kl
door klavergerard Jul 29, 2022 om 18:25
Computers & telefonie

Zijn er moderators in dit forum beschikbaar?

De vraag op zich zelf lijkt mij duidelijk.
Zal eventueel vragen toevoegen.

2937 17 Rapporteer

getty
door getty - Jul 29, 2022 om 18:28
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, maar niet in het weekend.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 29, 2022 om 18:31
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, en normaliter ook in het weekeinde!

getty
door getty Jul 29, 2022 om 18:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zie ze dan niet

tenormin
door tenormin Jul 29, 2022 om 22:41
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@getty, ik heb ze nog nooit "gezien". Wel gehoord, antwoorden ontvangen van....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 29, 2022 om 18:30
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, een e-mail naar : kassa-online@bnnvara.nl en normaliter ook in het weekeinde.

En zo u een probleem heeft met vragen of antwoorden, dan kunt u de knop reageren ook benutten.

En zie eventueel dit al is deze discussie niet meer zo recent: https://www.bnnvara.nl/kassa/discussie-moderator

Thecla58
door Thecla58 - Jul 29, 2022 om 18:36
853 Antwoorden / 3 Vragen

Die zijn er, maar of die real time moderaten dat denk ik van niet.

Maar Aagje als ik ben, waarom vraag je dat?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 29, 2022 om 18:38
2039 Antwoorden / Vragen

Definieer "beschikbaar", en wat wilt u van ze? Of bedoelt u wellicht, en beheerst u de Nederlandse taal niet zo goed, "Is er ook een moderator aan het werk op dit moment"? We zullen het snel weten.

sira
door sira - Jul 29, 2022 om 18:42
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Welke problemen heb je allemaal? Waarschijnlijk ondervinden wij dezelfde problemen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 29, 2022 om 18:48
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien minder in vakantietijd.

kl
door klavergerard - Jul 29, 2022 om 18:54
21 Antwoorden / 8 Vragen

Via de reacties van leden is het mij nog steeds niet duidelijk of er een redactie vanuit dit forum aanwezig is.
Na het inzien van pagina's zie ik b.v. de aanduiding: antwoorden  Men zou verwachten dat dit de term reacties zou moeten zijn.
Zal eventueel verder vragen. B.v. een aanduiding met het beste antwoord.

getty
door getty Jul 29, 2022 om 18:59
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Het zijn toch ook antwoorden op de vraag? Of ze juist zijn is een tweede.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 29, 2022 om 20:13
2039 Antwoorden / Vragen

Bedoelt u "of een redactie óp dit forum aanwezig is" ipv "vanuit dit forum aanwezig is"? In het algemeen kent een forum geen redactie maar wordt de inhoud door deelnemers gemaakt en indien nodig gemodereerd. Dat laatste om normen te handhaven en nooit om bv foute antwoorden te verwijderen.
Sommige fora kennen een functie waarbij de topic starter kan aangeven wat hij het beste antwoord vindt en dat zal niet garanderen dat dit ook het beste antwoord is. Inderdaad het beste voor wie?

panter22
door panter22 Jul 30, 2022 om 07:35
6599 Antwoorden / Vragen

Het beste antwoord? Gelukkig niet. Het is en forum, geen kwis.

tdmduc
door tdmduc - Jul 29, 2022 om 21:39
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb wat gepost (vraag) vanavond met een ge-uploade foto.

Helaas, na "Plaatsen" niets meer terug te vinden.

tenormin
door tenormin Jul 29, 2022 om 22:49
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@TDMDUC, ik heb vandaag met alle sites, kranten en noem maar op, problemen. In die zin, alle lay-outs lijken gewijzigd te zijn. Enorm grote letters en weet ik veel. Tenzij Windows 10 iets heeft gefikst. Puzzels AD krant, volledig anders. Telegraaf idem dito. GfK consumentenonderzoek, waar ik al jaren aan meedoe: nu moet men blijven schuiven met de balk om alles te kunnen lezen. Idem dito met Facebook. Dus misschien ligt het voor de verandering eens niet aan vraag en beantwoord?

1paul
door 1paul Jul 30, 2022 om 08:41
3132 Antwoorden / 0 Vragen

als je dit probleem hebt probeer eens ctrl en dan draaien aan scrolwieltje muis.

Thecla58
door Thecla58 - Jul 30, 2022 om 14:22
853 Antwoorden / 3 Vragen

@klavergerard

quote van jou
Via de reacties van leden is het mij nog steeds niet duidelijk of er een redactie vanuit dit forum aanwezig is.
Na het inzien van pagina's zie ik b.v. de aanduiding: antwoorden  Men zou verwachten dat dit de term reacties zou moeten zijn.
Zal eventueel verder vragen. B.v. een aanduiding met het beste antwoord.
unquote

In je intitiële vraag heb je het over een moderator en nu over een redactie.... Hmmmm welke van de twee is het nu?
Een moderator is iets geheel anders dan een redactie en hetgeen jij wil aan kunnen geven wat het beste antwoord is daar gaat een moderator niet over misschien zelfs een redactie niet. Hooguit degene die dit forum onder zijn beheer heeft zal dat - als er binnen het team consensus voor is kunnen bewerkstelligen, door aan de programmeurs te vragen om die mogelijkheid in te bouwen.

Maar... wat is de meerwaarde van een dergelijke mogelijkheid? Het beste antwoord betekent, imho, niet automatisch dat het ook het juiste kan zijn.

Nog even een uitleg over wat een redacteur doet. Die doet niets anders dan artikelen schrijven die op de site geplaatst worden en dus niet hier op het forum. Dit forum wordt gevuld door vragen van consumenten en die vragen worden beantwoord door consumenten en die laatsten praten uit eigen ervaring of gaan ook regelmatig op zoek om andere consumenten te helpen. Aan dit forum zijn dus moderators verbonden en hun taak is niets meer of niets minder dan in de gaten te houden of er hier geen grensoverschrijdende taal gebezigd worden. Denk daar bij aan scheldwoorden of iemand iets vreselijks toewensen. Een andere taak van hem is om, als consumenten hun NAW-gegevens en andere persoonlijke zaken neer tikken, deze zaken te verwijderen.

Snap je?? ;-)

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 1, 2022 om 16:07
2039 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat we antwoord ondertussen wel kennen.

Redacteur
door Redacteur - Aug 1, 2022 om 10:12
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Dag Klavergerard,

Wij zijn er wel degelijk. Heb je gerichte vragen aan de redactie? Stuur dan een email naar: kassa@bnnvara.nl. Heb je vragen over het forum of de website? Dan kun je het beste mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Online Redactie Kassa

kl
door klavergerard - Aug 1, 2022 om 16:02
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag REDACTEUR,
Bedankt voor uw reactie.
Via uw antwoord heb ik begrepen dat er alleen maar e-mails gestuurd kunnen worden.
Sommige forums bieden de mogelijkheid om via een @ deze persoonlijk aan te kunnen duiden.
Dus ook b.v. een moderator.
Dit is een van de vragen die ik graag wil stellen.

panter22
door panter22 Aug 1, 2022 om 16:23
6599 Antwoorden / Vragen

Wil je iemand persoonlijk een vraag stellen? Wat doe je moeilijk.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 1, 2022 om 16:25
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@klavergerard,
u kunt redacteur direct bereiken door onder het antwoord van deze in het daarvoor bestemde veld te reageren.

Mabelle
door Mabelle Aug 1, 2022 om 16:26
418 Antwoorden / 1 Vragen

Vragen aan de redactie moet je mailen naar het genoemde emailadres, NIET op het forum plaatsen. En om je uit een droom te helpen, ze gaan de zaken echt niet aanpassen voor je.

Mabelle
door Mabelle Aug 1, 2022 om 16:28
418 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, sjoppy, de redacteur schrijft dat hij vragen moet mailen.

me
door mein33 - Aug 2, 2022 om 10:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR KLAVERGERARD - AUG 1, 2022 OM 16:02
18 ANTWOORDEN / 5 VRAGEN

Dag REDACTEUR,
Bedankt voor uw reactie.
Via uw antwoord heb ik begrepen dat er alleen maar e-mails gestuurd kunnen worden.
Dus ook b.v. een moderator.
Dit is een van de vragen die ik graag wil stellen.

@klavergerard,

Mail naar  KASSA@BNNVARA.NL en vraag om een telefonisch onderhoud, vergeet fdaarbij niet te vermelden over welk onderwerp u iets wil bespreken.

Zo mogelijk kunt u eerst de rubriek "zo werkt vraag & beantwoord" eens doorlezen.

kl
door klavergerard Aug 4, 2022 om 17:08
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag MEIN33,
Zal geen telefonisch onderhoud vragen.
Mijn vragen zouden te maken hebben met de programmatuur.
Dit t.a.v. de layout en eventuele andere mogelijkheden om elkaar direct via een @ te kunnen benaderen.

Waarschijnlijk is dit forum hiervoor niet bedoelt.

Bedankt voor de reacties en wellicht "tot ziens".
Groeten van ... .

va
door vanlotjegetikt Aug 4, 2022 om 17:50
809 Antwoorden / Vragen

Afgevraagd of andere forumleden deze vraag mbt layout en meer van dat soor zaken ooit gesteld hebben.

kl
door klavergerard Aug 4, 2022 om 18:09
21 Antwoorden / 8 Vragen

In het geval val bovenstaande reactie geeft VANLOTJEGETIKT een reactie.
Het getal 572 geeft aan dat dit een antwoord is.
Zou volgens mij moeten zijn: Een reactie.
Zal verder niet meer piepen!

Nogmaals groeten van ... .

Ozymandias
door Ozymandias - Aug 4, 2022 om 18:48
166 Antwoorden / Vragen

Ik snap serieus geen jota van je topic en wat je wil bereiken. Het is bijna bijzonder hoe vaag je bent in de communicatie. Misschien moet je volgende keer gewoon de achterliggende vraag stellen in plaats van dit gescherm om een moderator.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 4, 2022 om 19:02
2039 Antwoorden / Vragen

Denk je nou echt dat die er ook maar iets van begrijpt? HET IS GOED ZO HOOR, MENEER JANSEN, komt vermoedelijk nog net binnen.

kl
door klavergerard Aug 4, 2022 om 19:33
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag OZYMANDIAS,
Bedankt voor uw "reactie".
Zal verder niet meer reageren!
Ook dit t.a.v. HENKDEZEVENDE.
Gaarne deze topic afsluiten. Ook t.a.v. de moderators.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 5, 2022 om 14:38
2039 Antwoorden / Vragen

I rest my case

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 4, 2022 om 19:05
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@ klavergerard.
Het gaat u waarschijnlijk om het verschil tussen antwoorden en reacties.

Op een topic van een vragensteller kan door forumleden geantwoord worden en deze worden opgeteld en geplaatst bij het profiel.

Op antwoorden van forumleden kan in het daarvoor bestemde veld gereageerd worden, deze worden ook opgeteld en bij het profiel geplaatst.

va
door vanlotjegetikt - Aug 4, 2022 om 21:01
809 Antwoorden / Vragen

Tis zeker vakantie............

hutch
door hutch - Aug 6, 2022 om 12:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Vreemd dat de redactie dit topic, na haar reactie, niet meteen gesloten heeft.

kl
door klavergerard Aug 6, 2022 om 16:21
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag HUTCH,
Even ter verduidelijking:
De avator (het pictrogram) geeft niet altijd aan dat dit een redacteur, moderator of een forumlid betreft.
Was daar benieuwd naar of dit wat duidelijker kenbaar gemaakt kan worden.

Badankt voor uw reactie.
Mocht u moeite hebben met mijn onderwerp, sla deze dan over.

hutch
door hutch Aug 6, 2022 om 16:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De avatar is in deze wel van de redactie, weet ik uit ervaring.
Normaliter sluit de redactie een item/forum indien dit Kassa-gerelateerd is, dan wel de redactie betreft.
Maar ik heb helemaal geen moeite met uw onderwerp, doch, zoals aangegeven, bevreemd het mij dat deze niet gesloten werd.
Mvg, Hutch

me
door mein33 - Aug 6, 2022 om 17:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@klavergerard,

Klik even op het woordje redacteur naast de avatar van de redactie van 'KASSA' en u zult zien dat het wel degelijk van de redactie is.

kl
door klavergerard Aug 6, 2022 om 18:19
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag @MEIN33,
Uw aanwijzing geeft aan dat men altijd de naam moet aanklikken om te kijken wat de status is.
Stel: Ik had als naam redacteur in het verleden aangegeven. Er wordt dus een extra handeling gevraagd (via een klik) om te achterhalen wat een relatie is.
Zal verder niet meer "piepen".
Hoef ook verder geen reacties meer.
Hopelijk geeft de redactie geen response t.a.v. @HUTCH om een topic op welke manier dan ook af te sluiten.
Groeten van ... . en misschien tot wedercontact.

me
door mein33 Aug 6, 2022 om 18:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@klavergerard,

Waarom kruipt u telkenmale in de verdediging en geeft aan dat u 'niet meer zal piepen' ?
U kunt, als u daar al behoefte toe gevoeld, ook als panellid meedoen in deze 'vraag en antwoord' rubriek, of ligt daar niet uw belangstelling ?
Wilt u dat niet, dan kunt u ook simpelweg niet meer reageren en klaar is Gerard met dit forum. ;-))
De redactie zal t.z.t. wel bezien of het voor hen nodig is om dit topic te voorzien van een slotje.

Vr.gr. Mein33

kl
door klavergerard Aug 8, 2022 om 19:04
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag Mein.
Bedankt voor uw reactie.
Zal in de toekomst alleen maar via een melding vanuit de e-mail deze lezen.
Sommige opmerkingen vond ik niet zo leuk. B.v. of men de taal niet goed beheerst (afgezien van tikfouten).
Al met al: Gefeliciteerd met een score in de ranking aan bepaalde medeleden.

Groetjes en voorlopig geen reacties mijnerzijds.