an
door anrosan Sep 12, 2004 om 11:04
Computers & telefonie

Wat is het voordeliger

ik overweeg om adsl te nemen kunnen jullie mij de voor en nadelen van verschillende aanbieders ook geven

239 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 12, 2004 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op het ogenblik liggen de prijzen voor de abbonementen bij de gerenomeerde providers zoals Xs4all, planet, tiscali dicht bij elkaar.
het voordeel wat te behalen valt moet je dan ook vaak zoeken in de actie's gratis modem, geen aansluitkosten, prijs blijvend verlaagd etc.

Een aantal dingen waar je op kan letten voordat je een abonnement afsluit, Datalimiet hoeveel en hoelang wil je internetten ook FUP houdt in dat je niet onbeperkt kan downloaden bij een overschrijding van je limiet worden de extra mb's dan vaak in rekening gebracht, Wil je veel downloaden let dan ook op de snelheid. en dan ook niet onbelangrijk doe even een postcodecheck om te kijken of de door jou uitgezochte provider ook beschikbaar is op je adres.

succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Sep 12, 2004 om 11:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doe, zoals tuinfreak al zegt, eerst een postcodecheck op
www.adslmetacrawler.com dan zie je welke providers kunnen leveren op jouw adres.
Dan heb je iets meer overzicht op wat je mogelijkheden zijn.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag anrosan,

Kijk ook even op:

Vergelijking ADSL-pakketten:

Zie:

http://www.internetten.nl/

Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Sep 16, 2004 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben overgstapt van cabel naar adsl,heb op veel forums de vraag gesteld welke de beste was.Kreeg hier geen goed antwoord op.Niemand gaf een eerlijk antwoord op de vraag hoeveel hun download limiet is en of wat ze moesten bij betalen na overschrijding vermoedelijk schaamte wegens verkeerd gekozen aanbieder.Weten ze zelf niet wordt door geen één provider verteld wanadoo geeft 5 GB limiet op hun nu lopende aanbieding. hoe hoger de maandelijkse kosten hoe meer je limiet is.Ben over gestapt van cabel zeelandnet naar kpn direct adsl. Betaalde voor zeelandnet € 30,50 512/128 3,7 GB nu bij kpn direct adsl lite € 29,95  1120/352 7,5 Gb ZEKER.Lees de voorwaarde van elke aanbieder en vooral faire use police.Succes

ve
door verwijderd - Sep 23, 2004 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben na lang overwegen(2 maanden) overgestapt van  zonnet en tiscali naar xs4all (1024kb  download).Ik ben hier zeer tevreden over omdat ik nu gratis goede anti-virussoftware kan gebruiken(McAfee).Mijn verbinding is over het algemeen goed,en zaken als kinderporno worden zeer serieus genomen.Ik en vele anderen zijn dus zeer tevreden over XS4ALL.NL

ve
door verwijderd - Sep 23, 2004 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cabel heeft over het algemeen het probleem dat wanneer men aan het internetten is men afhankelijk is van hoeveel anderen er online zijn,dit beperkt de snelheid.Bij ADSL is men niet afhankelijk van andere gebruikers,de snelheid is dus gegarandeerd...