Il
door Ilsevienne Nov 23, 2017 om 19:06
Computers & telefonie
Youfone

Youfone

Ik heb over mijn factuur van oktober €10,56 meer betaald. Dit omdat er wordt gezegd dat ik 30 en 31 oktober bijde dagen 50mb heb verbruikt. Echter kan ik aantonen met mijn telefoon dat ik mijn internet uit had staan. Ik wist namelijk dat ik niet veel meer had en ik heb toen de laatste 3 dagen mijn internet uit gehad. Mijn telefoon is niet 100% betrouwbaar, maar ik weet ook zeker dat ik mijn internet uit had staan. Ik heb gebeld en ik wordt gewoon afgepoeierd. Ik wil graag mijn geld van hun terug. Kan ik dit nog terug vragen? Heb ik genoeg bewijs?

2196 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 23, 2017 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat bedoelt u met dat uw telefoon niet betrouwbaar is? Als ik op mijn mobiel mobiele data uitzet gebruikt hij echt niets.

Maar u zult op uw mobiel kunnen zien waar u het aan gebruikt hebt. 

Ik zou niet weten wat voor bewijs u hebt.

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2017 om 19:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, je hebt helemaal geen bewijs, dus zeker niet genoeg. Wat staat er zeer duidelijk aangegeven op je foto? Lees dat maar eens.

ne
door neodutchio - Nov 23, 2017 om 20:24
5151 Antwoorden / 12 Vragen
0

Youfone faciliteerd een verbinding. Zij zijn niet verantwoordelijk voor het verbruik bij u. Zij factureren enkel wat u gebruikt. U kunt in uw telefoon zien wat er gebeurd is. Geld terug krijgen zit er dus niet in.

mathijs_b
door mathijs_b - Nov 23, 2017 om 22:53
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Twee dagen á 50Mb is helaas maar 0,1GB..... en dat maakt niets uit op 1,0 of 1,2 GB

Gewoon betalen of wachten tot er aanmaning komt en het € 60 duurder wordt..... Je hebt geen poot om op te staan.

 

 

mo
door mof - Nov 24, 2017 om 19:40
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Voor 10en een half euro? Laat het lopen en genoet van het leven!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer