cv
door cvloenen Dec 3, 2012 om 18:34
Computers & telefonie

XMS ellende

Al meer dan een maand krijg ik geen mail binnen in mijn XMS inbox. Dit nadat XMS een systeemwijziging heeft doorgevoerd; toen zijn mijn persoonlijke gegevens en mailinstellingen blijkbaar verloren gegaan. Ik had het zo ingesteld dat een kopie van mijn mail automatisch werd doorgestuurd naar de inbox van mijn werk. Dat doorsturen gebeurt nog steeds, maar in mijn XMS inbox komt al ruim een maand geen mail meer binnen. XMS is nog niet in staat geweest dit op te lossen. Ik heb talloze keren hun helpdesk gebeld. Elke keer hoor ik de smoes dat het nu echt heel snel is opgelost, maar er gebeurt niks.
Hebben meer mensen dit soort problemen met XMS?

1683 5 Rapporteer

webcare xms
door webcare xms - Dec 4, 2012 om 09:32
12 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer, mevrouw Loenen,

U kunt in uw e-mailprogramma thuis bij de instellingen het vinkje 'kopie op de server bewaren' inschakelen. Hierna kunt u de e-mails ook weer via de webmail inzien. U kunt ook de instelling 'wachtwoord verficatie' wijzigen. Voor veel klanten was dit een oplossing.

Mocht dit onverhoopt niet helpen, stuur ons dan een e-mail via webcare@xmsnet.nl met daarin de melding dat u contact met ons heeft gehad via kassa.vara.nl.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

cv
door cvloenen - Dec 4, 2012 om 12:16
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Sophie,
Het gekke is dat in Mijn XMS het vinkje bij 'automatisch doorsturen' niet is aangevinkt. En toch wordt mijn mail nu doorgestuurd. Als ik het vinkje aanklik, ander emailadres invul,en vinkje 'bewaren op server' aanklik, dan krijg ik de foutmelding 'Server fout. Probeer het op een later tijdstip nog eens'.
Dus dit is geen oplossing.
Verder zie ik nergens waar ik de instelling 'wachtwoord verficatie' kan wijzigen.
Gisteravond weer jullie helpdesk gebeld (voor de 9e keer, geloof ik)... men zou de technische afdeling vragen hier zsm naar te kijken.. nu echt.... We wachten maar weer af.

wildy
door wildy - Dec 5, 2012 om 12:24
27 Antwoorden / 2 Vragen

Beste CVloenen,

Na lang tobben met XMS, heb ik mijn bevindingen op www.klacht.nl gezet Tot mijn grote verbazing werd ik de volgende dag gebeld. Na 15 min. was 90% van mijn problemen (veroorzaakt door XMS) opgelost. De internet snelheid ( andere 10 % ) zou verholpen worden.

De helpdesk van XMS belde zowaar zelf terug, om mij informatie te verschaffen.

Naar mijn mening worden veel problemen door de leiding veroorzaakt. (geen verstand van hun eigen vak)
Onderbezette helpdesk, waardoor hun klanten zich niet serieus genomen voelen.( beleidsfout)

Veel sterkte en succes.

Bram Meulen Leusden

cv
door cvloenen - Dec 5, 2012 om 20:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Bram,
Hartelijk dank voor je reactie, en je tip om mijn klacht op www.klacht.nl te zetten. Dat heb ik nu gedaan. Ook ga ik de helpdesk van XMS niet meer bellen; dat helpt toch niks. In plaats daarvan ga ik de media nog meer gebruiken om mijn onvrede over XMS te uiten, oa Tros Radar, Op=Op van de Volkskrant, Twitter etc. Misschien niet heel sympathiek, maar het is veel onsympathieker van XMS om je als klant zo te laten barsten.

cv
door cvloenen - Dec 6, 2012 om 21:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Bram en anderen,
Ook bij mij heeft de klacht op www.klacht.nl geholpen. Vanmorgen geplaatst, en begin van de middag had XMS al actie genomen. Ongelooflijk, maar tegelijkertijd vind ik het een schande dat een bedrijf pas in actie komt na zo'n klacht. Dan word je toch niet serieus genomen als klant?
Maar het probleem is nog niet helemaal opgelost. Het 2e mail account, dat van mijn vrouw, werkt nog niet. De gegevens daarvan zijn zelfs helemaal verdwenen uiit Mijn XMS. Men heeft er echt een zooitje van gemaakt.
Ik wacht even af, desnoods maar weer een nieuwe klacht plaatsen...