Iedere zaterdag om 19.05 uur op
ha
door halex May 1, 2017 om 22:24
Computers & telefonie

Waarom kan ik niet antwoorden op een bestaande vraag?

Als ik reageer op: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/verborgen-gebrek-renault

Krijg ik:

Pagina niet gevonden

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden. Controleer de link op eventuele fouten en probeer het vervolgens nogmaals.

Terug naar Vraag en Beantwoord

1901 12 Rapporteer

simon55
door simon55 - May 1, 2017 om 22:28
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als ik erop klik krijg ik de vraag gewoon te zien

ha
door halex May 1, 2017 om 22:34
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, ik ook. Maar ik kan mijn antwoord niet plaatsen.

fa
door familyman - May 1, 2017 om 22:28
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wel gezien, maar is weg. Klikken op de link levert dit op: Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ha
door halex May 1, 2017 om 22:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Zelfs in een browser die ik nooit gebruik (MS Edge) staat deze vraag er nu nog gewoon op. Ik snap 't niet.

tijger1
door tijger1 - May 1, 2017 om 22:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik op die link klik, komt de vraag gewoon naar voren, maar hij is wel gesloten en hij is van 2012.

ha
door halex May 1, 2017 om 22:33
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dat is een andere vraag. Maar wel dezelfe titel. Zou dat 't zijn?

marita5
door marita5 - May 1, 2017 om 22:31
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@halex ,

Ik begrijp er niks van , als ik klik op de link in uw topic , kom ik uit bij een vraag van 2012 .
Betreft de vraag verborgen gebrek renault zie ik staan 10 reacties , maar ik zie de antwoorden niet .
De wonderen zijn de wereld nog niet uit , de link in uw topic is gekoppeld aan deze vraag , de Url is totaal anders .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/auto-vervoer?id=555843

ha
door halex May 1, 2017 om 22:34
1374 Antwoorden / 4 Vragen

En de grap is dat dezelfde vraag (andere categorie) vanavond om 22:07 door een nieuwe deelnemer is geplaatst.

ha
door halex - May 1, 2017 om 22:32
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zie:

we
door wesley11 1 mei 2017 om 22:07
Auto & vervoer

Verborgen gebrek renault

Eind december 2016 kocht ik een renault grand senic bouwjaar 2010 met een kilometerstand van 122000 km, zonder garantie bij ABD Sneek. De dealer gaf aan dat de auto keurig dealer onderhouden was. Het bedrijf mag zich de beste Renault dealer van Nederland noemen. Echter heb ik maar 3 maanden plezier van deze auto gehad en maar 2000 km gereden in deze auto. Half maart heb ik contact met de dealer opgenomen ivm een lekke koppaking, met als antwoord: geen garantie is geen garantie. Ik heb de auto laten maken bij een autobedrijf in de buurt en de kosten hiervan betaald. Een week later sta ik wederom aan de kant van de weg met deze 'goed dealer onderhouden auto'. Diagnose gesteld: een scheurtje in het moter blok, om dit te maken, moet er een nieuwe motor in. Als ik internet moet geloven 5500,- aan kosten. Ook nu weer dealer ABD Sneek gebeld met de vraag hoe kunnen wij dit samen oplossen, krijg ik weer het antwoord geen garantie is geen garantie.
Na wat onderzoek ben ik aan de onderhouds gegevens van de auto gekomen en blijkt dat de moter is afgeperst, de reden hiervan is dat er al een probleem was. En dus de auto bewust van de hand is gedaan. mij vraag is dus hoe kan ik dit aanpakken? ivm een dus niet goed onderhouden auto, een niet eerlijke verkoop.

marita5
door marita5 May 1, 2017 om 22:36
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@halex , nee is niet dezelfde vraag , zie mijn reactie boven u de Url is anders .

ha
door halex May 1, 2017 om 22:40
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ja dat leek net nog wel zo te zijn, maar uw url (en die in mijn vraag) komen nu weer ergens anders uit. Volgens mij zit de Willie Wortel van de VARA weer eens te knutselen.

marita5
door marita5 May 1, 2017 om 22:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

ik kan de antwoorden op de vraag van @wesley11 niet zien wit vlak .

tijger1
door tijger1 - May 1, 2017 om 22:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien heeft iemand die vraag gekopieerd?

Maar het is weer een zooitje.

Cookies
door Cookies - May 1, 2017 om 22:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom niet? Omdat dit een verschrikkelijke krakkemige site is en de VARA liever 600.000,- euro geeft aan een presentator dan een paar duizend euro aan een professionele websitebouwer.

ha
door halex May 1, 2017 om 22:42
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Hmm, een paar duizen euro voor een avondje klussen? Dat neem ik graag aan. Volgende week maandag zit ik bij vodafoon, dinsdag bij kpn, woensdag bij centraal beheer, donderdag bij specsevers, maar vrijdag heb ik nog wel een gaatje voor de vara vrij... ;-)
(sorry, enig cynisme treedt op nu u de kwaliteit van de site aanhaalt)

marita5
door marita5 May 1, 2017 om 22:54
11507 Antwoorden / 15 Vragen

wat een waardeloze site , nu hang ik weer vast bij de eerste 3 vragen , verder kom ik niet ,

Cookies
door Cookies May 1, 2017 om 22:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En ik word erg cynisch als ik een dergelijk salaris zie bij een publieke omroep.

ha
door halex - May 1, 2017 om 22:57
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Bijzonder, zelfs de link in mijn vraag wijzigt zichzelf steeds. Gaat dus om deze vraag: http://ow.ly/2KoT30bl1eS. Vandaag om 22:07 gesteld.

marita5
door marita5 May 1, 2017 om 23:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@halex , de vraag kan ik zien en lezen , maar de antwoorden niet blanco , nu klik ik op de link in uw topic , krijg ik ook pagina niet gevonden . de vraag van @wesley11 staat ook niet op mijn avatar , ook geen e-mail .

Cookies
door Cookies - May 1, 2017 om 22:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Problemen met de site kunt u melden bij de redactie. Heb echter niet de illusie dat problemen worden opgelost. Dit topic wordt derhalve gesloten.

De redactie.

costnix
door costnix May 1, 2017 om 23:40
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Een nieuwe bijbaan?

Cookies
door Cookies - May 1, 2017 om 23:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er schijnen inmiddels14 antwoorden gegeven te zijn, maar ik zie ze niet.

marita5
door marita5 May 1, 2017 om 23:05
11507 Antwoorden / 15 Vragen

ik zie ze ook niet .

ha
door halex May 2, 2017 om 00:12
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Haha, zal je zien dat mijn antwoord er morgen 14 keer staat...:
U ontdekt dit na 'enig onderzoek'. Kennelijk was deze informatie niet lastig te achterhalen. Dat had u vooraf moeten doen. U hebt een onderzoeksplicht.
De verkoper had dit overigens waarschijnlijk ook moeten melden. Zonder nadere informatie neig ik naar ieder voor de helft schuldig.
Wat hebt u voor deze auto betaald?

edrick3
door edrick3 - May 2, 2017 om 13:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als ik op de opgegeven link klik krijg ik alleen: Pagina niet gevonden.
Rare bedoening allemaal.

Redacteur
door Redacteur - May 2, 2017 om 14:54
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Het topic is offline geplaatst vanwege een probleem met het tonen van de antwoorden.

De redactie