Rossia
door Rossia Feb 17, 2014 om 01:19
Computers & telefonie

Waar kan ik veilig muziek downloaden ? voorheen deed ik dat via You Tube.

Wie kan mij helpen om een programma te vinden waar ik tegen een kleine vergoeding of gratis muziek kan downloaden vroeger deed ik dat via You Tube maar dat is niet meer mogelijk helaas. Heel spijtig want ik kon daar goed mee overweg. Nu is het voor mij een wir war. Wie geeft mij GOEDE raad ? Dank.

176266 28 Rapporteer

macwouter
door macwouter - Feb 17, 2014 om 04:16
825 Antwoorden / 9 Vragen

Is dat niet meer mogelijk ? O spannend. Misschien moet u toch overstappen naar een ander browser want met de downloadhelper een extensie van Firefox gaat het heel goed en in HD zelfs. Gratis en veilig.

mahadma
door mahadma - Feb 17, 2014 om 08:38
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Download audacity, zet hem op recording, start youtube, bij einde opname stop en knip het begin blank dus er af, exporteer de opname naar mp3 en klaar.

mahadma
door mahadma - Feb 17, 2014 om 10:03
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Of download een {redactie-edit} en spotify, kost wel iets maar is wel oke.

crewmember
door crewmember - Feb 17, 2014 om 11:04
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals boven al genoemd werd kan je het proberen met een andere browser/extensie.

Andere opties:

Torrents zijn nu de meest populaire optie voor het downloaden van muziek.
Hier heb je een torrent programma als {redactie-edit} etc voor nodig en een website als {redcatie-edit} (nu alleen nog via een proxy te bereiken)

Dit is echter niet zonder risico en er is een kans dat je een virus binnenhaalt als je niet goed oplet.

Een andere opties is Spotify. Hier betaal je 10 euro per maand voor en kan je alle muziek ongelimiteerd en in hoge kwaliteit luisteren die je wil.
Nummers kunnen ook offline beschikbaar gemaakt worden op elk apparaat dat Spotify kan draaien zodat je ook onderweg kan luisteren als je geen internet hebt.

Daarnaast komt er bij dat de artiesten gewoon betaald krijgen via Spotify.

jhogaarts
door jhogaarts - Feb 17, 2014 om 12:31
101 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt via {redactie-edit} de muziek van de filmpjes op youtube {redactie-edit}.
klik op delen en dan wordt de link blauw en deze dan copieren naar de {redactie-edit},downloaden en voila.
ps niet verder vertellen

dr
door drp - Feb 17, 2014 om 12:33
3 Antwoorden / 0 Vragen

downloaden via nieuwsgroepen is het simpelste, alleen moet je wel een abonnement nemen op een nieuwsserver wat ongeveer tussen de 5 en 7,50 euro per maand kost. Het simpelste kan je dan spotnet installeren en je heb dan een overvloed aan muziek. Dit is voor eigen gebruik nog steeds legaal

ka
door kaakje - Feb 17, 2014 om 12:39
109 Antwoorden / 0 Vragen

Audiospoor van youtube met Gosong.net. Vele malen gemakkelijker dan met audicity. Je hebt nl. gelijk de mp3.

terryslach
door terryslach - Feb 17, 2014 om 12:41
52 Antwoorden / 10 Vragen

met MPjam alle muziek op te halen en gratis
http://www.mp3jam.org/nl/

ri
door richard1507 - Feb 17, 2014 om 12:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar http://scilors-grooveshark-downloader.nl.malavida.com/d8206-gratis-downloaden-windows
downloaden en je kunt je eigen muziek die je wil, opzoeken en downloaden, je krijgt ze in de form van mp3.

hans515
door hans515 - Feb 17, 2014 om 13:02
250 Antwoorden / 117 Vragen

Ik download ook zonder problemen You Tube via Google Chrome en / of via Firefox.

pk49
door pk49 - Feb 17, 2014 om 13:11
243 Antwoorden / 2 Vragen

met Youtube downloader kun je de muziek van een bepaalde film downloaden.Hier:http://www.youtube-mp3.org/

http://www.muziekfabriek.pw/inbox.php Heeft ook muziek.
Illegaal,maar Piratebay heeft vaak muziek die nergens anders te vinden is.

alarm1233
door alarm1233 - Feb 17, 2014 om 13:18
74 Antwoorden / 4 Vragen

de oplossing en gratis , google even naar >>> abelsoft youtube songdownloader, je kan er je filmpjes volledig downloaden en converteren ook kun je zonder problemen je muziek downloaden en is bovendien nog is GRATIS ook nog gewoon ff downloaden en gewoon een geldig mailadres invullen en je programma word geactiveerd hier downloaden, veel plezier ermee groetjes een bezige bij (ict)

alarm1233
door alarm1233 - Feb 17, 2014 om 13:23
74 Antwoorden / 4 Vragen

[url=http://www.abelssoft.net/apps/youtube-song-downloader/][klik hier] grts

ab
door abouwman - Feb 17, 2014 om 14:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon online; http://www.videograbber.net/nl/

jw
door jwehrens - Feb 17, 2014 om 14:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is de enigste goede raad.

Download het porgramma SONGR

Met dit programma kun je zowel MP3, YouTube filmpjes maar ook alleen het geluid van een YouTube filmpje downloaden.

Een uitstekend gratis programma en het downloaden kost...... NIETS.

st
door st.victor - Feb 17, 2014 om 14:43
28 Antwoorden / 0 Vragen

hallo rosi,

mijn afd. muziek,

ik download ook muziek, met filmpjes,
ga via google naar clipconverter cc, (ook in taal Nederlands beschikbaar)
volg de instruktie's,
kopieeer url van youtube, plak in Clipconverter cc
kies welk formaat, en gaat converten,
het word op je hardschijf gezet, je kan die daarna slepen naar bijv. je usb-stick,
Het is gratis, je krijgt geen virussen, maar wel veel binnengekomen reklame, die kan je direkt verwijderen, weg klikken,
voordat het youtube filmpje begint, komt er reklame,
je moet ff wachten na de reklame of kan ge-skipt worden (vooruit)
je kan je youtube filmpje opnemen/downloaden zonder daarvoor de reklame filmpje,
dus de reklame krijg je niet te zien op je gedownloade youtube-filmpje,
Het is gratis, omdat de adverteerder de muziekrechte betaald, het is dus niet illegaal
Elke keer als je de filmpje(s) op online-youtube wil zien, krijg je reklame te zien, dan betaald de adverteerder weer de muziekrechten, voor jou, aan de rechthebbende,
ja, het is nog steeds mogelijk gratis muziek te downloaden, + muziekclipje erbij (video-clip)

YouTube Video Converter and Download - ClipConverter.cc

sukses, groeten van st.victor

st
door st.victor - Feb 17, 2014 om 14:49
28 Antwoorden / 0 Vragen

@rosi

nog 'n voorbeeld link:

http://www.clipconverter.cc/

groeten van st.victor
(st.vict-orkest)

pa
door papaya - Feb 17, 2014 om 16:46
16 Antwoorden / 13 Vragen

Ik gebruik al jaren MP3 rocket, nooit een download probleem mee gehad, en het is ook gratis.

ka
door kasperarie - Feb 17, 2014 om 16:54
16 Antwoorden / 4 Vragen

Op prate bay kun je veel muziek ophalen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 17, 2014 om 20:32
4299 Antwoorden / 5 Vragen

tl;dr

Hier beginnen met lezen, succes en voor straks veel plezier.

En bovenstaande mogelijkheid is in het geval van muziek, films en boeken 100 procent legaal.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 17, 2014 om 20:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het downloaden van YouTube mag niet volgens hun voorwaarden. Aangezien veelal jouw Gmail adres gekoppeld is aan het account, zou dit mogelijkerwijs nadelige gevolgen kunnen hebben in de toekomst.

aerts169
door aerts169 - Feb 18, 2014 om 00:44
8 Antwoorden / 4 Vragen

http://shareaza.sourceforge.net/?id=home&lang=nl

probeer deze eens.

aerts169
door aerts169 - Feb 18, 2014 om 00:46
8 Antwoorden / 4 Vragen

wel knippen en inde browser plakken.
en downloaden

pi
door pieterwolters - Feb 18, 2014 om 08:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 17 feb 2014, 10:03]Of download een utorrent en spotify, kost wel iets maar is wel oke.

Waatom utorrent en Spotify? Spotify is gratis en biedt bijna alles en is volledig legaal.

schilderij
door schilderij - Feb 18, 2014 om 12:26
76 Antwoorden / 21 Vragen

ik werk tot volle tevredenheid met het gratis programma ""free studio youtube download"" van dvd video soft. Proberen maar en succes

ro
door royster - Jul 31, 2014 om 07:33
10 Antwoorden / 1 Vragen

Of probeer eens loudtronix.me.Laat me weten of dit ook bij jou werkt.ok

pa
door paul1114 - Nov 14, 2014 om 10:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 17 feb 2014, 08:38]Download audacity, zet hem op recording, start youtube, bij einde opname stop en knip het begin blank dus er af, exporteer de opname naar mp3 en klaar.

Audacity is geweldig, ik vind het ook. En er zijn veel sites om muziek gratis te downloaden, is het gemakkelijk om de titel van het nummer in te voeren en te downloaden. Ik raad deze site: http://www.apowersoft.nl/gratis-mp3-downloaden.

Rossia
door Rossia - Nov 14, 2014 om 14:20
12 Antwoorden / 26 Vragen

Paul 1114,
Hartelijk dank voor je reactie ga er gelijk mee aan de gang......
rosi.