pierre60
door pierre60 Jun 20, 2012 om 18:46
Computers & telefonie

Windows Live Messenger niet te downloaden

Windows Live Messenger gaf aan dat er een nieuwe versie te downloaden was. Helaas krijg ik het niet klaar want steeds krijg ik het bericht, "windows Live Messenger kan niet geïnstalleerd worden" Als ik dan kijk wat de fout is dan zie ik dat firewall aangezet dient te worden maar firewall staat aan. Dan heb ik geprobeert met de firewall uit maar ook dan lukt het niet. Ik heb Windows Live Messenger er helemaal af gegooid maar nu krijg ik hem helemaal niet meer terug. Ook opnieuw downloaden lukt niet. Wat moet ik doen?

710 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 20, 2012 om 18:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke Windowsversie heb je? Nieuwste versie is niet voor XP namelijk.

Voor Windows Live Essentials 2011 gelden de volgende vereisten:

Besturingssysteem: 32- of 64-bits versie van Windows 7 of Windows Vista met Servicepack 2 en de Platform Update voor Windows Vista of Windows Server 2008 R2, of Windows Server 2008 met Servicepack 2 en de Platform Update voor Windows Server 2008.

Processor: 1,6 GHz of hoger

Geheugen: 1 GB RAM of hoger

Resolutie: Minimaal 1024 x 576

Internetverbinding: Voor online services is een inbel- of breedbandverbinding vereist (apart aanschaffen, lokale of interlokale kosten worden mogelijk in rekening gebracht). Voor sommige functies wordt breedbandinternet aangeraden.

Grafische kaart: Voor Windows Live Movie Maker is een grafische kaart vereist die DirectX 9 of hoger en Shader Model 2 of hoger ondersteunt.

Bron: Microsoft

edrick3
door edrick3 - Jun 20, 2012 om 21:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo pierre60,

Je kunt systeemherstel toepassen met een vetgedrukte datum toen je WLM nog wel op je compu had staan en vóórdat je die update ging downloaden.

Suc6

hereistom
door hereistom - Jun 20, 2012 om 23:17
732 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is eBuddy iets voor je, werkt beter dan WLM en met een gratis eBuddy account kun je ook tegelijk gebruik maken van MSN, Hyves, Gtalk, Facebook, ICQ, Yahoo, MySpace en AIM chat.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 21, 2012 om 14:36
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Om WLM te kunnen gebruiken is het nodig dat ongeveer 20 dingetjes verbinding moeten kunnen maken met het internet (normaal gesproken zie je dit niet). Voor de meeste hiervan geldt blok je er één van werkt het hele programma niet meer.
Kan mij dus goed voorstellen dat je firewall niet met alles eens is en hierdoor de problemen ontstaan.

Welke melding krijg je precies als je hier probeert WLM te downloaden?
(vergeet niet om de overbodig vinkjes uit te zetten, mocht je zo ver komen)

pierre60
door pierre60 - Jun 21, 2012 om 20:36
132 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt iedereen voor de antwoorden. WLM heeft zich toch uiteindelijk laten installeren zelfs i.s.m. Facebook en Hyves.

edrick3
door edrick3 - Jun 21, 2012 om 20:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pierre60,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

richard83
door richard83 - Jun 22, 2012 om 22:51
386 Antwoorden / 28 Vragen

Wat ik vervelend vind aan wlm11 dat je schermnaam niet kan veranderen Staat voor en achternaam. Vind dat te prive.