lieston
door lieston Mar 7, 2012 om 14:23
Computers & telefonie

Zoeken naar Skypegebruikers

Ik gebruik Skype versie 5.5.0.124
Maar ik kan nergens meer in het menu vinden: "Zoeken naar skypegebruikers".
Is deze zoekmogelijkheid inderdaad geheel uit Skype verdwenen?

9052 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 7, 2012 om 14:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lieston,

Heb het nog niet gecontroleerd met de nieuwste versie.
Normaal gesproken klik je op Contactpersonen en dan op 'Zoeken naar Skypegebruikers'.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 7, 2012 om 16:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Contactpersoon -> contactpersoon toevoegen daar gaat hij dan een soort van zoeken

De optie die jij bedoelde zat vroeger inderdaad in Skype (kreeg je mooie lijstjes op bijvoorbeeld een plaatsnaam) maar die kan er al goed meer dan twee jaar uit verdwenen zijn.

Sowieso is Skype de laatste jaren hard achteruit gegaan en nu het van Microsoft is zal het niet beter op worden, kijk naar WLM dat heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt..

lieston
door lieston - Mar 8, 2012 om 09:55
50 Antwoorden / 27 Vragen

Beste tdehond,
Het klopt helemaal. Dank je wel. Ik heb me rot gezocht op Skype- en andere faqsites maar nergens kon ik nog deze vraag van mij alsmede het antwoord daarop vinden.
Dan is jouw antwoord via deze Vara Kassa site een fantastische service.
Nogmaals bedankt:
Bonton

tdehond
door tdehond - Mar 8, 2012 om 09:55
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Links heb ik boven de rij contactpersonen

Onder het vakje: recent

een vakje staan met een zoekfunctie. Vul daar de naam in van de persoon die u zoekt.

...... staat niet in uw contactpersonen verschijnt dan in een venster.

Klik vervolgens op het vakje: deze persoon zoeken.

De resultaten komen dan in een nieuw venster te staan. + aantal treffers worden vermeld.