dr
door drum Aug 15, 2007 om 00:56
Computers & telefonie

Windows live messenger

allereerst even mijn excuses mijn vraag is per ongeluk op de site van hardware terecht gekomen. MIJN FOUT. ik stel mn vraag bij deze in het kort. heb 3 x via windows live hotmail een email verstuurd. gevraagd om op te slagen . slaat het op in concepten. nagekeken niets in concepten of verzonden. wat doe ik verkeerd en kan ik de emails nog terug halen om te bekijken en te zien of ze inderdaad verzonden zijn.  bij voorbaat dank voor goede adviezen.

297 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 01:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder 'concepten' staan emailtjes die je nog niet verstuurt hebt omdat je nog niet op 'verzenden' geklikt hebt.

Als je je mailtje verstuurd hebt, staat die in het mapje 'verstuurde email'.

Als het niet gelukt is staat het bericht nog in je 'Postvak uit'. Je hebt dan waarschijnlijk een verkeerde instelling. Maar volgens mij kan dit niet bij Windhoos Live Hotmail.

Je moet bij Hotmail wel aankikken dat het verstuurde bericht opgeslagen moet worden.

Suc6!

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 01:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb zowel als op verzenden als op opslaan geklikt. concepten en verzonden berichten zijn leeg. postvak uit zie ik niet vermeld. kreeg wel de vermelding dat het bericht is verzonden maar ik moet hierover zekerheid hebben. heb snel opnieuw email gestuurd. probleem het zelfde

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

dubbelpost, zie vraag hiervoor

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb nav bericht deinert zijn procedure gedaan. mijn probleem blijft het zelfde (dus geen dubbelvraag)

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar word het mailtje wel verstuurd.

En even off topic: waarom zijn er altijd zoveel chagarijnen als Altena op dit forum? Kunnen die mensen dit soort overbodige informatie niet gewoon bij zich houden? Volgens mij wordt er duidelijk uitgelegd waarom dit een dubbelpoost is. Dus Altena: ga alsjeblieft een andere (je eigen...) website vervuilen....

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

deinert, en ook drum,

op het risico af eveneens bij de "vervelende kant" van experts gevoegd te worden;

als je een vraag stelt en daar antwoorden op krijgt, met suggesties hoe iets op te lossen, en vervolgens werken die suggesties neit, dan is het handig én verstandig om bij de ORIGINELE vraag aan te geven dat de geboden oplossingen neit werken.

REDEN: andere experts weten dan wát er al geadviseerd is en wát daar uiteindelijk als resultaat uitkomt.

Nu drum een nieuw topic start omdat de geboden oplossingen niet blijken te werken, weten de anderen niet wat de eerste vraag was en wat er verder al is gebeurd.

Stel je voor dat je op je vraag 5 verschillende suggesties krijgt en daarom maar 5 keer opnieuw een topic begint om de beantwoorders op de vraag in te lichten dat het wel of niet werkt.....

dan wordt deze rubriek helemaal onleesbaar/onwerkbaar .

Linda

die, met Gerrit van mening is dat dit dus wel degelijk een DUBBELPOST betreft.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo drum,

ik heb het getest wat je zegt. geklikt op opslaan.. dan wordt het mailtje niet verstuurd, maar komt het mailtje in concepten terecht. daar kun je het mailtje weer aanklikken en er komt dan te staan of je verder wilt gaan met het mailtje.. daarna op verzenden gedrukt, nu vedwijnt het mailtje uit concepten en wordt verzonden en wordt verplaatst naar het bakje verzonden. Ook daar is dan het mailtje weer terug te vinden. Maar dat moet je dan wel hebben ingesteld. Onder het kopje opties en dan meer opties staat dan halverwege: verzonden berichten opslaan, wanneer daar staat dat dat niet opgeslagen dient te worden, zal je ook niets terug vinden, wanneer het mailtje verzonden is.

Succes Laaglander

ve
door verwijderd - Aug 15, 2007 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

iedereen bedankt voor jullie antwoorden. wel of geen dubbelvraag/wel of niet chagrijnig/laten we het gezellig houden en proberen de problemen van anderen op te lossen, daar is deze site voor.

even voor de goede order : LAAGLANDER je hebt mijn probleem opgelost

BEDANKT IEDEREEN

ve
door verwijderd - Aug 16, 2007 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

graag gedaan :-)