aurora1
door aurora1 Dec 17, 2015 om 17:36
Computers & telefonie

Waarschuwing over Mac Keeper

Waarschuwing over Mac Keeper,

Klik hier

4069 5 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Dec 17, 2015 om 17:41
1561 Antwoorden / 370 Vragen

durf  tegenbwoordig nergens meer op te klikken zet @aurora  een "klik hier  "neer"  :-)

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2015 om 17:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@eclipse

Op een link, die Aurora hier neerzet, kunt u echt gewoon klikken.:-)

pi
door pieterwolters Dec 17, 2015 om 18:04
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou die link wel betrouwbaar zijn? Het zal niet de eerste keer zijn dat op fora zoals deze (vaak onbedoeld) links naar dubieuze sites worden geplaatst.

tijger1
door tijger1 Dec 17, 2015 om 18:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Omdat die link door Aurora werd geplaatst. :-)

reflecs
door reflecs Dec 17, 2015 om 18:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

+1 :)

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2015 om 17:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

'Klik hier' is ook eigenlijk niet meer nodig. Je kan toch gewoon de hele link neer plempen? Kan iedereen meteen zien waar die link naar toe gaat, want eclipse heeft gelijk, het zou zomaar één of andere vage site kunnen zijn. (Overigens vertrouw ik aurora wel, maar er zijn er genoeg waar ik echt niet domweg op 'klik hier' ga klikken.)

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2015 om 17:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe kan dat nou? Apple producten zijn toch zo veilig dat je niet eens een AV programma nodig hebt? Daar scheppen al die Apple freaks toch altijd over op?

pi
door pieterwolters Dec 17, 2015 om 18:05
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je ook niet nodig. Maar veel van die "domme" ex-PC gebruikers zijn zo voorgeprogrammeerd dat ze dit soort onzin gaan installeren. Dat is wel een nadeel nu "ons" platform ook door gewone mensen gebruikt gaat worden.

tijger1
door tijger1 Dec 17, 2015 om 18:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar gaat dit over?

Cookies
door Cookies Dec 17, 2015 om 19:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gewone mensen? Zijn Apple freaks dan toch vreemde snuiters?;-)

macwouter
door macwouter Dec 18, 2015 om 02:29
825 Antwoorden / 9 Vragen

Wij van Apple hebben geen antivirusprogramma,s nodig en ik kan het na 9 jaar dat ik een Mac heb wel weten. Overigens wel een vreemde vraag van aurora1 want die heeft toch windows ? En inderdaad Mac Keeper aast op overstappers die nog heel lang bij het windowsgebeuren blijven hangen. Wel een beetje dom dus. http://www.onemorething.nl/2015/01/wat-mackeeper-is-en-waarom-je-het-niet-moet-gebruiken/

reflecs
door reflecs Dec 18, 2015 om 09:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is een tip van aurora1 en sinds wanneer mag je andere gebruikers niet meer waarschuwen? Die met de vreemde reacties die nu gegeven worden dat de volgende keer misschien wel niet meer zal doen. Niet voor de mac dan.

diumenge
door diumenge - Dec 18, 2015 om 06:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Iets meer toelichting is sowieso wel prettig. Gewoon even kort samenvatten waar het over gaat, i.p.v. alleen maar zo'n 'klik hier'.