sw
door sweety1 Aug 13, 2009 om 17:42
Computers & telefonie

Ziggo hopeloos

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten over een bedrijf waar eigenlijk ieder woord wat je er aan spendeert er een teveel is.Voor de zoveelste keer is het weer eens iets mis nu met de administratie.Omdat ik een kleine wijziging in mijn pakket wilde dacht ik er goed aan te doen om zelf naar de klantendienst te gaan.Daar werd ik ontvangen door een heerschap die kennelijk nog niet wakker was getuige het feit dat hij met gesloten ogen en met een hand onder de kin niet eens hoorde wat ik kwam doenToen ik er wat van zei kreeg ik een grote mond en met een geeuw kon ik gaan.Thuis gekomen heb ik deze gang van zaken per e-mail gemeld maar tot op heden moet ik nog steeds antwoord ontvangen.Inmiddels hebben ze ook hun beltarief weer op 10ct per minuut opgewaardeerd en dat kan een dure grappenmakerij opleveren.Dus een gang naar een of andere klachtencommisie rest mij nog intussen wees op uw hoede met deze firma.  

427 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Aug 14, 2009 om 12:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

(Pakket)wijzigingen kun je gewoon via hun site doorgeven door in te loggen op "mijn ziggo".

Wat er nu precies mis is met hun administratie, komt niet echt naar voren in je klacht.

sw
door sweety1 - Aug 14, 2009 om 12:38
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

De procedure die u aandraagt is mij bekend.U vind dat mijn klacht over hun administratie niet duidelijk is.Wel dan nodig ik u uit om eens naar de klantendienst te gaan,of een mail te sturen.Dan hoop ik dat u meemaakt wat ik in mijn klacht omschrijf.Hoezo niet duidelijk u denkt toch niet dat ik dit forum belast met mijn priveproblemen.Het is NIET mijn bedoeling om een discussie op gang te brengen maar wel om een ieder te waarschuwen voor de firma ZIGGO.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer