allegonda
door allegonda Jun 9, 2008 om 11:19
Computers & telefonie

Zylom-games werkt niet meer

Hallo,

Na update van AVG 7.5 naar AVG 8.0 werkt Zylom-games niet meer. Computer kan geen tijdelijke bestanden aanmaken. Eerst had ik ook problemen met Windows Live Messenger, maar dat is gelukkig opgelost. Ik vind het erg jammer dat ik geen spelletjes meer kan downloaden en/of spelen van Zylom.

Er zijn vast nog meer mensen die dit probleem hebben. Zo ja, als jullie een oplossing voor het probleem hebben, dan hoor ik dat heel graag van jullie.

Ik heb Vista.

Alvast bedankt en vriendelijke groet van Allegonda

6264 31 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Jun 9, 2008 om 12:07
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn vrouw kon vanmorgen ook geen zylom-games laden wel de andere games die ze dagelijks speelt.

er is niets verandert op de comp.

op haar comp staat geen avg. dus daar ligt het niet aan.

ha
door harthuis - Jun 9, 2008 om 12:40
1 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allegonda,

Ik heb AVG 8.0 op mijn computer gezet, maar Zylom werkt prima. Dus daar ligt het niet aan!

Hartelijke groeten,

Tine 't Hart

fa
door fantasy - Jun 9, 2008 om 12:45
4 Antwoorden / 2 Vragen

Sinds kort heb ik ook AVG8.0 (op XP en Vista) en op allebei kan ik normaal Zylom spelletjes spelen. Dus aan AVG kan het niet liggen!

ca
door cassie35 - Jun 9, 2008 om 12:51
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ha Allegonda,

Laat je niet uit het veld slaan hoor, want bij mij blokkeerde AVG 8.0 zo'n beetje iedere iets ingewikkeldere website. Waaronder dus ook Zylom. En ook gaf de pc bij het afsluiten irritante meldingen waardoor hij niet automatisch meer afsloot. En dat deed ie niet voordat ik AVG 8.0 had geïnstalleerd. Inmiddels heb ik een andere virusscanner gekozen (via mijn werk gratis Macafee) dus laat ik AVG voor wat het is.

Ik heb ook Vista! Er is gewoon een conflict met Vista en AVG. Succes ermee.

at
door ate_1 - Jun 9, 2008 om 13:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb problemen met AVG 8.0 Ik heb ook vista.Dus het kan wel kloppen dat deze problemen veroorzaakt.

kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 13:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@allegonda

Ook mij is bekend dat Vista en AVG8.0 voor een conflict kan zorgen. De persoon die mij dat vertelde, had na het opzetten van AVG8.0 problemen met de mail. Bij haar zat Norton dwars! Als die er nog opstaat (de verlopen versie) en niet op 'uitgeschakeld' staat, loopt ie op de achtergrond nog mee. Het rare was wel dat we Norton niet terug konden vinden! Vervolgens opgelost door: AVG eraf, Windows firewall en Defender uitgeschakeld. Toen kwam pictogram van Norton in de onderste taakbalk, vandaaruit aangeklikt en op 'uitschakelen' gezet. Waarschijnlijk met een hele omweg .... maar 't probleem was gelijk opgelost. Dus misschien ook nog waard om even naar te kijken?

Succes, kiran

an
door antzan - Jun 9, 2008 om 13:20
21 Antwoorden / 6 Vragen

Zylom was van @ Home , dat is nu Ziggo geworden.  Ik heb ook storingen in outlook en/of Intern Expl.  Ga na Ziggo.com en download Zygo opnieuw . Ik heb GEEN problemen met AVG 8.0

fi
door fishman1964 - Jun 9, 2008 om 13:20
33 Antwoorden / 7 Vragen

Ook ik heb Vista en AVG 8.0 maar hier geen enkel probleem.
Mogelijke oplossing:
Open eens aan de linkse kant het tabblad "Overzicht", dubbelklik "Firewall", vervolgens "Configuratiewizard". Stel de pc in op het gewenste profiel, en laat AVG de pc scannen. Hierna kan het zijn dat de pc beter ingesteld is. Tevens kunnen er nu meldingen komen of je een bepaald programma toegang wilt verlenen. Vink, als je het programma kent cq vertrouwt, het vakje vóór de melding: "het antwoord opslaan als een peranente regel,niet opnieuw vragen....."aan. en vervolgens op "Toestaan" Het kan zijn dat bij het openen/downloaden van Zylom ook deze melding komt, toestaan dus...

kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 13:23
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Toevoeging

Daarna AVG8.0 er weer opgezet, en de Windows firewall en Defender weer inwerking gesteld.

Oeps! SORRY!

di
door dientje1 - Jun 9, 2008 om 13:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik had ook problemem met zylomspellejes
de meeste zijn op gelost maar heb via veilige mode op nieuw  ge installeerd  en dat heb ik  gedaan via veilige mode met netwerkmogelijk heden of soms lukte het ze eraf  halen en dan eerst downlouden voor ik ze op de pc zeten

freya
door freya - Jun 9, 2008 om 14:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Allegonda,

Ik neem aan dat je zeker weet dat AVG8.0 de oorzaak van het probleem is en dat je dus met uitgeschakelde AVG8.0 wel gewoon de spelletjes kunt spelen? Je zou b.v. kunnen overwegen om een andere virusscanner te gebruiken. Er zijn ook andere, goede gratis virusscanners. Eén van de betere gratis virusscanners is AntiVir van Avira. Ik heb het verschillende mensen in mijn omgeving aangeraden en ze zijn er allemaal dik tevreden over.
Je zou het gewoon eens kunnen proberen. Via onderstaande 'link' kun je deze downloaden.

AntiVir gratis antivirus

m.vr.gr. Freya

allegonda
door allegonda - Jun 9, 2008 om 14:02
49 Antwoorden / 92 Vragen

Beste Freya,

Bedankt voor je antwoord. Na nog even andere antwoorden afgewacht  te hebben heb ik AVG verwijderd en op jouw advies AntiVir geinstalleerd. Ik had op andere websites ook al goede berichten over AntiVir gelezen. Na installatie werkt alles weer prima. Het klopt dus dat AVG en Vista niet op elke computer goed kunnen samenwerken.

Ik ben blij !!

Nogmaals vriendelijke dank en groet van Allegonda

allegonda
door allegonda - Jun 9, 2008 om 14:03
49 Antwoorden / 92 Vragen

Ha Cassie,

Na het goede advies van Freya en jouw bericht gelezen te hebben heb ik AVG verwijderd en alles werkt weer prima.

Nogmaals hartelijke dank en groet van Allegonda.

allegonda
door allegonda - Jun 9, 2008 om 14:04
49 Antwoorden / 92 Vragen

Het lag bij mijn computer dus wel aan AVG. Probleem is inmiddels opgelost zoals je elders op deze pagina kunt lezen.

Vr.dank en groet van Allegonda

freya
door freya - Jun 9, 2008 om 14:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan en veel speelplezier. (maar niet te veel hoor, het is veel te mooi weer om binnen te zitten)

Wat AVG8.0 betreft zijn de meningen kennelijk verdeeld. De één heeft wel problemen met de nieuwe versie en de ander helemaal niet. Voor degene die wèl problemen hebben, die kunnen bovenstaand advies volgen.

Freya

dw
door dwaler - Jun 9, 2008 om 15:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

Na update verliep het bij mij ook zo. Alles gewist en Eset antivirus geinstalleerd.

hj
door hjvanzanten - Jun 9, 2008 om 15:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook NOD 32  instaleren dat is van Eset. Werk hier al jaren mee nooit geen problemen. Het neemt ook niet veel geheugen in beslag en is ook gratis te downloaden met volledige update's. Het werkt op alle versies van Windows heel goed

ic
door icecube - Jun 9, 2008 om 17:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Over welke AVG hebben jullie het, de gratis versie ?

Als je die bedoeld kan het zijn dat men de verkeerde heeft geinstaleerd, want als je die aanklikt dan wordt je doorgelinkt naar de betaal versie en daar krijg je dan problemen mee.

Je moet dus goed kijken welke je aanklikt.

Buurman had hetzelfde probleem en zijn kinderen niet, kwan door verschillende update.

Als je de goede gratis versie hebt geinstaleerd dan heb je 7 icons erin staan als je hem opent maar als je 9 icons hebt dan moet je een andere gratis versie ophalen in opnieuw instaleren en dan is het probleem opgelost.

Wel voordat je die installeerd de andere via configuratie, software eraf halen en dan absoluut geen internet gebruiken, na instalatie de computer even opnieuw opslaan en alles werkt weer als voorheen.

Succes met het oplossen van het probleem

Gegroet Icecube

gr
door graaffje31 - Jun 9, 2008 om 18:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Allegonda,

Ik had dezelfde problemen maar ik heb het opgelost door eerst de oude versie (7.5) van mijn pc te verwijderen en toen de nieuwe versie (8.0) gedownload en alles werkt nu prima. Zelfs de Zylom spelletjes.

Groetjes, Graaffje

wi
door wilma60 - Jun 9, 2008 om 21:28
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi!

Ook ik had problemen met de nieuwe versie van avg 8.0,terwijl de 7.5 perfect werkte.Na het verwijderen van de oude versie en het installeren van de nieuwe," sloeg" mijn pc steeds vast en moest ik iedere keer als ik de pc opstarte mijn virusscanner updaten.Daarnaast kreeg ik de melding dat mijn virusscanner het niet deed.Nu heb ik alles eraf gegooit en er een andere gratis scanner van avast erop gezet en heb hopelijk geen problemen meer...(tot nu toe nog niet althans).Nog wel mijn vraag:waarom geeft de nieuwste versie zulke problemen?Het was een perfecte gratis scanner!!

mi
door mickey40 - Jun 9, 2008 om 21:48
5 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

ik werk nog met XP en AVG 8.0 werkt prima incl. alle spellen en ingewikkelde websites. Met AGV is wel bekend dat je eerst de nieuwe versie moet downloaden dan de oude versie verwijderen terwijl je geen Internetverbinding open hebt staan en dan de nieuwe versie pas moet installeren/uitvoeren. Om een of andere reden gaan de oude en nieuwe versie niet samen.  En AVG met "iets" van Norton nog op je pc gaat helemaal niet samen. Dezelfde volgorde hanteren, eerst nieuwe downloaden, Norton verwijderen en dan de nieuwe versie AVG installeren/uitvoeren. Proberen waard.

Succes Mickey

snuitje4
door snuitje4 - Jun 9, 2008 om 23:57
4 Antwoorden / 2 Vragen

AVG 8.0 Free Edition scant ook op Heuristics. Dat wil zeggen dat ie alles wat evt. op een trojan horse of een virus lijkt of zou kunnen worden ziet als een bedreiging. Ook bijvoorbeeld handtekening van de maker van spellen worden gezien als een evt. bedreiging. De heuristics scanner kun je uitzetten, maar dat wil niet altijd zo blijven na de dagelijkse update. Ik heb hem met tegenzin verwijderd en ben overgegaan op AVAST.

Johanna

sepke2008
door sepke2008 - Jun 10, 2008 om 00:15
191 Antwoorden / 47 Vragen

Zover mij bekend is NOD32 niet gratis.Overigens gebruik ik NOD32 zelf en ben zeer tevreden.

sepke2008
door sepke2008 - Jun 10, 2008 om 00:21
191 Antwoorden / 47 Vragen

Tijdens het installeren van een Zylomspel krijg ik ook soms de melding:"kan geen tijdelijke bestanden maken".Ik heb vista met NOD32 als virus scanner.Ik verwijder dan de tijdelijke bestanden in IE en het probleem is voor een tijd opgelost.

mi
door mindman - Jun 10, 2008 om 10:35
2 Antwoorden / 0 Vragen
mi
door mindman - Jun 10, 2008 om 10:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hi allemaal, ook ik ben ni

Ik gebruik Youruninstaller (Zeer goed) en die haalt alles weg uit het register. Maar bij AVG blijft er vanalles over. Probeer het programma Regorganizer en typ bij SEARCH "avg" .Je zult versteld staan wat er toch nog in het register zit. En check "Documents&settings bij "Applicationdata" en jahoor daar zit nog AVG, net als in programfiles...

AVG drukte bij mijn Zonealarm-firewall PRO zelfs de ingebouwde antispyware weg..
Met Youruninstaller en Regorganizer en handmatig alles van de NIEUWE AVG weggehaald en mooi AVIRA erop.

Tip: probeer ook Norton Antibot eens. Loopt probleemloos samen met je antivirus en evt. anti-spyware. Nog een tip: Installeer USB disk security...loopt ook probleemloos met andere software.
Pakt bij het opstarten gelijk evt trojans aan. Zoals bij mij dus vanmorgen hahaha..
Veel succes allemaal.
Groet: PC-dokter-Hengelo

jo
door johan59 - Jun 10, 2008 om 17:39
1 Antwoorden / 2 Vragen

Had ook probleem met AVG 8.0 in Vista.

Ook nog met ander antivirusprogramma.  IE7 werkte niet meer met

afdrukken.

Deze storing komt door "Gebruikersaccountbeheer  UAC " bij

Vista.    Zet je dit uit  werkt afdrukken in IE7 wel weer.

Johan59

as
door ashley2 - Jun 11, 2008 om 13:43
77 Antwoorden / 19 Vragen

hallo ik heb dit idd ook gehad. Je moet bij zylom de pop-ups uitschakelen. En je moet de laatste nieuwe versie flash-player downloaden .

Als je er niet uitkomt, wat ik ook had, dan moet je schrijven naar zylom en zij weten precies wat je moet doen. Ik speel gewoon weer alle spelletjes mee. Ook moet je je cookies verwijderen, dat wil ook wel eens helpen. Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes

Ashley

alarm1233
door alarm1233 - Jun 11, 2008 om 16:01
74 Antwoorden / 4 Vragen

wat een lariekoek dat je hier hoort!! zylom van @home?? zylom bestond al voor @ home werd opgericht en je kunt overal zylom spelen en loaden!! gewoon je instellingen van avg aanpassen en hoppa ( toevoegen aan goedgekeurde sites) en je hebt geen probs meer !!a nders avast installeren is nog gratis ook en neemt minfder in dan avg

groeten(crew van zylom)

als je niks weet .. beter je mond houden ..

th
door thegem - Jun 11, 2008 om 17:07
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had ook de a.v.g.8 ge update en de computer werd een stuk trager.Alles van a.v.g. eraf gehaald en avira free er opgezet en alles is weer normaal.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 11, 2008 om 19:56
16830 Antwoorden / 202 Vragen

norton versus ms xp sps en met op basis van mijn ervaring(en) met compaq (en HP PC's geeft vaker problemen, zie eerdere post hier. Ik sluit niet ook dat dat dan ook met Vista aan de orde kan zijn.