03:49
7181 Antwoorden / 3 Vragen

@tijger1,
bij mij ook, telkens inloggen ondanks keuze om ingelogd te blijven, toen ik daarover berichtte werd gevraagd wat ik met uitgelogd zijn bedoelde...

ne
door neodutchio May 18, 2019 om 08:40
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Op mijn ipad ook. En als je dan meerdere topics open hebt staan springt die na het inloggen naar een ander topic.

costnix
door costnix May 18, 2019 om 13:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat komt mij helaas bekend voor☹️

Magnum007
door Magnum007 - May 17, 2019 om 23:45
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Sira,

Het account van mijn vriend,Geboren Amsterdammer,is uitgeschakeld....

Het ligt niet aan de browser want hij zit met de zelfde browser ook op het forum van de ANWB.....

tenormin
door tenormin May 18, 2019 om 00:03
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@magnum007. Maar misschien is uw vriend @groeneamsterdammer, even op "non actief" gesteld vanwege zijn antwoorden? Alles kan, hoor.

sjjoppy
door sjjoppy Jun 7, 2019 om 18:49
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Het account is weer actief.;)

@H
door @HENK@ Jun 8, 2019 om 00:20
159 Antwoorden / 1 Vragen

...
met zo'n vriend heb je in ieder geval geen vijanden nodig ;-)

suzanne1957
door suzanne1957 - May 18, 2019 om 02:25
31 Antwoorden / Vragen

@tijger1
Zet sleutelhanger aan via iCloud.

tijger1
door tijger1 May 18, 2019 om 08:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waarom zou ik dat moeten doen? Mijn I-pad bewaart de inloggegevens, ook van de Kassa site. Maar ik blijf daar niet ingelogd.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 18, 2019 om 10:34
16830 Antwoorden / 202 Vragen

kassa-online@bnnvara.nl is het adres om uw vraag te stellen.

sira
door sira May 18, 2019 om 18:06
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Dank voor je advies, maar blijkbaar ben je halverwege pas gaan lezen. Ik heb mijn vraag daar al 2x gesteld.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 18, 2019 om 18:41
16830 Antwoorden / 202 Vragen

2X gemeld via het genoemde adres en geen antwoord?. Merkwaardig omdat dat niet gebruikelijk is. Ik heb uw opmerking gerapporteerd aan de readactie. (Ik heb hen geattendeerd op uw ervaring)

sira
door sira May 19, 2019 om 09:23
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Zoals ik in mijn vraagstelling al schreef: "Ik heb dit probleem al langer geleden gemeld bij kassa-online. De laatste keer was in april. Het advies was toen alle vinkjes uitzetten, uitloggen, weer inloggen en opnieuw aanvinken"

Je had het dus niet hoeven te rapporteren, want ik heb wel degelijk antwoord gehad.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 19, 2019 om 10:08
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb aandacht gevraagd voor het feit dat met hun antwoord het probleem niet bleek te zijn opgelost.

suzanne1957
door suzanne1957 - May 18, 2019 om 13:16
31 Antwoorden / Vragen

@tijger1

Daarom...

tijger1
door tijger1 May 18, 2019 om 13:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat u bedoelt, is mij een raadsel.

sira
door sira May 18, 2019 om 18:15
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kan het niet verklaren, maar ....

Ik heb vanmorgen weliswaar Chrome geinstaleerd, maar verder nog niets mee gedaan. Tot nu toe heb ik alles met FF gedaan. Ik open zojuist mijn mailbox en raad wat.........er staan berichten in. Nu maar zien hoe lang het goed gaat.

Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2019 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

door sira 18 mei 2019 om 18:15
184 Antwoorden / 19 Vragen
Ik kan het niet verklaren, maar ....

Ik heb vanmorgen weliswaar Chrome geinstaleerd, maar verder nog niets mee gedaan. Tot nu toe heb ik alles met FF gedaan. Ik open zojuist mijn mailbox en raad wat.........er staan berichten in. Nu maar zien hoe lang het goed gaat.

De werking van deze site is ondoorgrondelijk. ;-)

sira
door sira May 19, 2019 om 09:24
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Inderdaad, dat kun je wel zeggen.

br
door brui0929 - May 19, 2019 om 17:12
634 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb ook geen email gekregen dat er iemand een antwoord op mijn vraag of reactie heeft gegeven. In het begin was het mogelijk om dit aan te vinken dat je een bericht kreeg als iemand een reactie gaf.

Het is nog altijd mogelijk om kassa.vara.nl in google of adresbalk te typen kassa.bnnvara.nl is niet nodig je komt toch op de site.

sira
door sira Jun 3, 2019 om 18:43
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Raar, maar waar. Van dit bericht krijg ik dan weer geen melding. Zie nu toevallig, omdat ik ben ingelogd, in het envelopje dat er een bericht is geplaatst. Het kan dus niet aan mij liggen, maar aan de site.

edrick3
door edrick3 Jun 3, 2019 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het kan dus niet aan mij liggen, maar aan de site.

Goh, zou zo maar eens kunnen! ;-)

sira
door sira Jun 7, 2019 om 18:32
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Hahaha

gerbera
door gerbera - Jun 9, 2019 om 11:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Het steeds opnieuw inloggen kan te maken hebben met het verwijderen van cookies. Heb ik dat gedaan moet ik opnieuw inloggen op deze site maar blijf daarna weer ingelogd. Sluit je de site af met het kruisje (X) rechts boven wil dit ook wel eens het inlogprobleem veroorzaken.

tijger1
door tijger1 Jun 9, 2019 om 12:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lag het daar maar aan, dan was het simpel.

gerbera
door gerbera Jun 9, 2019 om 15:34
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U zal eens geen commentaar hebben, maar goed lezen is niet uw sterkste punt. Ik schrijf kan te maken hebben en wil dit ook wel eens,  maar dat wil niet zeggen dat dit de oplossing zou  zijn.
Ik heb geen last van het steeds opnieuw inloggen, alleen als bovenstaande van toepassing is.  Gek hé dat iemand, met kennis van zaken, mijn reactie plust dus is die zo slecht nog niet. Maar als u problemen heeft moet u het mogelijk bij uzelf zoeken of een zinnige bijdrage leveren voor de oplossing.