hu
door huis3 Aug 9, 2021 om 22:14
Computers & telefonie

Ziggo go

klopt dat dat Ziggo wel eens onterecht inloggegevens blokkeert van Ziggo GO  Ik heb heel vaak als ik met de computer wil inloggen steeds een melding inloggegevens onjuist En het is zeker geen typefout want de gegevens worden automatisch ingevoerd als ik op de site klikt dat ging een dikke week goed en nu zegt hij je gegevens fout bij het inloggen Hier word je toch echt super chagrijnig van

4724 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Thecla58
door Thecla58 - Aug 9, 2021 om 22:50
843 Antwoorden / 3 Vragen
4

Dat klopt. 

Heb ik ook gehad en op de ziggo community uiteindelijk een cure gevonden. Check de onderste link even.

Foutmelding Ziggo go

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 9, 2021 om 22:53
2010 Antwoorden / Vragen
2

Zet de klacht eens op het Ziggo forum kijken of het een beetje resoneert en meer mensen er last van hebben of dat het misschien toch in je eigen installatie moet zoeken. Zelf herken ik het in ieder geval niet.

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 10:05
843 Antwoorden / 3 Vragen

De klacht staat al op het forum, daar heb ik mijn oplossing ook vandaan gehaald ;)

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 10, 2021 om 10:44
2010 Antwoorden / Vragen

Bij jouw link staat overigens wel een heel specifieke fout, als TS dat ook heeft had hij dat best even kunnen toelichten.

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 12:08
843 Antwoorden / 3 Vragen

Dat klopt, gezien het feit wat hij schreef en mijn eigen ervaring met een soortgelijke melding heb ik deze link geplaatst ;-)

aurora1
door aurora1 - Aug 10, 2021 om 03:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Daar heb ik nog nooit last van gehad. Mogelijk zit het toch bij uzelf/uw installatie zoals @henkde zevende ook al oppert.

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 10:04
843 Antwoorden / 3 Vragen

dit probleem doet zich alleen voor als je de media box next heb en openbaart/openbaarde zich na een software update.

Ziggo is bezig met net uitgeven van genoemde box en als je huidige box de geest geeft dan krijg je automatisch deze.

tijger1
door tijger1 Aug 10, 2021 om 12:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb al een tijdje de next, maar heb dat probleem dus niet en ook niet gehad.

aurora1
door aurora1 - Aug 10, 2021 om 03:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Ik heb de app Ziggo Go geïnstalleerd op meerdere apparaten en hoef nooit in te loggen.... Heeft u dan een apart abonnement, of versie + ? Ik heb alleen destijds meen ik mijn klantnummer ingetikt. Ik heb alleen kabel-tv van Ziggo.

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 10:07
843 Antwoorden / 3 Vragen

dit probleem doet zich alleen voor als je de media box next heb en openbaart/openbaarde zich na een software update. Want de app gaf geen storing op mijn mobiele telefoon.

Ziggo is bezig met net uitgeven van genoemde box en als je huidige box de geest geeft dan krijg je automatisch deze. 

Ki
door Kiekeboetje Aug 10, 2021 om 10:52
11 Antwoorden / Vragen

Maar de Next is niet voor abonnees met alleen een kabel tv abonnement.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 10, 2021 om 09:22
16774 Antwoorden / 202 Vragen
0

Heeft u nog geen contact gehadd met  https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact ? Bijv. d.m.v. 

  • je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
  • Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
  • Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
  • Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 10:06
843 Antwoorden / 3 Vragen

De helpdesk van Ziggo geeft hierin geen ondersteuniung. Zij verwijzen ze door naar de ziggo community...

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 10, 2021 om 10:21
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Merkwaardig, dat zegt dan ook weer iets over de service/helpdesk van ziggo.

Ki
door Kiekeboetje Aug 10, 2021 om 10:50
11 Antwoorden / Vragen

Het is niet merkwaardig dat de helpdesk voor een dergelijk probleem verwijst naar de Community. Als het door de anderen niet opgelost kan worden, pakt de webcare medewerker het wel op.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 10, 2021 om 11:04
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Oja, ik vond dit toch echt: 

    • ziggo helpdesk - Neem eenvoudig contact op

      https://www.telefoonboek.nl/ziggo/helpdesk
       

      AdvertentieNeem eenvoudig contact op. Telefoonboek heeft alle contactgegevens voor u

      Services: Bedrijvengids, Persoonsgegevens, Contactgegevens
      U hebt telefoonboek.nl eenmaal bezocht in de afgelopen 7 dagen.
    • je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
    • Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
    • Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
    • Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884
    • Je kunt een product zakelijk bestellen via het nummer 0900 1884

    Telefoonnummer Ziggo? | Klantenservicecontact.nl

    e
    lders zie ik ook dit: Bel onze servicelijn

    Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

     1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo

     0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

    Was dit nuttig?
     
     

Thecla58
door Thecla58 Aug 10, 2021 om 12:14
843 Antwoorden / 3 Vragen

@Heremietkreeft

Wat zou het dan moeten zeggen over de HD? Kan me voorstellen dat zij wel andere vragen te beantwoorden hebben en de community van ziggo werkt fantastisch. Mensen zouden eens veel meer van die dingen gebruik moeten maken ;) Dat wat je in je kader zegt klopt... maar dat is de technische HD en de verkoopafdeling.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 10, 2021 om 12:30
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn uitgangspunt en ook ervaring bij anderen, waaronder i-net/tv providers is dat men bij de helpdesk wel raad weet en niet 'gaat varen' op info van andere klanten.
Men dient op zijn minst aan te kunnen geven wat men als helpdeskmedwerker denkt dat er niet goed gaat of goed wordt gedaan. 

M.a.w.: men zou dit dan ook zelf moeten weten: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-foutmelding-incognito-modus/m-p/769351  (De link die u gaf)

Ki
door Kiekeboetje Aug 10, 2021 om 14:54
11 Antwoorden / Vragen

Klanten kunnen NIET gratis bellen naar dat 0900 nummer!

Gr
door Grunn1 Aug 10, 2021 om 15:48
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@heremietkreeft, Ziggo heeft alle nummers en contactmogelijkheden heel duidelijk op hun site staan.
Daarbij het probleem dat ts heeft ligt niet aan Ziggo maar aan de gebruiker zelf en daar kunnen ze juist heel goed mee helpen op de community van Ziggo. Daar zitten mensen met veel gebruikers ervaring en ook mensen van de technische afdeling van Ziggo zelf dit in tegenstelling tot de helpdesk.

Ki
door Kiekeboetje - Aug 11, 2021 om 10:38
11 Antwoorden / Vragen
0

Contact met Ziggo, zie screenshot



heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 11, 2021 om 11:14
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Inderdaad correct. Het 900 is inderdaad een betaalnummer (belkosten). Daarbij was ik vergeten dat ik zelf ook vaak gebruik heb gemaakt van het 1200 nummer met dan wel de aantekening dat men dan wel ook telefoondienst van Ziggo moet afnemen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer