li
door linkkrw Feb 23, 2010 om 20:46
Computers & telefonie

Webbrowser spel

Ik had meer aantal vragen, ik las al meer klachten over het bedrijf OneTwoGaming, afgekort OTG.

Deze bedrijf maakt browserspellen, voornamelijk maffia-spellen die allemaal op elkaar zijn gebaseerd alleen telkens een andere naam hebben.

Ik speel er sinds December, maar sindsdien alleen maar dingen gebeurt wat ik totaal niet door de beugel kan. Eerst server crashes, waardoor je in dit spel dus dood gaat omdat hij willekeurige tijdstip dan weer online is en dus niet kan voorkomen en je moet dus weer geld investeren om levend te worden. Hier zit geen vergoeding in, je moet betalen voor hun problemen. Prijzen die je kan winnen krijg je vaak niet eens of vaak pas maanden en maanden later. Er zit totaal geen bescherming in het manier van bellen, smsen en dergelijke betaal opties, zijn dus kinderen van 10 jaar die ouders flinke rekeningen bezorgen waarbij ze niks doen.
Hiernaast heb je ook vrijwilligers die spel helpen te modereren, alleen de eigenaren zijn corrupt zetten mensen in het team die dus al is een keer eruit zijn gezet wegens discriminatie, beledigingen enz.

Daarnaast staan ze ook bekend om bans te geven aan mensen zonder een duidelijk reden. Commentaar bijvoorbeeld dat ze slechte Nederlandse grammatica hebben kan vaak reden hebben tot een ban.

Mijn vraag is dus dit kan toch allemaal niet? Ik wil namelijk stuk verder gaan om deze problemen aan te pakken. Ik zoek tevens ook mensen die zelfde evenaren met problemen van OTG. Want samen staan we sterker, heb al aantal mensen die bewijs hebben van deze onkunde van OTG.

4089 47 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 23, 2010 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

linkkrw

Als je lotgenoten zoekt, dan zou ik jouw oproep ook plaatsen op het forum van RADAR:

http://forum.www.trosradar.nl/

Sukses, ReadAC.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2010 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik zat aan zoiets te denken om daar ook een topic te starten.

In ieder geval bedankt!

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aangezien ik ook al ruim 2 jaar fanatiek banditi speel en al heel veel geld gestoken hebt in Banditi., Naar nu blijkt hebben mensen uit de leiding( de moderators en admins) tot wel 20.000 gratis callcredits gekregen, onder het mom van mondje dicht!!! Wij moeten voor 28 Callcredits 1.30euro betalen!!! Helaas zijn er nu bewijzen op tafel gekomen, waaruit blijkt dat dit inderdaad zo is gegaan. er zijn screenprints van msn gesprekken bovenwater gekomen. Als wij ons op het forum of spel, verkeerde dingen doen of ons negatief uitlaten over OTG, krijgen we gelijk een ban!!! Ik heb nu contact met 1 van de betrokken moderators, en zij bevestigd dat zij en andere monddood gemaakt met bedreiging van totale spelban.
verder weigert OTG om allang bestaande bugs niet te repareren. Ik vind het gewoon een grote schande dat betalende mensen niet de service krijgen die wij verdienen. hoop dat wij heel veel mensen bij elkaar kunnen krijgen die ons verhaal kunnen bevestigen. Want OTG levert wanprestatie en wij betalen ervoor!!!!!!

MVG van michel, poedel1971 en maffiakiller3

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

OTG is alleen bezig met binnenhalen van geld. de rest interesseert ze helemaal niets. OTG levert inderdaad wanprestatie en blijkbaar is er helemaal niks wat we eraan kunnen doen. De volwassenen zijn slim genoeg om te stoppen met dat spel maar de kinderen die er spelen hebben niet eens door hoe ze in de maling worden genomen en dat ze geld betalen voor een spel waar op grote schaal word valsgespeeld door de mod's.
OTG heeft zelf toegegeven dat er dingen goed fout zijn gegaan maar zijn te beroerd om die fouten terug te draaien.
Of zit er iets anders achter dat ze geen aktie ondernemen tegen die valsspelers??
Fout boel daar, hele foute boel!

een ex-banditispeelster

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi,

De Mods & admins hebben ook vals in italie, rusland, china & nederland gespeelt. hun zijn met de prijzen ervan door gegaan. met gratis cc's & geld. ik kreeg een ban omdat ik de waarheid door vertelde aan andere leden van banditi. dat is tog niet normaal, sterker nog ik heb 400 CallCredits nog op me account staan!

ik heb wat bewijzen,

http://i30.tinypic.com/5zqezo.jpg
http://i29.tinypic.com/358uqyx.jpg
http://i30.tinypic.com/2zi52cp.jpg
http://i27.tinypic.com/10hllab.jpg
http://i27.tinypic.com/8xuesx.jpg
http://i31.tinypic.com/2e1zk38.jpg
http://i25.tinypic.com/2vte03k.jpg
http://i26.tinypic.com/25tutm9.jpg
http://i31.tinypic.com/2wmqm8l.jpg

&
http://i26.tinypic.com/n55wfp.jpg
http://i27.tinypic.com/35n0bbr.jpg
http://i31.tinypic.com/30lgqw7.jpg
http://i30.tinypic.com/28bwfp4.jpg

2 bewijsjes heb ik van AlleMachtig gekregen (martijn) ex admin van banditi.
en ik speelde dat spel 2jaartjes.
naam Randhier.

P.S. zullen we dat dramma in de nieuws brengen? (samen)

grzz,
randhier

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Colombia is ook niet eerlijk gegaan.
Er zijn bewijzen en prints genoeg.
Misschien nog wat meer (ex) spelers die meedoen??
Als otg zelf niks wil doen of reageren dan moet het maar op een andere manier ja
en dan maar het nieuws in.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik steun en doe mee met iedereen met welke actie dan ook!!!! dit moet stoppen!!!

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil dit opgeloast hebben of in de nieuws hebben , voordat de nieuwe de ronde begint (na nederland). want andere mensen gaan (heel veel geld in besteden) en dan krijgen ze geen eens de gelegenheid om te winnen doordat OTG vals speelt!

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naja ik speelde voornamelijk Criminas.

Maar hier was bekend dat de speler Wierdo ook op een oneerlijke manier werd geholpen door de Admin. Want er was al aanwijzingen voor sluizen maar hij werd in Nederland niet geband. Uiteindelijk nadat hij had gewonnen en zn prijs kreeg werd hij als nog verbannen, echter was hij niet tevreden over zn prijs en kreeg hij nog 1 gestuurd.

Dit lijkt erg duidelijk op competitie-vervalsing. Ik ben absoluut niet mee eens met gang van zaken, ik ben nu al 2 maanden gestopt met OTG spellen en mis het totaal niet. Er zijn veel betere maffia games voor mensen die dit soort spellen leuk vinden. Ik ben sowieso gestopt met dit soort spellen.

Ik zal wel eens vragen als ik meer bekende spelers hun mening hier kunnen delen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

op Criminas had ik ook gewonnen op de 5e plaats. maar ik kreeg mijn prijs geen eens.
er was 1 ronde maar met 7 prijzen. maar ik kreeg mijn prijs niet.
het was een mini trus webcam.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie denken we wie er wint volgens mij de mensen die het spel opstarten en de deelnemers het was leuk maar jammer game over!!

ve
door verwijderd - Jul 25, 2010 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

goeienavond
ik speel nu al een 18 maand banditi en ruim 1 jaar heel actief
10 maand geleden is er mij gevraagt om mod te worden en heb dit aanvaard
ik heb toen heel veel dingen zien en horen gebeuren dit absoluut niet kon
toen kwam er een andere admin en hoopte ik op een heel nieuw beleid en moet zeggen dat het toen heel even beterde
een bepaalde hoofdmod op banditi en andere spelen van otg kreeg niet meer zoveel voordelen als ervoor
toen kregen we terug een nieuwe admin en ja hoor weer was het zover
het is 1 corupte zooi daar
toen ik kritiek had op weer maar eens de zoveelste slechte update die er alleen maar voor zorgt dat wij als speler meer cc's moeten gaan kopen en helemaal geen steun of hulp van hen mogen ontvangen ben ik onmiddelijk mod afgemaakt terwijl de mod die al mag vals spelen van dag 1 dat banditi bestaat gewoon lekker verder hoofdmod mag blijven
ik heb hen toen gewaarschuwt dat ik aan de speler zou gaan laten zien , dat er enorm vals word gespeelt
italie het eerste land moest cosa nostra de modfam aan de top staan ondanks alles en dat kon alleen door vals te spelen
in amerika mocht de schoonbroer van de hoofdmod dan aan de top komen en ook daar gingen ze heel ver in
in de andere landen weet ik niet hoe het eraan toe is gegaan omdat ik die niet heb gespeelt , maar toen colombia ging beginnen werd er op voorhand beslist dat de hoofdmod die ronde moest winnen , toen men zag dat er een speler kans maakte op de eerste plaats werd die gehackt door een admin en duurde het een maand voor die alles terug kreeg zodat men zeker was dat de hoofdmod zou winnen
op de allerlaatste min van de ronde van colombia is de admin in de kluizen gaan kijken van de tp 10 om te kijken of iemand nog verborgen geld had
die avond is er ook afgesproken dat in de nieuwe ronde de fam cosa nostra absoluut terug op de eerste plaats moest komen en kregen al de mod's 20.000 gratis cc's om er zo voor te zorgen dat de fam op de eerste plaats kon komen
ook kregen we tips van een admin om er voor te zorgen dat we absoluut eerste zouden worden
ik heb alle print's getoont aan de nieuwe admin als bewijs dat ze een hoofdmod hebben die enorm heeft vals gespeelt en het nu nog steeds doet en wat blijkt dat de nieuwe admin haar steunt
door dat ik de print's liet zien heb ik en mijn kinderen en mijn vriend een volledige spelban gekregen
nadat ik met otg heb gebelt is die spelban eraf gehaalt op voorwaarde dat ik mijn mond dicht hield anders is het terug spelban
want ik ben een onrust stoker volgens hen
terwijl ik alleen aan de spelers wilde laten zien dat het als gewone speler heel moeilijk is om normaal te winnen
ik kan alleen maar vast stellen dat er een enorm wanbeheer is op otg en ze niet eerlijk zijn naar hun spelers toe
het enige waar het hen om te doen is , dat is zoveel mogelijk de spelers laten bellen voor cc's en zo weinig mogelijk terug doen voor hen
en dit kan absoluut niet
ik heb gedurende 10 maand enorm veel van mijn tijd in het modschap gestoken maar omdat ik op kwam voor de spelersrechten en tegen otg durfde in te gaan moest ik verdwijnen
niet dat het me veel uitmaakte want ik was het al lang beu om nog langer te moeten aankijken hoe het eraan toeging
maar vind het erg dat men zo van een betalende klant profiteert en er niks meer voor wil doen
otg laat zijn spelers die al veel geld hebben uitgegeven volledig in de kou staan
ik geef maandelijks 100 tot 150 euro uit aan het spel en vind wel dat ik dan mag verwachten dat het spel naar behoren werkt of als zij in de fout gaan en het spel daardoor niet goed werkt we een deftige vergoeding krijgen en niet dat ze ons afschepen met een paar gratis cc's
hun beleid nu is , het is gebeurt met een oude admin , dus mag ze lekker blijven en dat zij en haar fam vals speelt daar weten we niks van terwijl daar ook genoeg print's van zijn getoont , maar die werden verwijdert onder het mom van er staat een ww op
spijtig dat het allemaal op deze manier moet gebeuren maar helaas valt er met de nieuwe admin niet te praten , hij wil niet in zien dat hij het spel helemaal kapot maakt en dat hij een vals speler enorm steunt terwijl het reglement heel duidelijk is dat men een valsspeler onmiddelijk verbant van het spel
waarom is dit dan niet het geval bij een hoofdmod
ik hoop dat er vlug eens een beetje duidelijkheid komt
groetjes cindy
exmoderator van banditi

ve
door verwijderd - Jul 27, 2010 om 01:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo iedereen
dit is echt belachelijk ik hoop echt dat kassa hier een uitzendingen over gaat maken.
en cindy u was de enige goede mod die banditi ooit heeft gekent niet zo corrupt als de rest
Mvg Strafeness

ve
door verwijderd - Jul 27, 2010 om 01:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

............ik hoop echt dat kassa hier een uitzendingen over gaat maken.......... Ik mag hopen dat ons belastinggeld daar niet aan verspild wordt.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2010 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Radica, speler van banditi.

ze is verbanen omdat ze de waarheid op de fourm neer legde.

Je bent tot 28 jul 2010, 14:40 van dit forum verbannen.

De reden waarom je verbannen bent: Onrust stoken

Deze ban is van toepassing op jouw gebruikersnaam.

ik hoop egt wel dat dit in het nieuws komt. kan je tog niet maken :S

de waarheid komt altijd boven water, hoe dan ook!

ve
door verwijderd - Jul 27, 2010 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

@iedereen van banditi.nl
iedereen die klaagt maar .
maar kijk eens naar u zelf, neem er dan even een spiegel bij!
de genen die altijd blijven klagen over die zogenaamde cc.
zijn jullie altijd eerlijk geweest,
de meeste leden die ik heer zie speelde vals!!!!
door andere leden hun acc te gebruiken zodat ze zelf die kil konden hebben
en ik noem geen namen .
maar er zitten hier al op die het gedaan hebben
of door multi te hebben .maar dan toegestaan ????
ha das dan ook weer eens eerlijk tegen de andere speler zeker
maar ja mod of geen mod
bepaalde dingen kunnen volgens mij dan ook weer niet
dat is het posten van privé gesprekken
denk dat da weer zoiets is van schending van privacy of heb ik het nu mis
en dan mensen beschuldigen waar je maar de helft van weet
zal zeggen het gaat jullie goed
met vriendelijke groeten................
ps ze hadden heel de boel al lang moeten resetten en maar 1 land ,
zoals in het begin minder zorgen voor de admins en maar 1 land in het oog houden

ve
door verwijderd - Jul 28, 2010 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

zeurkousen, ik denk toch niet dat jij het helemaal begrepen hebt!!! meeste zijn gewoon verbannen onder mom van multi account, maar meeste zijn gewoon verbannen om ze commentaar hadden op de leiding van banditi, en dat is nou precies het probleem!!
Laat ik over 1 ding duidelijk zijn, valsspelen hoort gestraft te worden, maar waarom dan de betalende spelers wel een ban, en de mods die gewoon stelen!!, die krijgen een waarschuwing om het NOOIT meer te doen!!!
En dat is gewoon belachelijk, de betrokken personen die gratis CC hebben gejat, horen gewoon gestraft te worden cq verbannen!!!!
En als jij dat normaal vindt, zegt dat waarschijnlijk meer over jou, dan over het hele banditi...Misschien heb jij ook wel gratis CC van ze gekregen!!!

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

en daar gaan we weer
ik ga op vakantie
wat doet een programmeur van banditi
mijn bescherming verwijderen die ik zelf had gekocht met cc's waar ik voor betaalt heb en laat me zo killen in alle landen met al mijn geld
dit is gewoon pure oplichting en diefstal
na een week laten ze gewoon niks meer van zich horen
wat doen ze wel
me een forumban geven en een pbblock zodat ik niks op het forum kan zetten zodat spelers zien wat voor een corrupte zooi het daar maar weer is
maar dat de echtgenoot van een mod die haar man de topspeler van banditi noemt enorm loopt te sluizen in alle landen en die ook word gepakt die mag gewoon verder doen
die speler sluist in de landen italie , amerika , noordpool en japan daar zijn bewijzen van gelevert en er word gedaan alsof hun neus bloed
maar andere spelers gaan ze voor de stomste redenen bannen
die zogenaamde speler heeft china mogen winnen op kosten van otg
hoe lang gaan die praktijken nog verder gaan zonder dat er gevolgen aan komen
hopelijk neemt kassa vara dit serieus en geven ze er eens aandacht aan in hun programma ze mogen me altijd contacteren ik wil er speciaal voor naar nederland reizen om aanwezig te zijn in het programma met alle bewijzen van het toegelaten vals spelen
groetjes cindy

ve
door verwijderd - Sep 7, 2010 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze zaken zijn herkenbaar en mij ook ter ore gekomen. Sinds september 2009 speel ik BanditWars, ook een spel van OTG en praktisch hetzelfde als Banditi.

Op BanditWars loopt het ook de spuigaten uit, met name als het gaat om het gedrag van de moderators. Ze verzieken het spel, pesten spelers tot in den treure en maken misbruik van bugs. Tevens snoeren ze iedereen de mond die tegen ze ingaat door ze voor het beledigen van moderators direct te bannen. Andersom is er niets tegen te doen. Zo ben ik door een moderator op het forum vergeleken met een stinkdier.

Tevens wordt er ook niets aan klachten gedaan. Laatst heb ik cc gekocht maar niet ontvangen. Dit heb ik gemeld maar hier wordt niets mee gedaan. Na 3 weken kreeg ik bericht terug van de moderator dat hij in het andere land zijn berichten niet las. Inmiddels zijn we 6 weken verder en heb ik mijn cc nog niet ontvangen. Dit zal wel nooit gebeuren.

Vandaag heb ik bij OTG een klacht ingediend inzake het gedrag van de moderators op BanditWars. De klacht heb ik daarna op het forum geplaatst en deze is na 15 minuten weg gehaald, bijna zeker door de moderator waar alles om draait. Hij was als enige online.

We zullen zien of hier wat mee gedaan wordt...

Hierbij mijn klachtenbrief:

Geachte heer / mevrouw,

Ik doe u dit schrijven toekomen als speler van een OTG spel, namelijk BanditWars. Mijn schrijven is een officiële klacht inzake het functioneren van de moderators aldaar. Mijn keuze om via deze weg contact met u te zoeken is simpelweg omdat de officiële weg niet toegankelijk is voor mij. Normaliter behoor je als speler met een klacht naar een moderator te stappen, echter dit is niet mogelijk aangezien het juist het functioneren van een drietal moderatoren betreft.

September 2009 ben ik begonnen met het spelen van BanditWars. Destijds een nieuw spel en het ontdekken waard ben ik begonnen met spelen. Het spel is een leuk spel, mede doordat je het met anderen uit het hele land kunt spelen. Maar juist dit aspect aan het spel is ook het gevaar. Het is een spel met mensen en niet iedereen speelt helaas met goede bedoelingen. Sinds 2 maanden is het spel uitgebreid met een nieuw land en daar is veel ellende begonnen. Waar de moderatoren in het eerste land, Japan, soms al op een negatieve manier met spelers om gingen is dat in het nieuwe land de spuigaten uitgelopen. Zodanig dat vele spelers vanwege hun gedrag weglopen bij het spel en stoppen met spelen.

In het spel zijn de moderatoren erniemithras, decileneil, foa, jvs en nancy actief. Nancy is de enige die de spelers nog fatsoenlijk te woord staat en helpt indien er vragen of klachten zijn. Een voorbeeld daarvan is dat als er cc niet ontvangen zijn zij dit probleem oppakt en doorgaans met een week recht gezet is.

De andere moderatoren zijn allen spelers die in japan in dezelfde familie zaten. In het nieuwe land, Zuid Afrika, hebben zij zich opgesplitst in 2 families. De klacht inzake het handelen van de moderatoren spitst zich met name toe op erniemithras, die in zijn gedrag de andere moderatoren decileneil, foa en jvs meeneemt. Moderator erniemithras is iemand die verbaal erg goed is, zo goed zelfs dat er eigenlijk weinig spelers zijn die hem verbaal aankunnen. Van de kinderen die het spel spelen is dat te begrijpen, maar zelfs de volwassenen (waaronder ik) hebben heel erg veel moeite met zijn verbale kracht.

Via deze weg is het wat lastig uitleggen en daarom ondersteun ik dit bericht door middel van gemaakte print screens waarin duidelijk wordt hoe deze persoon met de leden omgaat. De problemen die wij ondervinden kunnen in 2 dingen algemeen samengevat worden:

- hij duldt geen tegenspraak / discussie en zijn handelen is altijd correct in zijn ogen; is een speler het hier niet mee eens dan krijgt deze een pb block / chatban of officiële waarschuwing
- hij heeft een zodanige invloed op de sfeer door zijn pesterijen en het opzetten van spelers tegen elkaar dat mensen kapot er van zijn, dat de chat leeggelopen is en dat mensen stoppen omdat ze zeer veel hinder/problemen ondervinden van het digitaal pesten, zo ook ik.

Ik heb een aantal print screens bijgevoegd. Deze print screens bevatten met name insinuaties die gedaan worden door erniemithras. Daarnaast ook wat frustraties en irritaties door diverse spelers richting zijn gedrag. Daarnaast zit er 1 tussen waarin hij mij heeft uitgemaakt voor stinkdier op het forum. Ook laat het zien dat hij een topic aanmaakt waarin hij een ruzie uitvecht met een lid van mijn familie en daarna het topic direct sluit zodat er geen discussie kan ontstaan en er zit een plaatje tussen waaruit blijkt dat als hij het op een familie gemunt heeft hij zelfs niet schuwt om zijn moderator functie te gebruiken door betreffende personen chatbans te geven omdat hij alles opvat als belediging. Ook zaken als respectpunten geven en je daarna vermoorden; of deze geven met als mededeling dat je die verdiend omdat zijn familie je geld heeft laten uitgeven.... Van die subtiele en kleine pesterijtjes.
Het is dus een compilatie van een aantal zaken waar meerdere spelers en families last van hebben. Andere spelers kunnen deze praktijken bevestigen en hebben soortgelijke voorbeelden. Deze dingen gebeuren dagelijks, niet af en toe maar simpelweg elke dag maak je wel iets nieuws mee; soms meerdere dingen op 1 dag.

Daarnaast nemen de moderatoren de spelers niet serieus. Enige tijd geleden kwam er een functie als full moderator vacant. Er werd op het forum melding van gemaakt en we konden solliciteren. Zo gezegd, zo gedaan en de reacties stroomden binnen. Er sprong 1 reactie uit, alsof iemand een sollicitatiebrief schreef voor zijn droombaan. Deze reactie was van decileneil. Hij kreeg de functie. Later volgde er een gesprek op skype tussen beide heren en mij en gaven zij in bedekte woorden toe dat erniemithras de brief had geschreven voor decileneil... Ook heb ik een print screen bijgevoegd waarin duidelijk te zien dat een moderator gebruik heeft gemaakt van bug. De servertijden liepen niet goed en door je browsergegevens te wissen kun je hiermee spelen. Zo zie je dat Foa iemand vermoord heeft door een servertijd te wijzigen en deze voor te laten lopen. Volgens mij is dat misbruik maken van een bug wat een directe permanente ban oplevert, althans voor ons dan; niet voor de moderatoren blijkbaar.

Na deze informatie kan ik mij voorstellen dat OTG verbaasd is, maar wellicht ook in gesprek wil; al is het maar omdat een email onvoldoende houvast biedt en begrijpelijkerwijs de zender ervan ook onderzocht moet worden. Een verhaal heeft uiteraard twee kanten. Van mijn kant uit durf ik wel te zeggen dat ik niet alleen namens mijzelf spreek; er zijn reeds een stuk of 15 spelers (trouwe spelers die al lang spelen) die gestopt zijn met dit spel vanwege het gedrag van erniemithras, en in mindere mate van decileneil en foa. Naast deze groep is er nog een grote groep die twijfelt.

Wat wil ik bereiken met dit bericht? Ik wil dat het spel weer leuk wordt om te spelen, dat de sfeer weer goed is en dat men zich "veilig" kan voelen. In mijn (en onze) optiek kan dit alleen als erniemithras, decileneil en foa verdwijnen uit het spel en als moderator en er moderatoren aangesteld worden die het spel niet spelen en open staan voor spelers. Wij zijn bereidt te betalen voor een internetspel, maar niet op deze manier!

Wilt u naar aanleiding van dit bericht contact opnemen met ondergetekende? Dit kan. Mijn gegevens zijn de volgende:

Gegevens verwijderd ivm privacy.

Tot slot wil ik u verzoeken om vetrouwelijk met dit bericht en met mijn persoonlijke gegevens om te gaan.

Ik ben bereid e.e.a. persoonlijk / telefonisch toe te lichten. Ook andere spelers zijn hiertoe bereidt.

Een reactie uwerzijds zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

vorige week kregen we op banditi te horen dat misst ( mod op banditi en nog andere spelen van otg ) haar stiefzoon als chatmod wilde hier gingen alle chaters en een chatmod tegenin omdat hij helemaal niet actief was en mijn dochter ( toen nog chatmod ) iemand wilde die actief chatte
wat is er nu gebeurt
ja de stiefzoon is cm
onmiddelijk heeft mijn dochter haar taak neergelegt omdat zij hier niet aan mee wil doen
onmiddelijk zijn er heel veel chatters gestopt
misst de mod in kwestie heeft prive problemen met mij en doet er alles aan om mij en mijn kinderen van het spel weg te krijgen
zo kilde ik haar schoonbroer wat de bedoeling is in het spel en kreeg onmiddelijk 2 waarschuwingen voor sluizen
momenteel sluist ronny1971 de echtgenoot van nancy een andere mod in alle landen en daar word niks aan gedaan omdat het de echtgenoot is van een mod
het spel is momenteel zo corrupt als het maar kan
de meeste landen ondersteunen ze niet meer dus als spelers daar cc's kopen en voor betalen met geld en ze krijgen de cc's niet dan hebben ze er geen recht meer op
wat voor mij diefstal is je betaalt en krijgt niet waar je voor betaalt
de crew van momenteel zijn allemaal vriendjes van elkaar of familie en op die manier leggen ze de spelers het zwijgen op
als ze iets fout doen en je wijst ze erop gaat het de doofpot in en doen ze alsof er helemaal niks is gebeurt
mod's mogen nu niet meer meespelen voor een prijs in een ronde land
maar ze mogen wel met een geheim acc spelen en zo staan we weer machteloos
misst krijgt nu maandelijks meer dan 1000 gratis cc's op haar acc of een ander acc van haar en de speler moet dat maar toestaan
helaas staan wij machteloos er tegen over
hopelijk zien jullie dat dit een spel is dat zijn spelers enorm bedriegt en nemen jullie het eens op in jullie programma
ik woon in belgie maar wil er zeker voor zorgen dat ik aanwezig ben bij jullie om mijn verhaal te doen
deze praktijken moeten stoppen het kan niet langer dat betalende spelers zo worden behandelt
groetjes cindy

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 23:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cindy,

Jouw verhaal ken ik ook. Het is mij bekend dat je het op het forum hebt gezet en dat het weg gehaald is. Datzelfde geldt voor mijn verhaal. Het heeft welgeteld 15 minuten op het forum gestaan alvorens mod erniemithras het weghaalde.

Ook de praktijken die jij schetst herken ik direct. Op BanditWars was een mod, lalapo14 (Chatmod). Een ventje van 14 jaar oud, een prima jochie. De full mod erniemithras kon hem niet gebruiken omdat hij zijn eigen weg ging. Toen hij terug kwam na 3 weken vakantie kreeg hij de mededeling dat hij mod af was omdat hij te weinig online was, terwijl alle mods vakantie hadden en het voor de rest niet gold. Laat de rest nu vriendjes zijn met erniemithras. Nog dezelfde dag is er een nieuwe chatmod gekomen, en hoe toevallig; familielid (op het spel) van erniemithras en zijn trouwe kompaan voor wat betreft het spel spelen. Alle mods zijn vrienden van elkaar en werken samen als speler en als mod.

Als je iets tegen ze zegt krijg je direct een officiele waarschuwing of ban voor het beledigen van een moderator. Ondertussen beledigen ze iedereen die tegen ze in opstand komt en maken ze iedereen zo zwart als het maar zijn kan...

Dus ja; het spel is zo corrupt als het maar zijn kan!

Mijn klacht naar OTG is verstuurd, ik zit reeds enkele dagen te wachten op een ontvangstbevestiging maar uiteraard krijg ik die niet. Ik ben dezelfde ook gestopt als speler en sindsdien word ik ontzettend zwart gemaakt door full mod erniemithras (althans, als ik de ongeveer 50 mails die ik erover krijg mag geloven, en dat doe ik). Maar ik zet door en laat het er niet bij zitten.

Cindy, ik woon in Nederland, maar wellicht handig om eens contact te hebben? Samen staan we sterker tenslotte!

Groet,
hetlampje

ve
door verwijderd - Sep 9, 2010 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

kassa moet egt ons helpen :S

grr,
Randhier

ve
door verwijderd - Sep 9, 2010 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

vandaar dat ze die bedrijf een B.V. hebben gegeven. dan hebben ze hun prive nog.
pff

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

aan het lampje
ik zou zeker graag in contact met je willen komen
en komaan kassa vara laat ons niet in de kou staan
we hebben echt jullie hulp nodig
dit is een bedrijf dat honderden kinderen bedriegt
dit kan toch zo niet verder
ik zelf geen maandelijks soms tot 200 euro uit aan dat spel omdat ik het spel op zich wel leuk vind maar het kan niet dat een spel waar betaalt voor word zo'n crew heeft
een mod die alleen maar een crew wil die doet wat zij zegt en als je er tegenin gaat werkt ze je weg
grapjes mogen niet want dan krijg je een ban
fam van hen mag je niet killen want dan proberen ze of ze je kunnen laten bannen
de crew en hun fam mag enorm vals spelen
en al wie met power in hun buurt komt geven ze een spelban
zo kan ik een vb geven ronny wint het vertrouwen van een jongen van 15 namelijk rickkill , rickkill nodigt hem uit in zijn fam die op de nr1 plaats stond
ineens krijgt rickkill een spelban en mag ronny de fam overnemen want ineens is er een update die dat mogelijk maakt
rickkill zou een multi zogezegt hebben terwijl ik weet dat het niet zo is
maar op die manier word de man van een mod wel een hele sterke speler
en kunnen wij er niks tegen beginnen
ik heb ronny zien sluizen in amerika , een programmeur geeft toe dat er verdachte dingen te zien zijn
een andere speler krijgt een waarschuwing wat gebeurt er met ronny
helemaal niks
en dat moeten wij maar toelaten
ik zegde op het forum dat ik inderdaad mod misst nooit heb moeten hebben want dat ik niet van achterbakse mensen hou en ja hoor hup forumban wegens geen respect en schelden
groetjes cindy

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand enig idee waarom deze pubergame topic nog niet verhuisd/verwijderd is?
Dit is een site voor grote mensen, kids die problemen hebben met een gamesite gaan maar ergens anders chatten, Jullie taalgebruik is voor 30-plussers toch al niet te begrijpen.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 03:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp als je niet weet waar het overgaat hou dan maar je mond
en misschien dat je wat beter je best had moeten doen op school dan had je wat meer begrepen
ben 30 plusser en onder ons zijn er nog heel veel 30 plusser spelers
de oudste banditi speler is 64 jaar
en het programma zou het beter opnemen in zijn programma er zou een groot internetoplichtingsschandaal tevoor schijn komen
groetjes cindy
p.s ben moeder van 4 kinderen die het spel ook spelen

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 08:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

.........en misschien dat je wat beter je best had moeten doen op school dan had je wat meer begrepen............

Denk dat jij wat beter je best had moeten doen op school; je Nederlands is zo abominabel dat geen ander begrijpt waar je het over hebt. Nergens ook punten en hoofdletters te bekennen. Niet zo vreemd dat tp denkt met een kind te maken te hebben.

I.p.v. uren spelletjes te spelen en geld over de balk te gooien, wellicht verstandig die tijd zinvoller te besteden en een cursus Nederlands te volgen.

En Kassa gaat zich echt niet bezig houden met zo'n stompzinnig flauwekul gebeuren.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@birdies

dus jij bepaalt wat iemand hobby moet zijn? Wanneer we het hier hadden over een bedrijf die kantklossers oplicht dan was het een ander verhaal?? Wanneer het niet jou ding is, gamen, betekent het niet dat het misschien wel iets kan zijn voor iemand anders.
De gaming industrie is de grootste in de wereld, vergeet dat niet...

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

........dus jij bepaalt wat iemand hobby moet zijn?..........

Dat schrijf ik nergens; ik schrijf: wellicht verstandig enz.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

---- geld over de balk gooien.. zinvoller... stompzinnig.. flauwekul..---

het is toch redelijk doorspekt ;-)

maar neem aan dat je hetzelfde had gezegd, wanneer het over kantklossen was gegaan :P

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

.............maar neem aan dat je hetzelfde had gezegd, wanneer het over kantklossen was gegaan........

Inderdaad;-)

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

linkkrw schreef op dinsdag 23 feb 2010, 20:46: Ik had meer aantal vragen, ik las al meer klachten over het bedrijf OneTwoGaming, afgekort OTG.

Deze bedrijf maakt browserspellen, voornamelijk maffia-spellen die allemaal op elkaar zijn gebaseerd alleen telkens een andere naam hebben.

Ik speel er sinds December, maar sindsdien alleen maar dingen gebeurt wat ik totaal niet door de beugel kan. Eerst server crashes, waardoor je in dit spel dus dood gaat omdat hij willekeurige tijdstip dan weer online is en dus niet kan voorkomen en je moet dus weer geld investeren om levend te worden. Hier zit geen vergoeding in, je moet betalen voor hun problemen. Prijzen die je kan winnen krijg je vaak niet eens of vaak pas maanden en maanden later. Er zit totaal geen bescherming in het manier van bellen, smsen en dergelijke betaal opties, zijn dus kinderen van 10 jaar die ouders flinke rekeningen bezorgen waarbij ze niks doen.
Hiernaast heb je ook vrijwilligers die spel helpen te modereren, alleen de eigenaren zijn corrupt zetten mensen in het team die dus al is een keer eruit zijn gezet wegens discriminatie, beledigingen enz.

Daarnaast staan ze ook bekend om bans te geven aan mensen zonder een duidelijk reden. Commentaar bijvoorbeeld dat ze slechte Nederlandse grammatica hebben kan vaak reden hebben tot een ban.

Mijn vraag is dus dit kan toch allemaal niet? Ik wil namelijk stuk verder gaan om deze problemen aan te pakken. Ik zoek tevens ook mensen die zelfde evenaren met problemen van OTG. Want samen staan we sterker, heb al aantal mensen die bewijs hebben van deze onkunde van OTG.

Ik deel deze mening ook.
Er worden alleen maar moderator's gekozen die vrienden met elkaar zijn.
Ik had een forum ban voor de waarheid zeggen dat er niet eerlijk is gespeelt
Ik hoop dat kassa dit serieus neemt.
Mvg Strafeness

ve
door verwijderd - Sep 11, 2010 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je meent dat je opgelicht wordt, dan moet je hiertegen een procedure starten.
In plaats daarvan blijven betalen aan een partij waarvan je vindt dat het bandieten zijn, lijkt me niet de allerbeste strategie.

ve
door verwijderd - Oct 16, 2010 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja... Banditi en dat soort spellen zijn allemaal corrupt...
Gelukkig is op Goalll (Het enige niet maffia spel van OTG) Daar helemaal geen sprake van :) .

Daar kennen de mods de forummers goed, soms zijn er wel eens meetings. Geen massameetings, maar gewoon meetings :)

Banditi enzo faalt hard

ve
door verwijderd - Nov 8, 2010 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers en redactie van KASSA,

Ik heb voorgaande discussie gelezen en omdat ik zelf ook problemen ondervind met OTG wil ik hier toch ook nog een stukje neerzetten.

Ik begrijp heel goed dat ik mee doe aan een computerspelletje. Maar als je voor bepaalde zaken geld moet betalen mag je toch verwachten dat er een eerlijke service wordt verleend.

Ik speel nu al meer dan een jaar op het otg spel Criminas, leuk een beetje maffia spelen en groot en sterk worden in het land van je keuze, in mijn geval het land Italie.
Al meerdere keren heb ik bij admins, moderators problemen neer gelegd als valsspelen en andere praktijken die niet door de beugel kunnen. In het begin was het mogelijk om via een normale email in contact te komen met het bedrijf otg. Nu is er in het recente verleden een van de moderators er mee opgehouden en heeft deze diverse bekentenissen gedaan over valsspelen van moderators. Op zich prima maar vervolgens wordt een van de vrijwilligers tot oppermod benoemd en is het opeens niet meer mogelijk om contact te krijgen met otg anders dan via deze oppermod. Het hele bedrijf is op geen enkele wijze te bereiken.
Tevens hebben ze deze oppermod de mogelijkheid gegeven om mensen van het spel en forum te kunnen bannen.

Nu ben ik, gewoon om te proberen, gaan spelen in de zogenaamde prijzenronde.
een van mijn familieleden deed dit ook en ging heel goed met power en het sparen van geld. zo ook een aantal anderen. Deze anderen werden vervolgens door deze oppermod verbannen van het spel en sinds gisteren zijn mijn 2 e account en het familielid met veel power verbannen. Op het moment dat ik dan contact zoek over hoe en wat wordt mij verteld dat wij dingen gedaan hebben die niet door de beugel konden volgens de regels. En door deze oppermod wordt vervolgens bepaald of die ban terecht is of niet.
Het heeft er de schijn van dat de verbannen mensen in ieder geval de prijzen ronde niet mogen winnen.

contact met otg blijkt erg lastig te zijn want werkt tegenwoordig via een ticketsysteem
hoor erg veel klachten uit de spelerskring en ben benieuwd of er meer mensen zijn de laatste tijd met het probleem te maken hebben gehad en wat er aan gedaan kan worden.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2010 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers,

Ook ik ondervind problemen met OTG/Criminas waar ik sinds een jaar speel.
Ik was tot gisteren met name actief speler in België totdat ik ineens zonder enige waarschuwing vooraf een ban kreeg voor het zgn sluizen van geld. Ze kunnen alles wat je doet volgen, maar er worden vooraf geen waarschuwingen uitgedeeld. Ik heb naar eer en geweten en volgens de regels gespeeld. Alles wat ik bij elkaar gespeeld had was op eerlijke wijze verkregen en ik stond 1e in het klassement en speelde dus mee voor de prijzen. Maar blijkbaar ga ik te snel met mijn geld en power en ben ik niet degene die mag winnen.
Vanaf dag 1 is het duidelijk wie er in Belgie moeten gaan winnen: nl. de mensen die daarvoor in Zuid Afrika niet hebben kunnen winnen en zeer goed bevriend zijn met de mods en de admins en die het lukt om mensen binnen een half uur weer zonder ban te krijgen (ik had een ban van een jongen die ik bescherm met een van de mensen die nu moet gaan winnen besproken). Die a.s. winnaars mogen wel meerdere accounts hebben terwijl dit tegen de regels is. Alleen krijgen zij geen ban omdat ze in een goed blaadje staan bij de mods en admins. Het is heel opvallend dat de mensen die met hun power bovenaan staan geband worden en ik was niet de eerste die uit de weg geruimd moest worden om de weg vrij te maken.
Ik heb op dit moment nog 2750 call credits staan. Wetende dat je voor EUR 1,50 30 callcredits krijgt ..... Dat geld wordt gewoon van je gepikt. Het spel kost me iedere maand rond de 40 euro en zonder enige waarschuwing is het voorbij. Je kunt alleen contact zoeken via een ticketservice en vervolgens wordt je bericht niet gelezen, laat staan beantwoord. Mensen die hoog stonden en voor mij geband zijn hebben nog steeds geen antwoord gekregen.
In september heb ik in hun callshop dingen gekocht en niet gekregen. Ik heb daar een klacht over ingediend. Mijn aankopen waren duidelijk terug te zien op mijn aankopenoverzicht. Na veel berichten sturen kreeg ik na 3 weken antwoord dat ik pech had en ik het uitgegeven geld niet terug zou krijgen omdat ik de att coins ook gratis had kunnen verdienen. Dan moet je ze naar mijn idee ook niet te koop aanbieden. Het is allemaal geldklopperij en het is de hoogste tijd dat deze criminele activiteiten aangepakt worden.
Er zitten mensen bij de admins die 14 jaar zijn. Die moeten dus gaan beslissen en gelijk ook nog hun huiswerk maken.
Alle adressen en telefoonnummers die naar OTG verwijzen kloppen niet en de telefoonnummer zijn niet in gebruik.
Ik hoop dat er meer mensen durven te gaan klagen en dat er iets mee gedaan kan worden.
Met name de hele jonge spelers maken geen schijn van kans omdat het spel veel geld kost.
Als je dan ook nog de pech hebt dat de servers ineens uit de lucht zijn en als je niet op tijd meer online kan komen, dan ben je dood en kost het je weer veel geld om levend te worden en vanuit OTG wordt er geen enkele compensatie gegeven.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gezien dat binnen 1 maand, al 2 spellen gaan sluiten.
en waarom omdat ze er niet genoeg in verdienen,

en de kinderen die er spelen mogen lekker weg, en later ze lekker achter.
kinderen inversteren geld in een otg game , en vervolgens is het allemaal voor niks.

hier moet toch wat aan gedaan worden!

ve
door verwijderd - Dec 15, 2010 om 18:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
"wanneer" u denk dat u opgelicht wordt dan zou u een gerechtelijke procedure kunnen starten.
En als er alleen maar vals gespeelt wordt waarom speelt u dan een OTG game ?
Het is tenslotte geen verplichting.
En er zijn veder geen verplichten kosten aan gebonden.

En ik weet dat ik eerder een andere mening had.
Deze heb ik nu bijgesteld.

Met vriendelijk groet
Strafeness

ve
door verwijderd - Dec 20, 2010 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had onderstaand berichtje zojuist op een andere plek gezet, maar zie nu dat er recentere klachten zijn binnengekomen over OTG. Vandaar dat ik het stukje ook graag hieronder plaats.

Speel zelf 1 jaar bandias. EN heb onlangs een raar geintje meegemaakt. Ineens kwam er een bug: 20% familiebankrente ( ipv 2%). Als je in een vooraanstaande fam zit, tikt zoiets hard door en wordt dat heel bepalend in het spel voor je ranglijst. De ronde-winnaar van het vorige land het moet gezegd dat deze man uren per dag speelde. Daarom vond ik het extra gek dat hij ineens een nieuwe fam startte op een strategisch onlogisch moment. Dus ging hem in de gaten houden. Binnen 4 weken was de bewuste speler nr 1 in dat land. Onmogelijk, dus alle vooraanstaande families, ook ik, protesteerden. Er werd niets aan gedaan omdat het om "een eerlijk gemelde bug" ging en in unsupported landen werd de fout niet hersteld dus mocht de bedrieger zijn geld en power houden.

Punt van aandacht: wij als top 3 van dat land hadden niet aanvalsverdragen gesloten met elkaar (dat scheelt veel call credits, en is dus minder kostbaar omdat je dan zonder bescherming spelen kunt).

Die ex rondewinnaar was bevriend met de fulltime mod. Ze spraken op het forum weleens af om bijvoorbeeld een pintje te drinken samen. Daaruit maakte ik op dat ze elkaar ook in real kenden.

En die "eerlijk gemelde bug" werd pas openbaar gemaakt nadat de ex rondewinnaar op een niet in te halen 1e plaats stond op de noordpool. De 20% fambankrente werd alleen gegeven aan nieuwe families. Niemand die een goede fam heeft, start een nieuwe fam. Dat levert alleen maar achterstand op. Vandaar mijn verbazing in 1e instantie dat de ex rondewinnaar/vriend van de fulltime mod dit wel had gedaan. En vandaar dat geen enkele vooraanstaande familie erachter kwam wat die bug was.

Ik zie die bovenstaande actie als een sluwe zet om ons als top van de Noordpool weer in bescherming te krijgen. En zeg er maar niets van. Heb dat wel gedaan en heb er een week forumban voor gekregen met rede: door blijven zeuren over 1 ding!!!

Hiermee wil ik duidelijk maken dat jullie klachten over OTG mij bevestigen dat mijn gevoel van besodemietert te zijn klopt.

ve
door verwijderd - Dec 20, 2010 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

het probleem van die fambank hadden we dus ook op banditi
de echtgenoot van een mod die in een aantal landen vrij hoog stond maakte ineens een nieuwe fam aan zette bijna iedereen uit de fam en viel zijn oude fam aan zodat hij het geld kon overzetten naar zijn nieuwe fam
dit is zowiezo al sluizen
en daarbij maakte hij gebruik van een bug
doordat hij dit deed werd het voor veel spelers ineens onmogelijk om nog te spelen
wij gewone normale spelers konden niet op tegen iemand die alles mag op het spel en die ook nog eens heel de dag online kan zijn omdat zijn leven alleen maar uit banditi bestaat
ondertussen zijn bijna alle goede spelers ermee gestopt op banditi gewoon omdat het niet meer leuk spelen was
wij kregen voor het minste een forumban of spelban
en de man van een mod die mag gewoon alles en dan word er gezegt je maar hij heeft gebruik gemaakt van een bug die onze fout was
tja alle bug's zijn hun fout en niet die van ons
banditi was een heel tof spel waar vele spelers heel veel plezier aan hebben beleeft maar helaas word dit allemaal kapot gemaakt door 2 mod's en hun fam
ik hoop voor degene die het nog wel spelen dat er ooit verandering in zal komen maar ik denk het niet
groetjes cindy
een ex banditi speler

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt een bug is een fout van hun. Maar het onlogische is dan weer dat in de spelregels staat dat het tegen de regels is om gebruik te maken van een bug, daar staat een ban op wordt gezegd:
Vals spelen is ten strengste verboden. Als je een excuus geeft zoals: "Dat wist ik niet!" zullen wij het vanzelfsprekend niet geloven. Als je een fout in het spel hebt ontdekt en daarvan profiteert is dat niet toegestaan. Je kan dan een ban verwachten. Meld het ons dus!

"meld het dus aan ons" daar gaat het geschil precies over.

Het hoort namelijk vervolgens direct op het forum bekend gemaakt te worden lijkt me. Anders krijg je ongelijke kansen!! Die regel is dus niets waard als de leiding de bug verzwijgt aan de rest van de spelers nadat een (bevriende) speler de bug aan hem gemeld had. En dat is in mijn ogen dus ook precies hoe het in de maling nemen gebeurd. Zo'n bevriende speler heeft de bug gebruikt, weken lang en op een strategische moment. En als de protesten te hevig worden zonder dat mensen geband kunnen worden voor schelden (omdat er netjes geprotesteerd wordt) dan wordt er schijnheilig gezegd dat het om een eerlijk gemelde bug gaat. Dus hoeft het vriendje niet geband te worden en mag hij op de eerste plaats blijven staan (terwijl hij anders als 15e geeindigd zou zijn zonder bug. En als je er dan op een nette manierr over verder wilt discussieren wordt je toch nog geband voor een week wegens doorzeuren over 1 ding.

Het is dus een hele autoritaire manier van leidingnemen (nieteens leiding geven meer te noemen). Bevalt het je neit dan moet je weggaan. En dat klopt natuurlijk ook. Maar ik vind eigenlijk toch dat zoiets niet ongestraft zou moeten mogen gebeuren. Uiteindelijk is het een spel waar je voor moet betalen om aan mee te doen. Dan mag je toch rekenen op een eerlijke leiding?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

cindy974 schreef op maandag 20 dec 2010, 16:19: het probleem van die fambank hadden we dus ook op banditi
de echtgenoot van een mod die in een aantal landen vrij hoog stond maakte ineens een nieuwe fam aan zette bijna iedereen uit de fam en viel zijn oude fam aan zodat hij het geld kon overzetten naar zijn nieuwe fam
dit is zowiezo al sluizen
en daarbij maakte hij gebruik van een bug
doordat hij dit deed werd het voor veel spelers ineens onmogelijk om nog te spelen
wij gewone normale spelers konden niet op tegen iemand die alles mag op het spel en die ook nog eens heel de dag online kan zijn omdat zijn leven alleen maar uit banditi bestaat
ondertussen zijn bijna alle goede spelers ermee gestopt op banditi gewoon omdat het niet meer leuk spelen was
wij kregen voor het minste een forumban of spelban
en de man van een mod die mag gewoon alles en dan word er gezegt je maar hij heeft gebruik gemaakt van een bug die onze fout was
tja alle bug's zijn hun fout en niet die van ons
banditi was een heel tof spel waar vele spelers heel veel plezier aan hebben beleeft maar helaas word dit allemaal kapot gemaakt door 2 mod's en hun fam
ik hoop voor degene die het nog wel spelen dat er ooit verandering in zal komen maar ik denk het niet
groetjes cindy
een ex banditi speler

je hebt gelijk cindy!
ik stop ermee het is nu klaar en uit ik speelde in Cuba dat is het nieuwe ronde land
ik ben zelf ook gebaned omdat er niet toestemming is gevraagt om meerdere accounts
terwijl ik had 6 miljoen in Cuba!en dat al op de eerste ronde dag ja en dan wordt ik gebaned ik ben het zat
ik vind dat de echte waarheden op het forum moeten worden gelegd!

ve
door verwijderd - Mar 12, 2012 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers,

Sinds kort heb ik ook problemen met OTG. Ik was hard op weg om een prijs te winnen in het nieuwe land Korea.

Op een gegeven moment werden er allerlei gastaccounts aangemaakt. Een bevriende speler van mij zou hier verantwoordelijk voor zijn. Gevolg ik krijg een, naar mening zwaar onterechte, ban.
Maar nu is het ook nog eens zo dat ik voor ca. 120 euro aan CC op mijn account had staan (er staat nu dus 120 euro op een permanent geband account). Dit heb ik teruggevraagd, maar zij beroepen zich op hun AGV. Ook nadat ik ze heb medegedeeld dat de algemene voorwaarden van banditwars.nl onredelijk bezwarend zijn (BW art. 237). Het betreffende beding is daarom dus vernietigbaar op basis van BW 6:233.

Ik heb meerdere verzoeken gedaan om in contact te komen met hun bedrijfsjurist, zodat we dit eens rustig kunnen bespreken. Ook op mijn verzoeken om een telefoonnummer zodat directe communicatie mogelijk is (reactie op email is minstens 5 werkdagen), wordt niet ingegaan.

Mijn volgende stap is OTG dagvaarden, maar ik wil een rechtszaak voorkomen. Heeft iemand een bruikbaar advies?

Groeten,

pim peters

ve
door verwijderd - Mar 12, 2012 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste pimpeters,

1 ding staat als een paal boven water, Al een aantal jaar wordt er bij OTG games niet eerlijk gespeeld. Zie eerdere berichten. Al deze (oud) spelers zijn veel geld verloren aan CC. Er zijn zelfs bewijsstukken van oud-crewleden.
En zolang dit niet wordt aangepakt, zullen veel mensen geld verliezen!!
Dat is voor mij de reden geweest om een soortgelijk spel op te zetten.
Ik heb alle updates gekocht voor het spel, waaronder het uit kunnen geven van Credits. Speciaal om mensen NIET te laten betalen voor hun CC en toch een eerlijk spel kunnen spelen. Die 300,00 euro heb ik met plezier uitgegeven.
Heb de volgende link niet als reclame geplaatst,
maffia-festival.
Maar neem ff kijkje, maar misschien ook een idee om zelf een spel op te zetten, en dan heb je zelf de touwtjes in handen.

mvg Michel

ve
door verwijderd - Nov 1, 2013 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

cindy974 schreef op woensdag 18 aug 2010, 11:32: en daar gaan we weer
ik ga op vakantie
wat doet een programmeur van banditi
mijn bescherming verwijderen die ik zelf had gekocht met cc's waar ik voor betaalt heb en laat me zo killen in alle landen met al mijn geld
dit is gewoon pure oplichting en diefstal
na een week laten ze gewoon niks meer van zich horen
wat doen ze wel
me een forumban geven en een pbblock zodat ik niks op het forum kan zetten zodat spelers zien wat voor een corrupte zooi het daar maar weer is
maar dat de echtgenoot van een mod die haar man de topspeler van banditi noemt enorm loopt te sluizen in alle landen en die ook word gepakt die mag gewoon verder doen
die speler sluist in de landen italie , amerika , noordpool en japan daar zijn bewijzen van gelevert en er word gedaan alsof hun neus bloed
maar andere spelers gaan ze voor de stomste redenen bannen
die zogenaamde speler heeft china mogen winnen op kosten van otg
hoe lang gaan die praktijken nog verder gaan zonder dat er gevolgen aan komen
hopelijk neemt kassa vara dit serieus en geven ze er eens aandacht aan in hun programma ze mogen me altijd contacteren ik wil er speciaal voor naar nederland reizen om aanwezig te zijn in het programma met alle bewijzen van het toegelaten vals spelen
groetjes cindy

ve
door verwijderd - Nov 1, 2013 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

cindy974 schreef op woensdag 18 aug 2010, 11:32: en daar gaan we weer
ik ga op vakantie
wat doet een programmeur van banditi
mijn bescherming verwijderen die ik zelf had gekocht met cc's waar ik voor betaalt heb en laat me zo killen in alle landen met al mijn geld
dit is gewoon pure oplichting en diefstal
na een week laten ze gewoon niks meer van zich horen
wat doen ze wel
me een forumban geven en een pbblock zodat ik niks op het forum kan zetten zodat spelers zien wat voor een corrupte zooi het daar maar weer is
maar dat de echtgenoot van een mod die haar man de topspeler van banditi noemt enorm loopt te sluizen in alle landen en die ook word gepakt die mag gewoon verder doen
die speler sluist in de landen italie , amerika , noordpool en japan daar zijn bewijzen van gelevert en er word gedaan alsof hun neus bloed
maar andere spelers gaan ze voor de stomste redenen bannen
die zogenaamde speler heeft china mogen winnen op kosten van otg
hoe lang gaan die praktijken nog verder gaan zonder dat er gevolgen aan komen
hopelijk neemt kassa vara dit serieus en geven ze er eens aandacht aan in hun programma ze mogen me altijd contacteren ik wil er speciaal voor naar nederland reizen om aanwezig te zijn in het programma met alle bewijzen van het toegelaten vals spelen
groetjes cindy

Het klopt wat ze zegt ik heb het ook voor gehad (ze is 2de account van nickunst ik ben malone en emellie! ze verbannen me voor iets wat ik niet gedaan heb

ve
door verwijderd - Nov 1, 2013 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

cindy974 schreef op zondag 25 jul 2010, 23:27: goeienavond
ik speel nu al een 18 maand banditi en ruim 1 jaar heel actief
10 maand geleden is er mij gevraagt om mod te worden en heb dit aanvaard
ik heb toen heel veel dingen zien en horen gebeuren dit absoluut niet kon
toen kwam er een andere admin en hoopte ik op een heel nieuw beleid en moet zeggen dat het toen heel even beterde
een bepaalde hoofdmod op banditi en andere spelen van otg kreeg niet meer zoveel voordelen als ervoor
toen kregen we terug een nieuwe admin en ja hoor weer was het zover
het is 1 corupte zooi daar
toen ik kritiek had op weer maar eens de zoveelste slechte update die er alleen maar voor zorgt dat wij als speler meer cc's moeten gaan kopen en helemaal geen steun of hulp van hen mogen ontvangen ben ik onmiddelijk mod afgemaakt terwijl de mod die al mag vals spelen van dag 1 dat banditi bestaat gewoon lekker verder hoofdmod mag blijven
ik heb hen toen gewaarschuwt dat ik aan de speler zou gaan laten zien , dat er enorm vals word gespeelt
italie het eerste land moest cosa nostra de modfam aan de top staan ondanks alles en dat kon alleen door vals te spelen
in amerika mocht de schoonbroer van de hoofdmod dan aan de top komen en ook daar gingen ze heel ver in
in de andere landen weet ik niet hoe het eraan toe is gegaan omdat ik die niet heb gespeelt , maar toen colombia ging beginnen werd er op voorhand beslist dat de hoofdmod die ronde moest winnen , toen men zag dat er een speler kans maakte op de eerste plaats werd die gehackt door een admin en duurde het een maand voor die alles terug kreeg zodat men zeker was dat de hoofdmod zou winnen
op de allerlaatste min van de ronde van colombia is de admin in de kluizen gaan kijken van de tp 10 om te kijken of iemand nog verborgen geld had
die avond is er ook afgesproken dat in de nieuwe ronde de fam cosa nostra absoluut terug op de eerste plaats moest komen en kregen al de mod's 20.000 gratis cc's om er zo voor te zorgen dat de fam op de eerste plaats kon komen
ook kregen we tips van een admin om er voor te zorgen dat we absoluut eerste zouden worden
ik heb alle print's getoont aan de nieuwe admin als bewijs dat ze een hoofdmod hebben die enorm heeft vals gespeelt en het nu nog steeds doet en wat blijkt dat de nieuwe admin haar steunt
door dat ik de print's liet zien heb ik en mijn kinderen en mijn vriend een volledige spelban gekregen
nadat ik met otg heb gebelt is die spelban eraf gehaalt op voorwaarde dat ik mijn mond dicht hield anders is het terug spelban
want ik ben een onrust stoker volgens hen
terwijl ik alleen aan de spelers wilde laten zien dat het als gewone speler heel moeilijk is om normaal te winnen
ik kan alleen maar vast stellen dat er een enorm wanbeheer is op otg en ze niet eerlijk zijn naar hun spelers toe
het enige waar het hen om te doen is , dat is zoveel mogelijk de spelers laten bellen voor cc's en zo weinig mogelijk terug doen voor hen
en dit kan absoluut niet
ik heb gedurende 10 maand enorm veel van mijn tijd in het modschap gestoken maar omdat ik op kwam voor de spelersrechten en tegen otg durfde in te gaan moest ik verdwijnen
niet dat het me veel uitmaakte want ik was het al lang beu om nog langer te moeten aankijken hoe het eraan toeging
maar vind het erg dat men zo van een betalende klant profiteert en er niks meer voor wil doen
otg laat zijn spelers die al veel geld hebben uitgegeven volledig in de kou staan
ik geef maandelijks 100 tot 150 euro uit aan het spel en vind wel dat ik dan mag verwachten dat het spel naar behoren werkt of als zij in de fout gaan en het spel daardoor niet goed werkt we een deftige vergoeding krijgen en niet dat ze ons afschepen met een paar gratis cc's
hun beleid nu is , het is gebeurt met een oude admin , dus mag ze lekker blijven en dat zij en haar fam vals speelt daar weten we niks van terwijl daar ook genoeg print's van zijn getoont , maar die werden verwijdert onder het mom van er staat een ww op
spijtig dat het allemaal op deze manier moet gebeuren maar helaas valt er met de nieuwe admin niet te praten , hij wil niet in zien dat hij het spel helemaal kapot maakt en dat hij een vals speler enorm steunt terwijl het reglement heel duidelijk is dat men een valsspeler onmiddelijk verbant van het spel
waarom is dit dan niet het geval bij een hoofdmod
ik hoop dat er vlug eens een beetje duidelijkheid komt
groetjes cindy
exmoderator van banditi

Klopt,ze stellen gewoon hu geld in,in een nieuwe ronde en dan winnen zij die ps 4 in noorwegen