Zu
door ZundappKS50 Mar 22, 2023 om 11:39
Computers & telefonie

Wie kent een goede app voor op de smartphone om een telefoongesprek op te nemen

Ik ben op zoek naar een gebruiksvriendelijke app om een telefoongesprek op te nemen en die je kunt opslaan.

5247 6 Rapporteer

Naamloze
door Naamloze - Mar 22, 2023 om 11:43
9 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik naar tevredenheid de gratis variant van Cube ACR. De enige die voor mij werkte op een Android. Gewoon te downloaden via de play store https://play.google.com/store/apps/details?id=com.catalinagroup.callrecorder

Voor apple weet ik het helaas niet, misschien dat deze app ook daar bestaat.

mo
door mof - Mar 24, 2023 om 11:09
3619 Antwoorden / 3 Vragen
jd
door jdbeste1 - Mar 24, 2023 om 11:15
24 Antwoorden / 73 Vragen

Ik gebruik voor Android de volgende app : Call Recorder......daar kun je iets van 50 gesprekken mee opnemen en je kunt ze ook verwijderen naar behoefte. Doet wat ie moet doen en verder geen overbodige reclames ed.

jimmysmith
door jimmysmith - Mar 24, 2023 om 11:32
26 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik de app Cube ACR op mijn Android telefoon, bevalt mij goed.

va
door vanhestpatrick@gmail.com - Mar 24, 2023 om 12:50
5 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik ACRpro met eenmalig te betalen licentie (€5,00). Deze app neemt goed en duidelijk op, registreert indien gewenst op tel.nr. of op naam en alle bestanden zijn over te zetten op een evt. nieuwe telefoon. de bestanden zijn goed af te luisteren via de pc en ook goed te versturen via mail en/of whatsapp.
Er zit ook een keuzemogelijkheid in gesprekken per stuk op te nemen of niet die je dan bij elk gesprek moet selecteren.
Je kan je gesprekken ook in een map naar keuze zetten, zelfs als je die map eerst moet maken, evt. op je SD-kaart.
Sommige acties kan je alleen als je de pro (betaalde) versie hebt
Have fun!
Gr. Patrick