en
door engel1803 May 15, 2007 om 06:47
Computers & telefonie

Welke printer is voor mij particulier beste aanschaf kwa prijs en gebruik

ik heb nu een canon 865i maar dat levert het laatste jaar veel irritatie op dan weer mooie prints dan weer niet alle dingen gedaan reinigen en uitlijnen en al wat er staat  dan doet ie het weer een paar keer  om vervolgens  weer niets te gevn maand later weer normaal dus  moedeloos ben ik.

mijn vraag bij nieuwe aanschaf wat is het beste voor mij tevens prijs

deze heeft  gekost 185 €

wil gewoon een goede voor redelij wie weet raad.

gr Engel.

649 3 Rapporteer

holstein
door holstein - May 15, 2007 om 08:53
922 Antwoorden / 16 Vragen

Als je een printer wil kopen, kijk dan ook eens naar de cartridges die er bij horen, want die maken later de kosten.
Vaak zijn de cartridges voor een ogenschijnlijk redelijke prijs te koop, maar men vergeet meestal te kijken hoeveel ml. aan inkt er dan in zit en daar zit hem vaak de kneep, want rond de 10 ml. of minder is tegenwoordig heel gewoon, maar als je redelijk veel print dan ga je je daar blauw aan betalen.
Heb hier nog een ouwe HP printer met cartridges van 45 ml. maar die zijn niet te krijgen voor de nieuwere types.
Imitaties van b.v. Wecare schelen vaak ook een stuk in de prijs en zijn net zo goed, dus zoek dat eens uit als die er zijn voor het type printer dat je denkt te kopen, kan je later veel euries schelen.....

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 15, 2007 om 11:08
16830 Antwoorden / 202 Vragen

de vraag is wat u er mee doet of wel hoeveel prints u maakt. Er zijn veel merken en ook merken die voor bedragen rond € 100.,, al goede inktjetprinters (kleur/fotokwaliteit) leveren zoals canon, HP, Epson Een HP All-in one al of niet met fax maar wel met scanner heeft u ook al voor ca. €150,00.  Ik heb zelf een HP 3210 en een HP Officejet 6210 all-in one (met fax) De laatse ook nog tegen een voordeelprijs na inlevering van een oude scanner

Epson bieds via Office center (dus ex BTW een all-in one aan voor € 85 (met scanner) HP de zwaardere HP OJ-7310 met ook fax voor € 259,00 ipv 359

varabas
door varabas - May 15, 2007 om 13:59
450 Antwoorden / 35 Vragen

Omdat steeds op de antwoorden op een vraag over de aanschaf van een printer weer blijkt dat alle printers "voors en tegens" hebben, raad ik daarom altijd de printer aan waarvan ik weet dat de cartridge het goedkoopste zijn en volgens mij is dat een Epson waarin waarin de cartridges zitten:T0611/T0612/T0613/T0614

Deze cartridges zijn te koop voor 2,95 euro per stuk bij: Gistron

Bassie