Ziggo sluit mensen zomaar af, door fouten eigen handelen.
Op 2 juli afgesloten bij ziggo, Ik zou pas stoppen op 30 juli. Ziggo maakt een fout en zorgt niet voor een gepaste snelle oplossing.
Nu 2 dagen in gesprek met helpddesk of moet ik zeggen een lege desk, want echt geholpen wordt je niet door niemand. Als ik de directeur was geweest dan zou het binnen 5 minuten zijn opgelost. Klant staat dus niet centraal bij ziggo een schande! meer mensen dit probleem!
Als het door fouten komt, dan sluit Ziggo dus niet 'zomaar' mensen af.
Maar je weet wat je te doen staat. Directeur van Ziggo worden!
Ook bij Ziggo werken mensen. En als pech hebt zitten zij aan de andere kant va nde wereld. Je hebt net de verkeerde geprogrammeerde helpdesk medewerker getroffen.
Haalt u de datums niet door elkaar. Op 2 juli bent u afgesloten maar als ik de kalender mag geloven is het nu 3 juli, hoe kunt u dan al 2 dagen in gesprek met Ziggo zijn?. Kan het niet zo zijn dat de einddatum 30 juni is geweest en Ziggo de service op 2 juli heeft beéindigd. Juni heeft op de kalender 30 dagen en juli 31 dagen.
Donderdagochtend merk je te zijn afgesloten en ga je in gesprek. Vrijdagmiddag ben je dan 2 "dagen" in gesprek.
Jammer dat u geen directeur van Ziggo bent of van een ander bedrijf.
Heeft u al schriftelijk een klacht ingediend? Of op het forum van Ziggo eea voorgelegd, geklaagd?
Hoezo lege desk?
Nee, ik ken zulke problemen niet en al helemaal niet met Ziggo.
Kloppen de data wel? Heeft u uw eigen opzegging al gecontroleerd?
Nee, ik heb dat probleem niet met Ziggo. Als u denkt dat een directeur zich bemoeit met dergelijke zaken, dan is het maar goed dat u de directeur van Ziggo niet bent.
Plaats uw klacht op de Ziggo Community, waarschijnlijk kunnen de moderators u sneller helpen dan de klantenservice https://community.ziggo.nl/
U bent niet de enige die prblemnen heeft met Ziggo. Men heeft kennelijk geen vermogen om af en toe eigen fouten te erkennen en op te lossen. Als al geadviseerd, probeer op basis van uw ervaringf dat uw nieuwe provider u sneller aansluit. (O.a. voor mij een reden om al enige tijd geleden agscheid te nemen van dit 'te groot geworden bedrijf') en dat geldt ook voor een famililid van mij die behoorlijke prblemen had na een recente verhuizing en Ziggo niet nakwam wat wel was beloofd. Mogelijk kan deze verwijzing u van nut zijn: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/
Ook kunt u Ziggo zelf in gebreke stellen : http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en voor een voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en geef daarin aan dat u hen aansprakelijk stelt voor de schade die u eventueel leidt met de term: onder voorbehoud van alle rechten.
Ach met een paar miljoen aansluiting kan er wel eens wat fout gaan. Maar over het algemeen heeft Ziggo meer dan genoeg vermogen om problemen netjes op te lossen. De meeste klachten komen overigens gewoon door de klant zelf, verkeerde opzeg datums invullen, te goedkope kabels aansluiten, storingsbronnen nabij apparatuur plaatsen en ja dat zijn de meeste klachten bij ziggo.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer