mi
door miesenfrits Dec 29, 2009 om 10:48
Computers & telefonie

Zinngeld

hoe kan ik me afmelden bij zinngeld.nl? het is gewoon terreur en ook emails naar hun voor afmelding helpt niet. NIETS WERKT !!Wie kan mij helpen?

2881 11 Rapporteer

hardwareman
door hardwareman - Dec 29, 2009 om 11:38
9 Antwoorden / 1 Vragen

Je logt in op Zinn.nl en gaat naar je profiel. Daarna klik je op ''Account verwijderen''. Mocht dit niet lukken of willen stuur je Zinn.nl gewoon een mailtje dat je graag wilt stoppen.

mi
door miesenfrits - Dec 30, 2009 om 10:20
5 Antwoorden / 2 Vragen

hartelijke dank, het heeft gewerkt...................gelukkig!

spooky01
door spooky01 - Dec 31, 2009 om 11:10
418 Antwoorden / 56 Vragen

Mag ik vragen op welke wijze je gebruikt hebt om van die emails af te komen.

Groeten Ingrid

hardwareman
door hardwareman - Dec 31, 2009 om 11:12
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=spooky01 schreef op donderdag 31 dec 2009, 11:10]Mag ik vragen op welke wijze je gebruikt hebt om van die emails af te komen.

Groeten Ingrid[quote=hardwareman schreef op dinsdag 29 dec 2009, 11:38]Je logt in op Zinn.nl en gaat naar je profiel. Daarna klik je op ''Account verwijderen''. Mocht dit niet lukken of willen stuur je Zinn.nl gewoon een mailtje dat je graag wilt stoppen.

mi
door miesenfrits - Dec 31, 2009 om 11:22
5 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb gedaan wat hardwareman adviseerde en het WERKT!!!!!
ik ben er vanaf, al 2 dagen niets meer vernomen gelukkig. DANK JE voor het advies.

spooky01
door spooky01 - Dec 31, 2009 om 11:23
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik bedoel welke van de 2 opties

mi
door miesenfrits - Dec 31, 2009 om 11:25
5 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry, ik heb zinn.nl aangeklikt, daarna mijn profiel en daarna mijn account verwijdert, dat wat zo gedaan. Ik had al 4 keer een email gestuurd maar no answer, dat werkt dus niet. Succes.

spooky01
door spooky01 - Dec 31, 2009 om 11:29
418 Antwoorden / 56 Vragen

Dank je wel, mijn buurvrouw heeft er last van dus ga ik haar hiermee wel blij maken.

hardwareman
door hardwareman - Dec 31, 2009 om 11:53
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=spooky01 schreef op donderdag 31 dec 2009, 11:23]Ik bedoel welke van de 2 opties
Kan beide manieren ;)

dh
door dhr.hendrikx - Feb 23, 2014 om 12:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had ook dezelfde ellende met ZINN.nl
maar bij de activeringmail staat onderaan ook deze link:
Wilt u geen herinneringen meer ontvangen en definitief GEEN lid worden van ZinnGeld? Klik dan hier.
Ik heb dit gedaan,en ze claimen dat ik ben UITGESCHREVEN.
Even in de gaten houden of dat ook klopt.

diumenge
door diumenge - Feb 23, 2014 om 12:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@dhr.hendrikx, bedankt voor de mededeling...