bi
door bikker1952 Oct 18, 2019 om 11:58
Computers & telefonie

Youtube

Hallo, ik speel regelmatig video filmpjes af vanaf youtube die soms wel meer dan 1 uur duren, maar na verloop van tijd meestal zo`n 45 minuten dan stopt het en krijg ik een schermpje met de volgende tekst  "video onderbroken, wil je verder kijken?"  je kan dan op "ja" klikken en dan gaat het gewoon verder.
Ik vind dat heel irritant, en ik krijg het maar niet voor elkaar om dat uit te schakelen, ik wil gewoon ononderbroken kijken, hoe los ik dat op?
Ik werk op windows 10, wie weet de oplossing?
B.V.D. Paul. (Bikker).

6201 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 18, 2019 om 12:12
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bikker1952 ,

Misschien heeft u hier iets aan , zie de link .

https://nl.ccm.net/faq/1335-zo-schakel-je-annotaties-uit-in-youtube

pe
door pebk - Oct 18, 2019 om 12:57
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lost u niet op. Dat wordt expres gedaan, zodat er niet gestreamd wordt terwijl u misschien niet meer kijkt. Dit is gewoon ter voorkoming van bandbreedteverspilling. Bij Netflix komt dit bericht ook na elke twee a drie afleveringen. Het gros van de gebruikers kijkt kortere filmpjes.

Misschien kunt u iemand vinden die voor u op 'ja' klikt.

U kunt de filmpjes via obscure sites of browserplugins ook downloaden, tegen de regels van Youtube in en deze vervolgens offline bekijken. Maar of dat makkelijker is dan een keer in het uur op 'ja' klikken.

bi
door bikker1952 - Oct 18, 2019 om 14:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de annotaties uitgeschakeld, afwachten of het werkt.
Overigens begon het probleem te spelen toen ik een nieuwe computer kocht, op de oude met windows 7 ging het altijd goed en had ik de melding niet, op de nieuwe computer met windows 10 begon het direkt bij het eerste filmpje, vind ik wel vreemd.
bedankt voor de antwoorden.

bi
door bikker1952 - Oct 19, 2019 om 19:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maritas,
De annotaties uitschakelen heeft helaas niet gewerkt, wat nu.
Misschien zijn er nog mensen die ook nog een idee hebben.
Mvg. Paul (Bikker).

diumenge
door diumenge - Oct 19, 2019 om 19:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het vreemde is dat je dit ervaart via Windows 10, in de (Android) app heb je namelijk via Instellingen > Algemeen > Herinner me eraan pauze te nemen. Als je de app hebt zou je daar eens kunnen kijken of die optie op drie kwartier staat. Ik kan die instellingen niet vinden in Youtube via de browser.

Kleine kans dat het werkt overigens, maar wellicht kan je hier een oplossing vinden: https://www.reddit.com/r/youtube/comments/9htd5b/how_do_i_stop_youtube_from_automatically_pausing/

Het komt er op neer dat Youtube/Google dit bewust doet om te voorkomen dat mensen youtube op de achtergrond aanzetten (en daardoor geen advertenties zien).