pe
door petram Nov 20, 2017 om 17:57
Computers & telefonie

Zijn er mensen die weten hoe ik van usenet afkom.

Beste mensen,

Enige tijd geleden wilde ik wind 10 dl.Ik dacht om voor 1 ding te betalen zie ik niet zitten.Ik kwam er al gauw achter dat door de jaren heen zoveel veranderd was dat ik de proefperiode zou stoppen.Dit ging allemaal in het engeld waar ik zo een kei in ben,vervolgens pakte ik een andere usenetprovider bleek het idem te zijn dan de vorige met dat voordeel dat deze niet moeilijk deed en ik gelijk van mijn proefperiode af was die ik ook daadwerkelijk niet heb gebruikt ,omdat ik de techniek niet meer ken.0k heb me op allerlei mogelijkheden proberen uit te schrijven dan kreeg ik een mail waarin ik moest kiezen geen idee wat mijn engels is slecht.Toen weer alles in nederlands invullen als lid herkennen ze je niet daarna maar als niet lid ik kreeg geen verdere toegang.Ik kom er niet vanaf,nu heb ik een brief gekregen vol met fouten en 2 aanmaningen bij het openstaande bedrag.Ik vind dit niet in de haak want mijn slechte engeld heeft me in deze ongevraagde positie gebracht bovendien kunnen ze zien dat ik usenet 2 x geprobeert heb in de proefperiode en toen lukte het me al niet.wat kan ik doen om hieronder uit te komen ga toch niet betalen voor iets wat ik niet heb.ik ben zo radeloos hoop dat iemand de juiste oplossing voor me heeft.alvast bedankt

934 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2017 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als ik iets niet begrijp dan vink ik toch echt niets aan.
Je slechte Engels is geen reden om je niet aan je verplichtingen (?) te houden.

Ter info: https://nl.usenet.nl/service/faq/

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2017 om 18:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mogelijkheden om account op te zeggen:

U kunt uit de volgende opties kiezen:
- Per telefoon
- Schrijf ons een brief
- Gebruik ons contactformulier

Tijdens de gratis proefperiode kunt u uw account op ieder moment opzeggen. Heeft u een standaardpakket, dan moet u het abonnement uiterlijk zeven dagen (bij pakketen met een looptijd tot één maand) of uiterlijk één maand (bij pakketten met een looptijd langer dan één maand) voor de volgende contractverlenging beëindigd worden.
(Bron)

tenormin
door tenormin Nov 20, 2017 om 18:13
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Oude proefperiode dan? 7 dagen? ;-)

marita5
door marita5 - Nov 20, 2017 om 18:14
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Petram ,

Ze zijn actief in San Marino , Duitsland , en Groot Brittanie , neem eens contact op met ECC., klik op de rode regels .

https://www.eccnederland.nl/nl

Lees het laatste antwoord in dit topic , vraagsteller heeft contact gehad met ECC .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/dreigende-taal-van-usenet?id=590183

diumenge
door diumenge - Nov 20, 2017 om 19:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus, u wilde illegaal Windows 10 downloaden, daarvoor een gratis proefabonnement bij Usenet afsluiten en omdat u er niets van begreep moet u nu betalen?

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 21, 2017 om 00:09
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Maar afsluiten in het Engels gong prima :-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 21, 2017 om 00:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mooi hopen dat de kosten die u moet betalen ten minste even hoog zijn als die van de illegale Windows 10.
Dat uw Engels slechts is is geen excuus. Onwetendheid is nooit een excuus!

costnix
door costnix Nov 21, 2017 om 17:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als Usenet in het Nederlands had gecorrespondeerd, had de TS er ook weinig van begrepen :-(

jo
door jorisw - Nov 21, 2017 om 18:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dus een boefje maakt gebruik van een dubieuze organisatie (het primaire doel van usenet providers is immers geld verdienen middels materiaal dat van anderen is) en is verbaasd dat het fout gaat....