donna53
door donna53 Feb 11, 2013 om 19:29
Computers & telefonie

Word automatisch uitgelogd

Waarom word ik steeds uitgelogd als ik een reactie verstuur?
Ik log in, typ een stukje , wil het versturen en dan word ik automatisch uitgelogd zonder dat het geplaatst is.
Kendrick schreef dat ik dan op F5 moest drukken maar dat helpt niet want ik word dan meteen alweer uitgelogd.
Dit had ik vroeger nooit.
Hoe zit dat? (en sorry maar ik kan dus niet antwoorden op een reactie zolang ik niet ingelogd kan blijven)

1096 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 11, 2013 om 19:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ga eerst na het inloggen naar mijn profiel en naar het beantwoorden van de zaken. profiel vind op de plaats waar daarvoor inloggen heeft gestaan.

dearagain
door dearagain - Feb 11, 2013 om 20:14
2462 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 11 feb 2013, 19:38]Ga eerst na het inloggen naar mijn profiel en naar het beantwoorden van de zaken. profiel vind op de plaats waar daarvoor inloggen heeft gestaan.

*ik snap je antwoord niet valerius-2

*kun je het nog eens stap voor stap uitleggen, want ik zit soms ook met dit probleem

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2013 om 20:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo donna53,

Bekend probleem zoals eerder gemeld.
Na het inloggen even 1 of 2 x op F5 klikken zou moeten helpen.
Je kunt ook even op het 'draaiende pijltje' rechts in de adresbalk klikken (= pagina vernieuwen).

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2013 om 20:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@donna53,

Foutje.
Je schrijft dat je uitgelogd wordt als je na het typen van een reactie op 'Reageer' klikt.
Dat verschijnsel heb ik hier nog niet eerder gezien.
Spraakverwarring?
Probeer toch dat 'Pagina vernieuwen' maar eens nadat je ingelogd bent.

Suc6

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2013 om 22:48
16826 Antwoorden / 108 Vragen

HAD dit probleem al vreselijk lang, F5, Ctrl F5 hielp allemaal niet. Firefox gebruik ik nu en alles gaat perfect (IE, Chrome werkt bij mij ook niet). Nu staat alles bij Firefox bovenin de balk: Vraag&Beantwoord, je eigen naam, hoef alleen nog maar bovenin te drukken en niet meer naar links scrollen enz.

alfatrion
door alfatrion - Feb 11, 2013 om 22:59
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien wordt dit probleem veroorzaakt door een cookie instelling.

ikbenik
door ikbenik - Feb 11, 2013 om 23:12
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=alfatrion schreef op maandag 11 feb 2013, 22:59]Misschien wordt dit probleem veroorzaakt door een cookie instelling.
Daar zat ik ook aan te denken.

Waarschijnlijk wordt de cookie geblokkeerd, waardoor de gebruiker niet ingelogd kan blijven.

Dergelijke cookies vallen trouwens buiten de cookiewet en de site hoeft voor dergelijke cookies geen toestemming te vragen en de bezoeker ook niet te informeren.
Maar dat terzijde.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 12, 2013 om 00:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=dearagain schreef op maandag 11 feb 2013, 20:14][quote=valerius-2 schreef op maandag 11 feb 2013, 19:38]Ga eerst na het inloggen naar mijn profiel en naar het beantwoorden van de zaken. profiel vind op de plaats waar daarvoor inloggen heeft gestaan.

*ik snap je antwoord niet valerius-2

*kun je het nog eens stap voor stap uitleggen, want ik zit soms ook met dit probleem

IK dat het duidelijk was. Maar ik probeer het dabn stap voor stap. Ik ga naar de site en login. Als ik ben ingelogd ga ik naar mijn profiel op de zelfde plaats waar eerst inlogen stond, staat nu mijn profiel dat betekemt dat ik ben ingelogd. Nu ga ik naar 1 van rubrieken, zeg maar vraag en beantwoord en dan heb ik verder gen probleem meer. Dat is voor mij de vaste route. Alleen als men iets heeft gezocht dan moet ik eerst weer het zelfde doen. Maar als ik dus gelijk gaat naar beantwoorden recente discussies heb ik geen last meer.

donna53
door donna53 - Feb 12, 2013 om 19:17
98 Antwoorden / 10 Vragen

Heb alle bovenstaande suggesties opgevolgd, maar word er toch stees uitgegooid. Als zoveel mensen er last van hebben, wordt het tijd dat de Vara er wat aan doet, denk ik.
Kennelijk ligt het dan toch aan een instelling of idd.aan een cookie.
Typ nu via mijn tablet, dus kijken of ik dan welningelogd blijf als ik opnreageren druk.

donna53
door donna53 - Feb 12, 2013 om 19:19
98 Antwoorden / 10 Vragen

En waarachtig, dan blijf ik ingelogd. Dit is een andere browser natuurlijk, dus vandaar dat tenormin er met firefox ook geen last meer van had.
Vreemd blijft het wel!