se
door serami 15 jan. 2013 om 14:10
Computers & telefonie

Weergave-probleem dagaanbieding Kruidvat

Onlangs een nieuwe laptop gekocht en sindsdien is het niet meer mogelijk om de extra dagaanbieding van het Kruidvat te bekijken. Ik kan zonder problemen inloggen op de site van het Kruidvat en de gehele website bekijken, BEHALVE de webpagina van de extra dagaanbieding. Hierdoor kan ik de aanbieding ook niet activeren.

Contact met klantenservice van Kruidvat biedt ook al geen oplossing. Al diverse malen mijn probleem voorgelegd, maar ik krijg antwoorden terug met bijvoorbeeld uitleg dat ik eerst de aanbieding moet activeren voor ik er gebruik van kan maken. Ja, dat snap ik. Deed ik op mijn vorige laptop al. Probleem is alleen dat ik de aanbieding niet op mijn scherm te zien krijg.

Beveiligingsinstellingen zijn hetzelfde gebleven vergeleken met mijn vorige laptop, waar ik dit probleem dus niet had. Maar zelfs in de onbeveiligde modus blijft mijn scherm op die bewuste pagina blanco en krijg ik uiteindelijk de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.

Is er iemand bekend met dit probleem of weet iemand een oplossing? Ik maak gebruik van Windows 8 en Internet Explorer 10.

Alvast bedankt voor de reacties!

974 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 14:48
12084 Antwoorden / 33 Vragen
0

Probeer het eens met de Google Chrome browser.

door edrick3 - 15 jan. 2013 om 15:01
24807 Antwoorden / 83 Vragen
0

Hallo serami,

Reset de instellingen van IE eens:

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6
Of probeer een andere browser, bv. Firefox, klik hier.
Daarmee heb ik oin ieder geval geen probleem met de site van het Kruidvat.

door gsm - 15 jan. 2013 om 17:03
5643 Antwoorden / 44 Vragen
0

Het gaat hier dus om Windows 8 en IE 10

Klik op de tegel voor het Windows 8 bureaublad.
Open nu IE 10, links onder op de taakbalk.
IE 10 zal nu starten in de Bureaublad mode.
Probeer of het dan wel lukt met het Kruidvat.

Zo niet:
Klik met de rechter muisknop op een leeg deel van de blauwe bovenbalk van IE 10 en vink Menubalk aan.
Klik in de menubalk op Extra en klik op Instellingen voor compatibiliteitsweergave beheren.
Voeg de website van het Kruidvat toe, of kies tijdelijk: Alle websites met de compatibiliteitsweergave weergeven.
Sluiten.

Als het ook op het bureaublad helemaal niet lukt met IE10, download en installeer dan Firefox en gebruik deze voor het Kruidvat.

se
door serami - 15 jan. 2013 om 19:10
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Helaas, geen resultaten.
Instellingen van IE resetten hielp niet. Ook maakt het geen verschil of ik nu via de tegels of via het bureaublad het internet opga.
Toen nog geprobeerd met Firefox (Google Chrome wil ik niet), maar helaas.... nog steeds een leeg scherm.
Zelfs nadat ik de Firewall en Anti-virus Protect van Norton (tijdelijk) uitgeschakeld had, kreeg ik nog de bewuste webpagina niet te zien!

Ik vind het allemaal maar vreemd, want verder heb ik op het hele internet geen problemen, alleen op deze bewuste pagina van Kruidvat. Niet gek dan toch dat ik ga denken dat het aan de website ligt, maarja door Kruidvat zelf word ik van het kastje naar de muur gestuurd...

Helaas, dan maar geen extra dagaanbiedingen van Kruidvat meer.

Iedereen bedankt voor de reacties!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:17
9054 Antwoorden / 12 Vragen
0

Je hebt naast Norton toevallig niet ook Kaspersky (een oude versie) draaien hè?

Want ik had iets soortgelijks, was opgelost toen ik een nieuwe versie van Kaspersky installeerde.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 19:38
12084 Antwoorden / 33 Vragen
0

.....Google Chrome wil ik niet....

Je kan Chrome dan toch alleen gebruiken voor die Kruidvat aanbiedingen? Als Chrome het tenminste wel goed doet bij die aanbiedingen.

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:51
9054 Antwoorden / 12 Vragen
0

Die aanbiedingen lopen via een beveiligde verbinding, wellicht gaat er daar iets mis? Met het certificaat?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:03
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Carola.83: Google Chrome toch nog een kans gegeven, maar helaas.... het werkte niet.

Diumenge: Ik gebruik alleen Norton, al jaren. Ik weet wel dat in Windows 8 ook nog Windows Defender zit ingebouwd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het probleem zou kunnen zijn.

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:27
5643 Antwoorden / 44 Vragen
0

Is er een extra firewall of een Internet Security pakket geïnstalleerd?
Zet anders Windows Defender tijdelijk uit (Windows Defender: Instellingen, Administrator) en de firewall ook (Windows 8 Charm, Instellingen, Configuratiescherm, Firewall).

Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?

Het Hosts bestand is misschien gewijzigd?

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:29
5643 Antwoorden / 44 Vragen
0

Aha..Norton! Verwijder Norton eens, al was het maar tijdelijk...
Met Norton geïnstalleerd zou Windows Defender automatisch uit moeten staan! Zo niet, dan handmatig uitzetten!

jo
door jorisw - 15 jan. 2013 om 20:37
3193 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=gsm schreef op dinsdag 15 jan 2013, 20:27]
Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?




Je mag toch hopen dat Windows 8 niet zo crappy is dat video drivers invloed kunnen hebben op de weergave van een website....

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:58
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb het even nagekeken en Windows Defender staat inderdaad uitgeschakeld.
De Firewall wordt beheerd door Norton maar zelfs als ik die uitschakel, krijg ik de pagina niet te zien.

Het is jammer, maar ik geloof dat ik het maar opgeef. En als een dagaanbieding écht interessant is, moet ik maar inloggen op een andere computer denk ik....

Nogmaals bedankt allemaal!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 21:14
9054 Antwoorden / 12 Vragen
0

Je zou het nog kunnen proberen via een Anonymizer, je weet maar nooit...

- Hidemyip.nl

- Anonymsurfen.com

- Proxify.com

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 21:37
11245 Antwoorden / 6 Vragen
0

Mogelijk werkt de site van de dagaanbieding alleen met ingeschakelde en up-to-date Java?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 22:06
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Java is ingeschakeld en m'n laptop is slechts 2 weken oud. Mag aannemen dat alles behoorlijk up-to-date is.

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 22:10
11245 Antwoorden / 6 Vragen
0

Je kunt op de site van Java checken of jouw versie up-to-date is. Kijk anders ook even hier KLIK.

vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mi
minordrempel - 16 okt. 2017 om 12:20
Computers & telefonie

Bepaalde sites bij Leopard 10.5.8 niet meer te openen!

Bij Marktplaats kan ik niet meer inloggen. Gemeld bij Marktplaats dan is de besturing te "oud". Ik neem aan dat er velen zijn met een apple imac met leopard. Dit openen via Safari 5.0.6. Ook bij kpn gaat niet meer krijgt men hetzelfde antwoordt. Browser te oud. Ik kan bij mijn imac niet naar een hogere versie van Safari of Firefox. Het is ergerlijk! Kiest men tweedehands gaat alles feilloos! Kun j ... Lees meer

di
diversion - 19 okt. 2017 om 07:56
Computers & telefonie

Firefox probeert voortdurend oude sessie te herstellen

Sinds vorige week merk ik bij het opstarten van de computer en openen van Firefox dat deze voortdurend probeert om de vorige sessie te herstellen, wat dan niet lukt, of dat deze automatisch naar de laatst geopende pagina springt en niet naar de startpagina. Ik heb onder "Opties" bij "Als Firefox start" gewoon "Uw startpagina tonen" ingesteld, dus hij zou dat niet moeten doen. Ik sluit ook Firefox ... Lees meer

BP
BPFR - 19 okt. 2017 om 20:48
Winkels & webshops

Klacht over Bol.com en BATE BVBA

Onze dochter zag een camera voor een bedrag van € 65,00 (adviesprijs € 88,95) op de website van Bol.com. Met de door haar bij elkaar verzamelde verjaardag centjes had ze precies genoeg om deze camera te kunnen kopen. Bij ontvangst van de camera hebben wij de factuur direct betaald. Bij een controle achteraf bleek de factuur echter voor een bedrag te zijn van € 88,95 in plaats van de € 65,00. Er ... Lees meer