be
door bert adams Nov 25, 2017 om 22:07
Computers & telefonie

Wat is er met Computeroutlet aan de hand ! Oplichters !

15 november een Hp i5 laptop besteld bij Computeroutlet Zeist .195 euro via Ideal betaald aan Mollie Payment, maar na vele pogingen om contact via telefoon en email te krijgen met computeroutlet is er niemand die reageerd op mijn bericht.. Mollie Payment adviseerd aangiften te doen bij de politie.Waarom incasseerd Mollie Payment evengoed geld .Hun moeten toch op de hoogte zijn van de slechte situatie en oplichting bij computeroutlet !

8925 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Nov 25, 2017 om 22:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hoezo moeten ze daarvan op de hoogte zijn?

tijger1
door tijger1 - Nov 25, 2017 om 22:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Mollie is slechts een betaaldienst.

Cookies
door Cookies - Nov 25, 2017 om 22:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Misschien gewoon nog even geduld hebben? Je kan ze ook bereiken via Facebook of de chat op hun site. Je kan een klacht zetten op deze site, daar reageert de shop ook https://nl.trustpilot.com/review/www.computeroutlet.nl

marita5
door marita5 - Nov 25, 2017 om 23:04
11511 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Bert Adams , 

U kunt heel eenvoudig contact met ons krijgen via een van de volgende manieren:

Telefoon :0343-491149
Bel me terug formulier
Email natuurlijk info@computeroutlet.nl
Via onze social media zoals facebook messenger
Of kom naar onze winkel in Zeist 

Ik, Arnold von Weiler, eigenaar van ComputerOutlet.nl heb ook wel eens een klacht ergens over. En als die klacht dan niet goed wordt afgehandeld, vind ik dat niet oke. Dat vertel ik ook altijd aan de mensen die bij ons werken en komen werken. Wij lossen al onze klachten op. Dat weet ik 100 % zeker maar het kan wel eens zo zijn dat er iets toch blijft liggen. Vindt u echt dat het niet klopt of dat het fout gaat, dan kunt u mij altijd bellen, tijdens kantooruren op : 06-22882709. 

In dat geval, stuur dan direct een mail naar klachten@computeroutlet.nl . Ik zelf behandel dan direct uw klacht en dan komen wij er zeker wel uit. 

U kunt ook een klacht plaatsen op Trustpilot , daar reageert computeroutlet , klik op de rode regels .

https://nl.trustpilot.com/review/www.computeroutlet.nl?utm_medium=trustboxes&utm_source=Mini 

In hun voorwaarden verwijst computeroutlet bij klachten , dat ze aangesloten zijn bij stichting webshop keurmerk , dit is niet juist zijn op 21- 12 - 2015 geroyeerd , klik op de rode regel en scroll naar beneden , lees onder geschorste en geroyeerde webshops 

http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Waarschuwingen

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 26, 2017 om 01:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Marita, kijk dit vind ik dus een waardevolle bijdrage, dan plus ik je dus ook.

Ka
door Kassa2123 Jan 4, 2018 om 11:23
Antwoorden / Vragen

@Marita5
Op 24 nov 2017 heb ik een Dell D630 besteld en betaald. Sindsdien heb ik niets meer van Computeroutlet mogen vernemen. Telefoon, (voice-)mail en terugbelverzoeken worden niet beantwoord. Bij een eerdere aankoop was ik helemaal tevreden, dat wordt nu wel erg lastig. Krijg ik die computer ooit nog geleverd, of krijg ik mijn geld terug?

marita5
door marita5 Jan 4, 2018 om 11:31
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@kassa2123 , lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regel .https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

Ka
door Kassa2123 Jan 22, 2018 om 20:56
Antwoorden / Vragen

Ondertussen is de website computeroutlet.nl offline, en heb ik (twee maanden na de bestelling en betaling) nog altijd niets gehoord of ontvangen.

ne
door neodutchio Jan 22, 2018 om 21:03
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Ze zijn failliet, dus aankloppen bij de curator.

tijger1
door tijger1 Jan 22, 2018 om 21:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
marita5
door marita5 Jan 22, 2018 om 21:10
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@kassa1223 , computer outlet is inderdaad failliet , meld u bij de curator , de gegevens staan bij deze vraag , klik op de rode regel https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/computer-niet-geleverd-door-computer-outlet-zeist

ne
door neodutchio - Nov 26, 2017 om 09:44
5149 Antwoorden / 12 Vragen
2

Dus als er over een bedrijf klachten binnen komen zou een betaalsysteem volgens u niet meer mogen incasseren? Het zal u wellicht vreemd in de oren klinken, maar over elk bedrijf zijn klachten te vinden. Dus dan zou er volgens uw woorden niet meer online gekocht kunnen worden want er kan niet meer betaald worden.

Aangifte doen is zinloos, de wettelijke levertermijn is 30 dagen. Daarbij moet u goed in uw schoenen staan om oplichting te kunnen bewijzen. Oplichting is namelijk bewust iets verkopen aan u en dan met het geld wegrennen. Ik ken weinig webwinkels, maar computeroutlet ken ik als klant. Sterker, ik ben er ook geweest om wat zaken om te ruilen en kan u verzekeren dat het geen oplichters zijn. Ja, het gaat er soms wat rommelig aan toe en structuur ontbreekt, maar er is altijd contact te krijgen. In mijn geval kwam het wel eens voor dat de telefoon niet opgenomen werd, maar op een later tijdstip wel. Toen ik in de loods stond viel het mij op dat als je daar met meerdere klanten staat je niet de mogelijkheid hebt om de telefoon op te nemen. Ze zijn gewoon te druk en het groeit hun vaak boven het hoofd. 
Gewoon bellen, komt allemaal goed. U moet alleen niet vertellen dat u ze voor oplichters uit maakt. Een aangifte tegen u met veroordeling gaat wel iets meer kosten dan een computer.

hutch
door hutch - Jan 4, 2018 om 11:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen
3

Computeroutlet.nl heeft op Trustpilot.nl van 22 december 2017 tot eind december 19 beoordelingen als volgt gerapporteerd:

"www.computeroutlet.nl heeft deze beoordeling gerapporteerd omdat het in strijd is met Trustpilot richtlijnen. We zijn op dit moment de beoordeling aan het evalueren in overeenstemming met ons rapporteer proces."

Dat er een paar mogelijk in strijd zijn met bepaalde richtlijnen kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar om gelijk elke negatieve beoordeling te rapporteren, vermoed ik dat de eigenaar meer tijd steekt in dit soort werk dan dat het de klanten gaat helpen / beantwoorden. Dat maakt dit 'bedrijfje' niet alleen compleet ongeloofwaardig maar ook niet bepaald betrouwbaar. De eigenaar kan m.i. duidelijk niet tegen een negatieve reactie.

Dan nog even een tip voor de eigenaar van dit 'bedrijfje':
u loopt achter, op dit moment zijn er weer 5 nieuwe negatieve beoordelingen bijgekomen. Deze dus gauw weer op Trustpilot.nl rapporteren .

Ik zou mij absoluut wel tig keer bedenken aleer ik zaken doe met dit 'bedrijfje'.

marita5
door marita5 Jan 4, 2018 om 12:07
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@hutch , dat de beoordelingen gerapporteerd werden had ik ook gelezen , te belachelijk voor woorden . Als je naar de winkel in Zeist gaat word je probleem meteen opgelost , je zult maar in Zuid Limburg wonen een behoorlijke afstand .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer