ru
door rutgerray Jun 13, 2012 om 18:30
Computers & telefonie

Webbouwers

Hoi,

Ik heb zo'n problemen met diegene die mijn webwinkel heeft gebouwd. Ik ben nu al anderhalf jaar met ze bezig maar de site geeft bijna elke week een fout of een probleem. Nu zijn alle foto's van de producten in eens weg. Dus weer geen verkopen. Wat kan ik hiermee doen. Er is niemand of niks die deze mensen controleerd op kwaliteit en alles wat ze afleveren. Kortom ze doen maar wat. Kunnen jullie mij hiermee helpen. Ze beantwoorden namelijk al tijden geen telefoon of mail van mij. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het heeft tenslotte veel geld gekost.

Ik hoor graag van jullie. Groeten Rutger

502 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

naitsoezn
door naitsoezn - Jun 13, 2012 om 18:41
842 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gedorven inkomsten is iets wat je goed zult moeten onderbouwen (en dat lijkt me erg lastig), maar als je geld betaald hebt voor een website dan moet ie 'het' gewoon doen. Betaal je ook nog voor iets als een maandelijks onderhoudsabonnement of heb je een eenmalig bedrag betaald? In het eerste geval lijkt me dat je een tegemoetkoming kunt krijgen in de abonnementskosten voor de periode dat de site niet naar behoren werkt. Wanneer je ooit een eenmalig bedrag hebt betaald wordt het lastig: waarom denk je dat het probleem bij de ontwerper ligt en niet bij degene die de site onderhoudt (bv. jezelf)?

Redacteur
door Redacteur - Jun 14, 2012 om 16:28
1053 Antwoorden / 62 Vragen
0

Dit is geen consumentenkwestie. Voor zakelijke problemen kunt u terecht bij de online community van de Kamer van Koophandel, Hallo!.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer