go
door gooswout Oct 6, 2016 om 16:50
Computers & telefonie
Waar wordt de download van internet explorer 11 gezet

vanuit explorer wordt iedere keer gevraag internet explorer 11 te downloaden. Ik doe dat krijg een bedankje voor het downloaden maar kan hem verder nergens vinden, dus ook niet conform de isntructie installeren. Ik werk met windows 7

7749 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Oct 6, 2016 om 17:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom haal je die niet gewoon via Windows Update binnen? En IE11? Staat die niet allang op je p.c.?

reflecs
door reflecs - Oct 6, 2016 om 17:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het bestand staat in de downloadmap van uw browser. Of u kunt het zoekvak gebruiken en zoeken naar ie11, dan komt het bestand als zoekresultaat.

edrick3
door edrick3 Oct 6, 2016 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

twee zielen ....

reflecs
door reflecs Oct 6, 2016 om 17:36
1859 Antwoorden / 4 Vragen

:)

edrick3
door edrick3 - Oct 6, 2016 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Typ eens in het zoekvak 'IE11' ; zoekt en gij zult vinden. ;-)

hennyb86
door hennyb86 Oct 7, 2016 om 15:57
106 Antwoorden / 5 Vragen

ben ik vorig jaar met jou ook mee bezig geweest. niet gelukt, hoor. nooit te pakken kunnen krijgen.   nu heb ik een andere laptop-  ook windows 7, maar daar stond IE11 al op.  was geen nieuwe.  tweedehands aangeschaft.   dus ik begrijp het probleem maar al te goed !!

gsm
door gsm - Oct 6, 2016 om 20:56
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Niet op Downloaden klikken, maar op Uitvoeren. Het bestand wordt dan tijdelijk opgeslagen en de installatie procedure wordt meteen gestart.
Hierbij er van uitgaande dat je IE als internetbrowser gebruikt.

akkerdistel
door akkerdistel Oct 7, 2016 om 13:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk eens voor de aardigheid in de map 'users' 'jouw pc naam' en dan 'downloads' ;-).

Pr
door Proto - Oct 7, 2016 om 13:37
11 Antwoorden / Vragen

Ik vraag me in eerste instatie af waarom explorer vraagt dit te downloaden? Normaal met Windows 7 en met alle updates binnen via Windows update moet IE al op versie 11 staan.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 7, 2016 om 13:44
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

Aanbeveling: doe maar niet installeren.

audb
door audb Oct 7, 2016 om 14:06
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Je zou wel moeten als je windows en/of office legaal wilt downloaden :)
https://heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/67-microsoft-windows-and-office-iso-download-tool

Zelf gebruik ik liever google chrome.

akkerdistel
door akkerdistel Oct 7, 2016 om 14:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de info en de link, zeer goed opgemerkt. 'Niet aangeraakte Windows 7 ISO's' zijn een moetje om nog aan te kunnen komen, al heb ik natuurlijk hier gewoon standaard 'n back-upje ;-). W10 stel ik het liefst zo lang mogelijk uit, zelf bij eventuele aanschaf van nieuwe PC installeer ik W7..

Fr
door Fred444 - Oct 7, 2016 om 15:37
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik herken het probleem. Was zo dom om mijn goed functionerende  laptops van Windows 7 naar Windows 10 te upgraden. Daarna veel ellende. Bij opstarten accepteerde bij 1 van de laptops het wachtwoord niet. Een bevriende systeembeheerder wist met een technische ingreep het apparaat klaar te stomen voor het laden van de originele Windows 7 DVD's. Opnieuw problemen met o.a. de verouderde IE, Windows Update versie etc. Microsoft community biedt geen oplosssing.

akkerdistel
door akkerdistel Oct 8, 2016 om 16:30
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon FF gebruiken en updates uitschakelen. Dat laatste kan prima, mits u goede 'smart security' gebruikt, de firewall op handmatig zet en in FF enkele noodzakelijke extensies gebruikt o.a. NoScript.