cor van giersbergen
door cor van giersbergen Nov 14, 2021 om 12:11
Computers & telefonie

Windows 11

Hallo, ik heb op mijn PC twee harde schijven, op 1 er van heb ik Windows 11 geïnstalleerd, nu staan de apps georganiseerd in het start venster, allemaal apart van elkaar, en dat zijn apps van BV het AD AH en nog veel meer, kunnen die nu in een app bij elkaar gezet worden net zoals op het bureaublad van Windows 10, en dan die app een naam geven BV nieuws of supermarkten. Nu moet ik heel erg zoeken waar alles staat. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lukt, of ik weet niet hoe het moet. Graag uw hulp of antwoord, VRG COR

3466 11 Rapporteer

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 14, 2021 om 15:27
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je er niet uitkomt, er is een Windows gespecialiseerd forum  die ook veel Win 11 ervaring nu al heeft.

Kijk eens op  helpmij.nl    want daar zitten vele ervaren  gebruikers die graag helpen.

Zelf Linux  Ubuntu en   Mac book gebruiker, dus  ik heb geen idee.

Voor elk Windows probleem was dit vaak  het forum voor gestoorde Windows / Microsoft  computers en laptops.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 14, 2021 om 17:27
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Bedoelt u  deze  link?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 15, 2021 om 11:03
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, mijn link werkte niet... snap niet waarom....

Maar daarvoor moet ik naar  Linux forum...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2021 om 16:23
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Microisoft heeft een app die na installeren ervan aangeeft of uw pc/laptop geschikt is voor win 11 en ik heb al gezien dat de capaciuteit van de processor hierbij belangrijk is. https://www.apparata.nl/nieuws/windows-11-zo-check-je-of-je-pc-compatibel-is-55833  en evt. deze https://support.microsoft.com/nl-nl/windows

ma
door malty Nov 14, 2021 om 19:06
1112 Antwoorden / 1 Vragen

De TS heeft Windows 11 al op zijn computer geïnstalleerd.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 14, 2021 om 20:06
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Even overheen gezien en blijft de tweede verwijzing actueel. En dan ook deze: https://www.windows11forums.com/

john devries
door john devries Nov 15, 2021 om 15:30
213 Antwoorden / Vragen

@HEREMIETKREEFT

Heeft niet met de capiciteit van de processor te maken , maar met de ouderdom van de PC en processor.Dus op een hele snelle PC etc van 5 jaar oud met een Intel  I 7 eerste generaties kun nu nog geen Windows 11 installeren. Een stimulans om een nieuwe computer te kopen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2021 om 20:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Nadere info en vergeet a.ub. mijn eerste verwijzing aangezien u win 11 al heeft geïnstalleerd: https://www.windows11forums.com/

marita5
door marita5 - Nov 15, 2021 om 12:46
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cor Van Giersbergen ,

Lees deze informatie eens door ,

https://www.schoonepc.nl/windows11/gebruikersinterface.html

john devries
door john devries - Nov 15, 2021 om 15:34
213 Antwoorden / Vragen

Je kan ze slepen.dmv er opstaan met de muisaanwijzer dan je linker muisknop ingedrukt houden en dan kan je ze slepen.

cor van giersbergen
door cor van giersbergen - Nov 15, 2021 om 22:14
28 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo JOHN DE VRIES jou antwoord ga ik morgen eens proberen, ben nu niet thuis, ziet er gunstig uit.
VRG COR

cor van giersbergen
door cor van giersbergen - Nov 15, 2021 om 22:15
28 Antwoorden / 21 Vragen

Wat betreft schoone pc site daar krig ik de nieuwsbrief van. COR

cor van giersbergen
door cor van giersbergen - Nov 16, 2021 om 06:12
28 Antwoorden / 21 Vragen

Hoi Corvan

Ik ben Dave, ik zal je hierbij helpen.

Het startmenu in Windows 11 is zeer beperkt in vergelijking met dat in Windows 10, momenteel is er geen native manier om groepen of categorieën pictogrammen in het startmenu te maken.

Hallo, bovenstaand antwoord heb ik gekregen van een adviseur van MICROSOFT, gevraagd in hun community over WINDOWS 11. Het is dus niet mogelijk.
Iedereen bedankt voor jullie antwoord, ik hoef nu niet verder meer te vragen of te zoeken.
ik sluit deze vraag hierbij af.
VRG COR.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 16, 2021 om 07:07
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor uw antwoord.
mvrg.

marita5
door marita5 - Nov 16, 2021 om 10:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Edit