mastag
door mastag Aug 5, 2010 om 10:19
Computers & telefonie

Zo SIMPEL is het niet

Simpel en klantvriendelijkheid gaan absoluut niet samen.
Even in het kort hetgeen is gebeurd.
Gisteren 04 aug zie ik tijdens het internetbankieren dat Simpel de factuur van juni nog niet heeft afgeschreven.
Ik bel direct met ze en zij zeggen, er staat niets open volgens ons systeem heeft u gewoon betaald. Ik zeg, met het internetbankieren nog voor me dat dat niet klopt. Ik moet daarop volgend met Direct Pay Services bellen. De vriendelijke dame zegt dat er gewoon is betaald, na wat aandringen van mijn kant uit kijkt ze verder en ziet ze dat ik een tegoed heb van 200 euro positief en dat daarvan de factuur is betaald. Die 200 euro herken ik wel dat was een borg voor bellen in het buitenland maar deze is midden juni al naar mij terug gestort.
De dame beloofd me terug te bellen en het uit te zoeken. Binnen een uur krijg ik de dame van Direct Pay Services aan de lijn en ze verteld me dat het inderdaad fout is gelopen. Ze zegt dit op te nemen met de financiële afdeling om afsluiten te voorkomen.
Vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. Gebeld met Simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, U heeft niet betaald!!!! Het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. Nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. Jammer maar helaas. Oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit.

Ik heb net Direct Pay gebeld en zij zijn erg vriendelijk, ze zeggen ook dat het mijn fout niet is en dat zij inderdaad niet hebben gepoogd te incasseren. Deze mevrouw heeft nu de factuur op betaald gezet, gaat nu incasseren en doet haar best om mij wel vandaag aan te sluiten.
De starre houding van Simpel begrijp ik echt niet, je bent toch klant, aantoonbaar niet mijn fout, ik bel notabene zelf dat het misgaat en vervolgens doen ze erg star en zeker niet klantvriendelijk!!!!! Ik ben zeker weten snel weg, al moet ik de boel dan maar afkopen. Toch maar weer naar het iets duurdere KPN terug, dat ging altijd goed.
Voor Simpel een ijskoude douche en beste lezers, betaal maar gewoon iets meer en krijg wel service.

629 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2010 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

mastag

Je schrijft: Vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. Gebeld met Simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, U heeft niet betaald!!!! Het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. Nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. Jammer maar helaas. Oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit.

Zo zie je maar dat goedkope communicatiecowboys de klant ronduit onbeschofd kunnen behandelen. Goedkoop is dan duurkoop.

Note: ik zou wél een schriftelijke klacht indienen bij de directie van dit fraaie bedrijf.

Pedro.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Read
Nog even een terugkoppeling,
De mevrouw van Direct Pay Service heeft woord gehouden, daags na mijn telefoontje ben ik weer bereikbaar en kan ik weer bellen.
Ook heb ik ter controle Simpel vanmorgen gebeld en Direct Pay heeft een credit gemaakt voor het heraansluiten, die kosten hoef ik dus ook niet (terecht) te betalen.
Er bestaat dus toch nog zoiets als welwillendheid.

Mastag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer