hu
door huyfr Jul 3, 2020 om 15:47
Computers & telefonie

Ziggo sluit mensen zomaar af, door fouten eigen handelen.

Op 2 juli afgesloten bij ziggo, Ik zou pas stoppen op 30 juli. Ziggo maakt een fout en zorgt niet voor een gepaste snelle oplossing.
Nu 2 dagen in gesprek met helpddesk of moet ik zeggen een lege desk, want echt geholpen wordt je niet door niemand. Als ik de directeur was geweest dan zou het binnen 5 minuten zijn opgelost. Klant staat dus niet centraal bij ziggo een schande! meer mensen dit probleem!

1074 8 Rapporteer

Magnum007
door Magnum007 - Jul 3, 2020 om 17:42
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Huyfr,

Vraag aan je nieuwe provider om je eerder aan te sluiten.

De teruggave van Ziggo kom later wel.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2020 om 17:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als het door fouten komt, dan sluit Ziggo dus niet 'zomaar' mensen af.

Maar je weet wat je te doen staat. Directeur van Ziggo worden!

bussy02
door bussy02 - Jul 3, 2020 om 18:06
145 Antwoorden / 37 Vragen

Ook bij Ziggo werken mensen. En als pech hebt zitten zij aan de andere kant va nde wereld. Je hebt net de verkeerde geprogrammeerde helpdesk medewerker getroffen.

ro
door ron503 - Jul 3, 2020 om 18:18
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Haalt u de datums niet door elkaar. Op 2 juli bent u afgesloten maar als ik de kalender mag geloven is het nu 3 juli, hoe kunt u dan al 2 dagen in gesprek met Ziggo zijn?. Kan het niet zo zijn dat de einddatum 30 juni is geweest en Ziggo de service op 2 juli heeft beéindigd. Juni heeft op de kalender 30 dagen en juli 31 dagen.

diumenge
door diumenge Jul 3, 2020 om 18:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Donderdagochtend merk je te zijn afgesloten en ga je in gesprek. Vrijdagmiddag ben je dan 2 "dagen" in gesprek.

aurora1
door aurora1 - Jul 3, 2020 om 18:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jammer dat u geen directeur van Ziggo bent of van een ander bedrijf.

Heeft u al schriftelijk een klacht ingediend? Of op het forum van Ziggo eea voorgelegd, geklaagd?
Hoezo lege desk?
Nee, ik ken zulke problemen niet en al helemaal niet met Ziggo.
Kloppen de data wel? Heeft u uw eigen opzegging al gecontroleerd?

Donuts
door Donuts - Jul 3, 2020 om 18:25
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, ik heb dat probleem niet met Ziggo. Als u denkt dat een directeur zich bemoeit met dergelijke zaken, dan is het maar goed dat u de directeur van Ziggo niet bent.

Plaats uw klacht op de Ziggo Community, waarschijnlijk kunnen de moderators u sneller helpen dan de klantenservice https://community.ziggo.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 3, 2020 om 19:19
16827 Antwoorden / 202 Vragen

U bent niet de enige die prblemnen heeft met Ziggo. Men heeft kennelijk geen vermogen om af en toe eigen fouten te erkennen en op te lossen. Als al geadviseerd, probeer op basis van uw ervaringf dat uw nieuwe provider u sneller aansluit. (O.a. voor mij een reden om al enige tijd geleden agscheid te nemen van dit 'te groot geworden bedrijf') en dat geldt ook voor een famililid van mij die behoorlijke prblemen had na een recente verhuizing en Ziggo niet nakwam wat wel was beloofd. Mogelijk kan deze verwijzing u van nut zijn: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

Ook kunt u Ziggo zelf in gebreke stellen : http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en voor een voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en geef daarin aan dat u hen aansprakelijk stelt voor de schade die u eventueel leidt met de term: onder voorbehoud van alle rechten.

Gr
door Grunn1 Jul 3, 2020 om 19:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ach met een paar miljoen aansluiting kan er wel eens wat fout gaan. Maar over het algemeen heeft Ziggo meer dan genoeg vermogen om problemen netjes op te lossen. De meeste klachten komen overigens gewoon door de klant zelf, verkeerde opzeg datums invullen, te goedkope kabels aansluiten, storingsbronnen nabij apparatuur plaatsen en ja dat zijn de meeste klachten bij ziggo.

justmeagain
door justmeagain - Jul 4, 2020 om 00:02
623 Antwoorden / 8 Vragen

Als ik Ziggo was zou ik ook niet meer hard lopen voor een klant die opgezegd heeft.