Il
door Ilsevienne Nov 23, 2017 om 19:06
Computers & telefonie
Youfone

Youfone

Ik heb over mijn factuur van oktober €10,56 meer betaald. Dit omdat er wordt gezegd dat ik 30 en 31 oktober bijde dagen 50mb heb verbruikt. Echter kan ik aantonen met mijn telefoon dat ik mijn internet uit had staan. Ik wist namelijk dat ik niet veel meer had en ik heb toen de laatste 3 dagen mijn internet uit gehad. Mijn telefoon is niet 100% betrouwbaar, maar ik weet ook zeker dat ik mijn internet uit had staan. Ik heb gebeld en ik wordt gewoon afgepoeierd. Ik wil graag mijn geld van hun terug. Kan ik dit nog terug vragen? Heb ik genoeg bewijs?

2195 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 23, 2017 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat bedoelt u met dat uw telefoon niet betrouwbaar is? Als ik op mijn mobiel mobiele data uitzet gebruikt hij echt niets.

Maar u zult op uw mobiel kunnen zien waar u het aan gebruikt hebt. 

Ik zou niet weten wat voor bewijs u hebt.

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2017 om 19:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, je hebt helemaal geen bewijs, dus zeker niet genoeg. Wat staat er zeer duidelijk aangegeven op je foto? Lees dat maar eens.

ne
door neodutchio - Nov 23, 2017 om 20:24
5148 Antwoorden / 12 Vragen
0

Youfone faciliteerd een verbinding. Zij zijn niet verantwoordelijk voor het verbruik bij u. Zij factureren enkel wat u gebruikt. U kunt in uw telefoon zien wat er gebeurd is. Geld terug krijgen zit er dus niet in.

mathijs_b
door mathijs_b - Nov 23, 2017 om 22:53
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Twee dagen á 50Mb is helaas maar 0,1GB..... en dat maakt niets uit op 1,0 of 1,2 GB

Gewoon betalen of wachten tot er aanmaning komt en het € 60 duurder wordt..... Je hebt geen poot om op te staan.

 

 

mo
door mof - Nov 24, 2017 om 19:40
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Voor 10en een half euro? Laat het lopen en genoet van het leven!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer