edrick3
door edrick3 Dec 20, 2015 om 13:44
Computers & telefonie

Vraag verwijderen/ afsluiten.

Bij mijn notificaties staat:

Even afgezien van het feit dat het niet een vraag van mij, maar een REACTIE op een vraag betrof: Als ik op een link klik krijg ik  vraag niet gevonden.
Deze is blijkbaar verwijderd. Reden???
Dus beste reageerders .... dat ik geen reactie meer gegeven heb ligt niet aan mij!

Aangezien het een (bijna) dubbelpost betrof 'even' gezocht en zie: die vraag is afgesloten door de redactie.
Mag je op dit forum niet meer vragen hoe je je account kunt verwijderen? Wordt dat opgevat als ongewenste kritiek.
Laat de redactie dan zelf even een reactie plaatsen WAAROM een topic gesloten wordt.
Zie hier.

1460 7 Rapporteer

ltmvz
door ltmvz - Dec 20, 2015 om 13:56
949 Antwoorden / 18 Vragen

"De Redactie" bevindt zich blijkbaar in een spiraal naar beneden. Tijd voor de Belbus.

sjjoppy
door sjjoppy Dec 20, 2015 om 14:35
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@Edrick3,
ik vermoed dat er nog een vervolg op het deactiveren van het account had moeten komen, b.v weet u zeker dat... enz.
Volgens mij is @ Zoekster er ook zo ingelopen door per ongeluk ( of uit nieusgierigheid op wat er zou komen) op deactiveer mijn account te klikken. Maar dat is mijn veronderstelling. Feit is dat zij niet actief is. Misschien wordt dat nog aangepast en tot die tijd zou de redactie wel eens beschermend op kunnen treden. Ben het  met je eens dat er een reactie geplaatst zou moeten worden waarom een topic wordt gesloten.
Misschien komt dit nog over want de vraag is gesloten. Kon niet eens meer plussen.

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2015 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De redactie is OERVERVELEND bezig de laatste tijd! Binnen de kortste keren (ook jouw vraag wordt zo op slot gegooid, let maar op) gooien ze een topic op slot als het vragen en/of kritiek over deze site betreft. Je krijgt dan de dooddoener: voor vragen kun je mailen naar blabla@.nl
En stuur je dan een mailtje hoor je of NIKS of je krijgt te horen dat ze het ERG DRUK hebben en niet op alle mails kunnen reageren!

Je krijgt als (vaste) gebruiker niet eens de kans om hier ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven of al dan niet opbouwende kritiek te geven. Zelf ervaar ik het als regelrechte CENSUUR!

Kijk wat er BINNEN 10 minuten met mijn topic gebeurde:

CAROLA.83 - 08 DEC 2015 om 16:28

Vraag @vaste forumleden over deze site, met name dan de v&a rubriek.

Hallo mede-volhouders;-)

We zijn nu enkele dagen verder na lancering van deze vernielde (oeps sorry, moet natuurlijk vernieuwde zijn) site en vraag me af of er nu al enige verbeteringen zijn door gevoerd. Zelf heb ik nog niets kunnen ontdekken, maar misschien zijn er mensen die wel ergens verbeteringen zijn tegen gekomen? Dan hoor ik het graag.

En ik weet dat veel mensen (o.a. ook ik) hun klachten/suggesties naar het bekende e-mailadres hebben gestuurd. Ik heb nooit enige reactie ontvangen (zelfs geen ontvangstbevestiging). Zijn er mensen die wel een reactie van de redactie hebben ontvangen?

DOOR REDACTEUR - 08 DEC 2015 OM 16:39

We zijn druk doende om problemen op te lossen. Hoog op de agenda staat de leesbaarheid verhogen. Uiteraard neemt dit tijd in beslag. De komende weken moeten e.e.a. zeker merkbaar en zichtbaar zijn.

Vraag & Beantwoord willen we voorbehouden aan consumentenkwesties. Daarom het verzoek om vragen, zoals deze, over de problemen en de voortgang via de mail aan ons stellen en niet in een nieuw topic te vervatten. Dank alvast!

De redactie

marita567
door marita567 - Dec 20, 2015 om 14:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo edrick3 , .

Wat uw nu schrijft is alweer een raadsel van deze site erbij , je mag geen kritiek leveren op deze site want dan word het topic meteen gesloten .
Ik heb hier in zeer korte tijd heel veel topics zien voorbij komen die gesloten werden die allemaal te maken hadden met de slechte werking van de site .
het enige antwoord wat komt van de redactie is :
VRAGEN OVER DE WERKING VAN DEZE SITE KUNT U EEN MAIL STUREN NAAR DE                                                                            REDACTIE , MAAR VERVOLGENS GEBEURT ER NIKS .

het verbaasd mij niet als u vraag( topic ) ook word gesloten . dit is voor DOVEMANSOREN .

@carola.83 ,

De komende weken moeten e.e.a. zeker merkbaar en zichtbaar zijn , dit is een lachertje wat ik merk is dat de site duidelijk slechter word , ik wacht nu nog altijd op een antwoord .
Waarschijnlijk leeft de redacteur op een andere planeet .

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2015 om 14:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze vragen niets voor niets nieuwe stagiairs voor deze site.:-))

Cookies
door Cookies Dec 20, 2015 om 14:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mag niks kosten, want over het paard getilde presentatoren kosten handen vol geld! Waar ze aan voorbij gaan, is dat een GOEDE MODERATOR voor een forum BELANGRIJK is.

edrick3
door edrick3 Dec 20, 2015 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

Helemaal mee eens, maar dat modereren op dit forum ........ nou ja, dat weet je zelf ook wel. ;-)

reflecs
door reflecs - Dec 20, 2015 om 14:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

...Wordt dat opgevat als ongewenste kritiek....
Blijkbaar. Alle vragen over hoe het account te deactiveren zijn verwijderd. Het past gewoon niet in het plaatje van het trotse nieuwsbericht, waaronder overigens wel alle ,kritische, opmerkingen blijven staan.

Redacteur
door Redacteur - Dec 20, 2015 om 14:21
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Enkele bijdragen zijn gesloten of verwijderd omdat Vraag & Beantwoord een forum is voor consumentenkwesties.

Vragen over de werking van de site (hoe je een account moet sluiten bijvoorbeeld) of over technische problemen graag mailen naar: kassa-online@vara.nl

Hopelijk is e.e.a. nu wat duidelijker, dankzij deze toevoeging.

De redactie

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 20, 2015 om 14:22
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vermoed dat er nog een vervolg op het deactiveren van het account had moeten komen, b.v weet u zeker dat... enz.
Volgens mij is @ Zoekster er ook zo ingelopen door per ongeluk ( of uit nieusgierigheid op wat er zou komen) op deactiveer mijn account te klikken. Maar dat is mijn veronderstelling. Feit is dat zij niet actief is. Misschien wordt dat nog aangepast en tot die tijd zou de redactie wel eens beschermend op kunnen treden. Ben het  met je eens dat er een reactie geplaatst zou moeten worden waarom een topic wordt gesloten.