dutch1
door dutch1 Jan 17, 2016 om 18:26
Computers & telefonie

Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel Kazam

Beste lezers,
Van de week een Kazam gekocht bij de Kijkshop.
Het bleek dat de simkaarten er moeilijk ingingen , dus er maar weer uitgehaald omdat ik ook geen aansluiting kreeg.
Bij het eruit halen zijn waarschijnlijk enkele contactpunten verbogen.
Na 1.5 dag weer terug naar de winkel waar bleek dat men mobiele telefoons niet ruilden en ik eigenlijk binnen 24 uur had moeten terugkomen.
Lokaal werd de mobiel nagekeken en men constateerde inderdaad beschadigde en verbogen contacten.
Het toestel wordt opgestuurd maar men vertelde mij al dat reparatie waarschijnlijk meer geld kost dan vernieuwing.
Vraag 1. Heeft iemand dit meer meegemaakt bij Kijkshop.
Vraag 2: Hoe zijn de ervaring met de produkten van Kazam.
Graag een reactie.

ducth1

1775 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2016 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Geen ervaring met Kazam, maar de service van Kijkshop is belabberd, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 18, 2016 om 00:20
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

@Tijger, service belabberd?  Je bent te goed voor deze wereld. Zwaar K met 2 of 4 puntjes erachter is realistischer. 
Diewilik

eclipse
door eclipse - Jan 18, 2016 om 06:54
1561 Antwoorden / 370 Vragen
0

van de week, een kazam gekocht.
na 15  dagen terug naar de winkel ????
Heb je met een pincet aan die sim zitten zeuren om deze eruit te friemelen ? 
kijkshop heeft geen reparatie post
kijkshop stuurt naar de fabriek
kijkshop is niet bepaald  deskundig, dan moet je naar de ;echte telefoonwinkel.
KAZAM geeft 3  jaar garantie 
heb je de sim wel goed  geplaatst , naar het afgekniptte  hoekje gekeken,pincet gebruikt ?
was de simkaart té dik?zat je de verkeerde  erin te priegelen ?
kazam zit  ook op facebook, probeer daar eens te vissen met prive  klik hier voor kazam fb     berichten dus niet gelijk openbaar gillen

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2016 om 06:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik heb geen ervaringen met producten van Kazam, dat is ook een vrij nieuw merk dacht ik. Ik zou eerder een merk en type gekozen hebben dat zich al bewezen heeft. Als u merk en type op Google intikt kunt u misschien enige reviews vinden over het door u gekochte toestel.
Als u iets over garantie wilt lezen kijk dan eens hier: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Bij een eerdere vraag van u over een espresso apparaat dat u bij de Kijkshop gekocht had staat bij een reactie ook nog een link vermeld over garantie e.d.
U kunt ook nog voor meer informatie op de website van de Kijkshop onderaan aanklikken: alle veelgestelde vragen.
Uw eerdere vragen kunt u vinden door in te loggen en op uw profiel te klikken en vervolgens klikken op: Mijn vragen

dutch1
door dutch1 - Jan 25, 2016 om 16:57
90 Antwoorden / 46 Vragen
0

Beste reageerders,

Dank voor de op- en aanmerkingen en de adviezen.

Ik zal e.e.a. eens doorlezen. Voornaamste voor mij is hoe het recht op garantie wordt uitgelegd, ook gezien vanuit juridisch oogpunt.
Vraag blijft echter wel dat de wet zegt dat produkten binnen 7 dagen kunnen worden geretourneerd, ook als ze niet werken. En dan wordt het een ja-nee spel.
Als je een beetje moeilijk de simkaart met het hoekje op de juiste manier wilt plaatsen en je denkt het gaat wat moeilijk, maar het zal wel de nieuwigheid zijn, dan ben je dus het haastje.
Wat betreft de 3 jaar garantie is het wederom de vraag wat stelt de garantie in werkelijkheid voor. Het kapotte gedeelte is naar de fabriek terug gestuurd. 
Nogmaals dank voor de adviezen.


Dutch

r.kemperman
door r.kemperman Jun 14, 2016 om 07:53
423 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens welke wet kunt u binnen 7 dagen in een stenen winkel het product terug brengen?

Het artikel is door uw toedoen beschadigd. 
Dat is dus geen reden om terug te nemen of garantie

ge
door gertjac - Jun 13, 2016 om 18:32
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb vergelijkbare ervaringen met de kijkshop (maar niet met dit product)

sw
door swat1500 - Jun 14, 2016 om 00:34
3763 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als het gebrek is ontstaan doordat u de sim kaart op onjuiste wijze hebt geplaatst dan vervalt de garantie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer