hu
door huyfr Jul 3, 2020 om 15:47
Computers & telefonie

Ziggo sluit mensen zomaar af, door fouten eigen handelen.

Op 2 juli afgesloten bij ziggo, Ik zou pas stoppen op 30 juli. Ziggo maakt een fout en zorgt niet voor een gepaste snelle oplossing.
Nu 2 dagen in gesprek met helpddesk of moet ik zeggen een lege desk, want echt geholpen wordt je niet door niemand. Als ik de directeur was geweest dan zou het binnen 5 minuten zijn opgelost. Klant staat dus niet centraal bij ziggo een schande! meer mensen dit probleem!

1074 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Magnum007
door Magnum007 - Jul 3, 2020 om 17:42
594 Antwoorden / 2 Vragen
2

Hallo Huyfr, 

Vraag aan je nieuwe provider om je eerder aan te sluiten. 

De teruggave van Ziggo kom later wel.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2020 om 17:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Als het door fouten komt, dan sluit Ziggo dus niet 'zomaar' mensen af.

Maar je weet wat je te doen staat. Directeur van Ziggo worden!

bussy02
door bussy02 - Jul 3, 2020 om 18:06
145 Antwoorden / 37 Vragen
0

Ook bij Ziggo werken mensen. En als pech hebt zitten zij aan de andere kant va nde wereld. Je hebt net de verkeerde geprogrammeerde helpdesk medewerker getroffen.

ro
door ron503 - Jul 3, 2020 om 18:18
1229 Antwoorden / 0 Vragen
1

Haalt u de datums niet door elkaar. Op 2 juli bent u afgesloten maar als ik de kalender mag geloven is het nu 3 juli, hoe kunt u dan al 2 dagen in gesprek met Ziggo zijn?. Kan het niet zo zijn dat de einddatum 30 juni is geweest en Ziggo de service op 2 juli heeft beéindigd. Juni heeft op de kalender 30 dagen en juli 31 dagen.

diumenge
door diumenge Jul 3, 2020 om 18:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Donderdagochtend merk je te zijn afgesloten en ga je in gesprek. Vrijdagmiddag ben je dan 2 "dagen" in gesprek.

aurora1
door aurora1 - Jul 3, 2020 om 18:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Jammer dat u geen directeur van Ziggo bent of van een ander bedrijf. 

Heeft u al schriftelijk een klacht ingediend? Of op het forum van Ziggo eea voorgelegd, geklaagd?
Hoezo lege desk?
Nee, ik ken zulke problemen niet en al helemaal niet met Ziggo.
Kloppen de data wel? Heeft u uw eigen opzegging al gecontroleerd?

Donuts
door Donuts - Jul 3, 2020 om 18:25
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nee, ik heb dat probleem niet met Ziggo. Als u denkt dat een directeur zich bemoeit met dergelijke zaken, dan is het maar goed dat u de directeur van Ziggo niet bent.

Plaats uw klacht op de Ziggo Community, waarschijnlijk kunnen de moderators u sneller helpen dan de klantenservice https://community.ziggo.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 3, 2020 om 19:19
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

U bent niet de enige die prblemnen heeft met Ziggo. Men heeft kennelijk geen vermogen om af en toe eigen fouten te erkennen en op te lossen. Als al geadviseerd, probeer op basis van uw ervaringf dat uw nieuwe provider u sneller aansluit. (O.a. voor mij een reden om al enige tijd geleden agscheid te nemen van dit 'te groot geworden bedrijf') en dat geldt ook voor een famililid van mij die behoorlijke prblemen had na een recente verhuizing en Ziggo niet nakwam wat wel was beloofd. Mogelijk kan deze verwijzing u van nut zijn: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

Ook kunt u Ziggo zelf in gebreke stellen : http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en voor een voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en geef daarin aan dat u hen aansprakelijk stelt voor de schade die u eventueel leidt met de term: onder voorbehoud van alle rechten.

Gr
door Grunn1 Jul 3, 2020 om 19:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ach met een paar miljoen aansluiting kan er wel eens wat fout gaan. Maar over het algemeen heeft Ziggo meer dan genoeg vermogen om problemen netjes op te lossen. De meeste klachten komen overigens gewoon door de klant zelf, verkeerde opzeg datums invullen, te goedkope kabels aansluiten, storingsbronnen nabij apparatuur plaatsen en ja dat zijn de meeste klachten bij ziggo.

justmeagain
door justmeagain - Jul 4, 2020 om 00:02
623 Antwoorden / 8 Vragen
1

Als ik Ziggo was zou ik ook niet meer hard lopen voor een klant die opgezegd heeft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer