dutch1
door dutch1 Jul 19, 2013 om 11:41
Computers & telefonie

Wie heeft ervaringen met de club ""student aan huis""?

Dag allemaal,
Wie heeft ervaring met de echte deskundigheid van de organisatie ""student aan huis""?
Men zou bij mij de instellingen van het modem optimaliseren, maar de kennis bleek niet aanwezig. Voordien had ik mijn vraag duidelijk voorgelegd. Het betrof dus niet een schoonmaakactie van de computer.
Wel moest ik de voorrijkosten betalen.
Graag een reactie.
dutch1

27534 12 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 19, 2013 om 12:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag duch1,

Ik heb er zelf geen ervaringen mee
Lees hier (forum Omroep Max) voor meerdere ervaringen.

vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 19, 2013 om 17:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt net zo goed even de buren vragen of een van de (klein)kinderen, stuk goedkoper en vooral gezelliger..

alexishoop
door alexishoop - Jul 20, 2013 om 19:41
561 Antwoorden / 6 Vragen

zijn er nog wel werkzaamheden uitgevoerd ? voorrijkosten zijn echt bedoelt voor werkzaamheden. jammer genoeg zijn er wel meer bedrijven die allerei drempels bedenken zoals onderzoekskosten of als werkzaamheden vallen onder een garantie zijn ze opeens niet bekwaam of beter gezegd, bevoegd en willen dan nog wel geld zien, maar wettelijk is het verboden, maar eenmaal betaald doe je er niets meer aan, een rechter lacht je dan keihard uit als loser.

aurora1
door aurora1 - Jul 20, 2013 om 19:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor voorfietskosten zie hier (klik).

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jul 21, 2013 om 15:41
937 Antwoorden / 2 Vragen

Student aan huis een leuk idee, maar veel studenten die zich ervoor inschrijven zijn niet bekwaam en doen maar wat. Jammer, want het is en blijft een leuk idee voor IT studenten die er echt wel wat van snappen. Leuk voor de ervaring en het verdient ook nog wat.

Maar helaas veel klachten! Er zitten echt wel goede tussen, dus als je er een vind neem dan zijn/haar telefoonnummer en doe het om student aan huis om. Ook beter voor de student!

dopsleutel13
door dopsleutel13 - Jan 9, 2014 om 16:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

< algemene voorwaarden hier >

Je Schijnt ook een lidmaatschap verplicht aan te moeten gaan (zeer bedenkelijk)
2. Lidmaatschap
2.2 Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de periode van telkens 1 jaar en wordt automatisch verlengd met een periode van 1 jaar tenzij opdrachtgever het lidmaatschap opzegt met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand door verzending van een bericht via e-mail,online contactformulier of brief (Postbus 248, 3730 AE, De Bilt).

an
door annatjeb - Feb 5, 2014 om 23:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even gekeken. Dus je betaalt eerst 12,50 voor een 'zogenaamd' lidmaatschap, 9 euro voorrijkosten en 12,50 per half uur. per uur is dat dus 46,50 voor een student. Begrijp me niet verkeerd, maar dat is een student gewoon niet waard.

macwouter
door macwouter - Feb 5, 2014 om 23:28
825 Antwoorden / 9 Vragen

Een modem optimaliseren is vaak specialistisch werk en de provider van wie het modem is zal er ook niet blij mee zijn. Als er een probleem is met de modem kunt u die het beste een keer opnieuw opstarten of de stroom er even afhalen (niet resetten). Er zijn hier ook experts die u kunnen uitleggen hoe u de DHCP-lease kunt vernieuwen en eventueel nieuwe DNS adressen kunt aanmaken. Mocht u een UBEE modem van Ziggo hebben dan raad ik u aan om er een draadje aan te hangen. DHCP-lease vernieuwen en eventueel ook een ander DNS adres kan grote invloed hebben op de snelheid van het internet daar hij sneller de site,s vind waarnaar u zoekt.

je
door jeroenvermeemt - Feb 8, 2014 om 17:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben al sinds 2012 lid van Studentaanhuis en heb hele prettige ervaringen. Meestal krijg ik dezelfde student, maar ook de andere hebben mijn problemen goed opgelost. Je betaalt inderdaad 12 euro per jaar lidmaatschap. En voor de afspraak 9 euro voorfietskosten, vind ik goed gevonden, en 12,50 per halfuur. Dus 25 per uur en geen 46,50 zoals Annatjeb schrijft. Ze zijn echt een van de goedkoopste, breng je computer maar eens naar de winkel. Op hun website laten ze overigens ook ervaringen zien. Lees die maar eens, dan zie je dat er al heel veel mensen positieve ervaringen met de studenten hebben. Dus ik zeg: problemen met je computer? Bel Studentaanhuis.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 8, 2014 om 19:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@jeroenvermeemt
Ik doe het gratis*.

*Exclusief koek met roze toplaag en 'n kop koffie (geen senseo!).

valerius-2
door valerius-2 - Feb 8, 2014 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u voor af opgegeven wat er mis is en of zij daar een oplossing voor hebben en dit kunnen doen.

th
door thea lente - Apr 7, 2014 om 10:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ben razend enthousiast over het “CONCEPT” Student aan huis………………ben SUPER TEVREDEN!!! Ze zijn niet voor niets 2 x Publieksprijs servicebedrijf van het jaar 2013/2014 geworden! Heb ze nu 4 x gehad, voor APK en vragen over smartphone en computer, en alle keren perfect geholpen. De insteek van het bedrijf , studenten praktijkervaring te geven en tevens iets bij te verdienen vind ik een TOPCONCEPT !!! De laatste keer wist een student iets niet op te lossen, na een paar telefoontjes met sudentaanhuis( iets wat gelijk en goed afgehandeld wordt ) stuurde ze GRATIS een andere student die het wel oploste, voel me begrepen en gerespecteerd ! TOPBEDRIJF, bedankt Jasper, Tom, en Matthijs,
Bedankt voor de rustige uitleg ( ben 50+ ) voor de informatie over bepaalde programma’s enz. Voor mij nooit meer anders dan studentaanhuis!