ga
door gabberpiet Nov 28, 2011 om 12:13
Computers & telefonie

Win7 op cd

hallo allemaal
kan iemand mij vertellen hoe ik win7 (dat meestal al snel een paar G is) op een CD van 700 mb kan zetten ??

groetjes

2409 15 Rapporteer

gsm
door gsm - Nov 28, 2011 om 12:19
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Ik denk niet dat iemand je dat kan vertellen. Voor het aanmaken van herstel informatie (om de fabrieksinstellingen van een PC terug te zetten) zijn vaak al 5 DVD's nodig.

freya
door freya - Nov 28, 2011 om 13:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gabberpiet schreef op maandag 28 nov 2011, 12:13]hallo allemaal
kan iemand mij vertellen hoe ik win7 (dat meestal al snel een paar G is) op een CD van 700 mb kan zetten ??

groetjes
Mijn vraag is dan, waarom zou je het op één CD'tje willen hebben als het ook op een DVD kan?

Freya

edwardus
door edwardus - Nov 28, 2011 om 13:27
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe krijg je een olifant in een Fiat Panda? Niet.

freya
door freya - Nov 28, 2011 om 13:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edwardus schreef op maandag 28 nov 2011, 13:27]Hoe krijg je een olifant in een Fiat Panda? Niet.
Jawel hoor, je laat de oli(e) eruit lopen en vouwt de fant op. Past tie makkelijk op de achterbank..... ;-)

Freya

ga
door gabberpiet - Nov 28, 2011 om 15:00
136 Antwoorden / 23 Vragen

het zou wel makkelijk zijn als ik opnieuw ga installeren dat hij dan van de CD af opstart

rj
door rjw - Nov 28, 2011 om 15:30
3238 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gabberpiet schreef op maandag 28 nov 2011, 15:00]het zou wel makkelijk zijn als ik opnieuw ga installeren dat hij dan van de CD af opstart

Waarom kan je niet gewoon opnieuw installeren vanaf de originele DVD?

gsm
door gsm - Nov 28, 2011 om 20:02
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt wel een recovery CD's maken, maar die zijn helaas niet meer gratis te downloaden als een ISO bestand.
Hier zijn ze misschien nog wel gratis.

diumenge
door diumenge - Nov 28, 2011 om 20:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

GabberPiet, dan zet je het toch gewoon op een DVD en start je daar van op?

ga
door gabberpiet - Nov 28, 2011 om 23:33
136 Antwoorden / 23 Vragen

diumenge
bedankt daar heb ik wat aan --NOOIT aan gedacht en het werkt

backup ??? doe ik al 10 jaar niet aan externe harde schijf !!

ga
door gabberpiet - Nov 28, 2011 om 23:35
136 Antwoorden / 23 Vragen

diumenge
je ben beter dan die dierentuin met zijn oliefant hahahah

al
door allhomesystems - Nov 29, 2011 om 00:33
9 Antwoorden / 0 Vragen

Windows 7 is een software die word mee gestuurd bij u systeem , of u dient recovery schijven te maken. dit kan alleen door DVD/-/+/R of USB drive .

U zult 3-5 schijven nodig hebben afhankelijk van u systeem.

Op windows 7 berust een licentie , gebruik zonder licentie rechten is strafbaar.

Mvg,

AllHomeSystems

ga
door gabberpiet - Nov 29, 2011 om 00:47
136 Antwoorden / 23 Vragen

heb ik maar het werkte niet

ga
door gabberpiet - Nov 29, 2011 om 02:40
136 Antwoorden / 23 Vragen

als iets niet werkt dan ga je zoeken..cd speler kaduuk

macwouter
door macwouter - Nov 29, 2011 om 07:36
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=gabberpiet schreef op dinsdag 29 nov 2011, 02:40]als iets niet werkt dan ga je zoeken..cd speler kaduuk

Je spoort niet of je zit hier de zaak te beflessen sorry hoor.

macwouter
door macwouter - Nov 29, 2011 om 10:10
825 Antwoorden / 9 Vragen

[Edit Redactie: geen torrents plaatsen alstublieft] gebruik ik altijd als ik windows wil hebben op mijn iMac. Het iso bestand heb ik dan nodig als ik via virtual machine werk. Het past meestal wel op een dvd (zie grote van het bestand). Maar ik vind dat Gabbertje dat niet moet doen en als de bliksem een back-up moet maken van zijn systeem nu hij nog geen problemen heeft en daar heeft mijnheer geen CD of DVD voor nodig.Het kan ook op een USB stick.