dutch1
door dutch1 Jan 17, 2016 om 18:26
Computers & telefonie

Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel Kazam

Beste lezers,
Van de week een Kazam gekocht bij de Kijkshop.
Het bleek dat de simkaarten er moeilijk ingingen , dus er maar weer uitgehaald omdat ik ook geen aansluiting kreeg.
Bij het eruit halen zijn waarschijnlijk enkele contactpunten verbogen.
Na 1.5 dag weer terug naar de winkel waar bleek dat men mobiele telefoons niet ruilden en ik eigenlijk binnen 24 uur had moeten terugkomen.
Lokaal werd de mobiel nagekeken en men constateerde inderdaad beschadigde en verbogen contacten.
Het toestel wordt opgestuurd maar men vertelde mij al dat reparatie waarschijnlijk meer geld kost dan vernieuwing.
Vraag 1. Heeft iemand dit meer meegemaakt bij Kijkshop.
Vraag 2: Hoe zijn de ervaring met de produkten van Kazam.
Graag een reactie.

ducth1

1775 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2016 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen ervaring met Kazam, maar de service van Kijkshop is belabberd, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 18, 2016 om 00:20
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tijger, service belabberd?  Je bent te goed voor deze wereld. Zwaar K met 2 of 4 puntjes erachter is realistischer.
Diewilik

eclipse
door eclipse - Jan 18, 2016 om 06:54
1561 Antwoorden / 370 Vragen

van de week, een kazam gekocht.
na 15  dagen terug naar de winkel ????
Heb je met een pincet aan die sim zitten zeuren om deze eruit te friemelen ?
kijkshop heeft geen reparatie post
kijkshop stuurt naar de fabriek
kijkshop is niet bepaald  deskundig, dan moet je naar de ;echte telefoonwinkel.
KAZAM geeft 3  jaar garantie
heb je de sim wel goed  geplaatst , naar het afgekniptte  hoekje gekeken,pincet gebruikt ?
was de simkaart té dik?zat je de verkeerde  erin te priegelen ?
kazam zit  ook op facebook, probeer daar eens te vissen met prive  klik hier voor kazam fb     berichten dus niet gelijk openbaar gillen

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2016 om 06:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb geen ervaringen met producten van Kazam, dat is ook een vrij nieuw merk dacht ik. Ik zou eerder een merk en type gekozen hebben dat zich al bewezen heeft. Als u merk en type op Google intikt kunt u misschien enige reviews vinden over het door u gekochte toestel.
Als u iets over garantie wilt lezen kijk dan eens hier: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Bij een eerdere vraag van u over een espresso apparaat dat u bij de Kijkshop gekocht had staat bij een reactie ook nog een link vermeld over garantie e.d.
U kunt ook nog voor meer informatie op de website van de Kijkshop onderaan aanklikken: alle veelgestelde vragen.
Uw eerdere vragen kunt u vinden door in te loggen en op uw profiel te klikken en vervolgens klikken op: Mijn vragen

dutch1
door dutch1 - Jan 25, 2016 om 16:57
90 Antwoorden / 46 Vragen

Beste reageerders,

Dank voor de op- en aanmerkingen en de adviezen.

Ik zal e.e.a. eens doorlezen. Voornaamste voor mij is hoe het recht op garantie wordt uitgelegd, ook gezien vanuit juridisch oogpunt.
Vraag blijft echter wel dat de wet zegt dat produkten binnen 7 dagen kunnen worden geretourneerd, ook als ze niet werken. En dan wordt het een ja-nee spel.
Als je een beetje moeilijk de simkaart met het hoekje op de juiste manier wilt plaatsen en je denkt het gaat wat moeilijk, maar het zal wel de nieuwigheid zijn, dan ben je dus het haastje.
Wat betreft de 3 jaar garantie is het wederom de vraag wat stelt de garantie in werkelijkheid voor. Het kapotte gedeelte is naar de fabriek terug gestuurd.
Nogmaals dank voor de adviezen.

Dutch

r.kemperman
door r.kemperman Jun 14, 2016 om 07:53
423 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens welke wet kunt u binnen 7 dagen in een stenen winkel het product terug brengen?

Het artikel is door uw toedoen beschadigd.
Dat is dus geen reden om terug te nemen of garantie

ge
door gertjac - Jun 13, 2016 om 18:32
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb vergelijkbare ervaringen met de kijkshop (maar niet met dit product)

sw
door swat1500 - Jun 14, 2016 om 00:34
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Als het gebrek is ontstaan doordat u de sim kaart op onjuiste wijze hebt geplaatst dan vervalt de garantie.