door thunderbird 13 jan. 2019 om 15:34
Elektronica & tv

CanalDigitaal app installeren

Goede middag, Ik heb perongeluk de CanalDigitaal App van mijn Samsung smarttv verwijderd.  Nu wil ik hem weer installeren maar kan hem niet meer vinden in de appstore van Samsung. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
                              Met vriendelijke groeten, Koos

643 13 Rapporteer
door heremietkreeft - 13 jan. 2019 om 15:39
8850 Antwoorden / 149 Vragen
0

Staat het hier niet ergens bij, eventueel nieuw account aanmaken. https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

D
e app is van Canal Digitaal en zal niet in een appstore te vinden zijn.  maar zal ook even kijken bij Samsung voor alle zekerheid.

door heremietkreeft - 13 jan. 2019 om 15:43
8850 Antwoorden / 149 Vragen
0

Re: is te vinden in de playstore voor android. Komt als eerste naar voren/ staat bovenaan na ingeven van tekst. Dat geldt voor smartfones en weet dus niet of dat ook voor een smarttv geldt maar is m.i. wel de moeite van proberen waard.
En als het onverhoopt niet lukt, Samsung heeft een eigen vraag en antwoord site.

door thunderbird - 13 jan. 2019 om 15:53
75 Antwoorden / 40 Vragen
0

Goede middag Gerrit, Ik vind hem niet en als ik de link die u stuurde klik en dan komt de vraag "bent u al lid" als ik dat bevestig kom ik op een pagina waar alle tv programma's staan maar nergens iets over Apps. Als ik een nieuw account aanmaak, heb ik dan meteen een nieuw abonnement? Ik vind één genoeg.

door heremietkreeft 13 jan. 2019 om 15:59
8850 Antwoorden / 149 Vragen

Zie ook: https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-download-ik-apps-op-mijn-samsung-smart-tv-uit-2013/ al is dit wel een verwijzing uit 2013. Geeft in ieder geval nadere info m.b.t. de Samsung service desk.
Ik kan mij niet voorstellen dat u bij het aanmaken van een nieuw account meteen een nieuw abonnement zou hebben. Ik neem aan dat u een abonnement van/bij Canal Digitaal heeft. Mogelijk kunt u ook hier https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ nadere info vinden, ik zie daar o.a. een verwijzing naar: 

Vragen die momenteel gesteld worden

  • Hoe kan ik gebruik maken van de Samsung/LG Smart TV App?

door thunderbird - 13 jan. 2019 om 15:55
75 Antwoorden / 40 Vragen
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

door Cookies - 13 jan. 2019 om 16:45
13332 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ik heb het sterke vermoeden dat het antwoord van @Simon55 helemaal correct is. Dat wordt een nieuwe t.v. of een Chromecast kopen als je die app wilt kunnen installeren.

door marita5 - 13 jan. 2019 om 17:10
7097 Antwoorden / 9 Vragen
2

Hallo Thunderbird , 

Lees hier eens , m.n. onder Stap 2: de app starten en inloggen

https://www.canaldigitaal.nl/blog/tv-app-installeren-tv-kijken/ 


DOOR THUNDERBIRD - 13 JAN. 2019 OM 15:55 
74 ANTWOORDEN / 41 VRAGEN
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

door diumenge - 13 jan. 2019 om 17:28
10164 Antwoorden / 13 Vragen
1

Ik kan 'm gewoon vinden op mijn Samsung smart tv, dus vermoedelijk bestaat die app niet meer voor jouw model? Welk model gaat het om?

door Cookies 13 jan. 2019 om 17:44
13332 Antwoorden / 36 Vragen

Vind wel dat CD die app er erg snel uit gooit. Tizen 2016 t/m 2018, zelfs ik vind een 2 jaar oude t.v. nog niet oud.

door diumenge 13 jan. 2019 om 17:47
10164 Antwoorden / 13 Vragen

Klopt ja. Daarnaast ook redelijk absurd dat de app kennelijk wel functioneerde, maar na verwijderen dan niet meer terug te zetten is.

door thunderbird - 16 jan. 2019 om 19:10
75 Antwoorden / 40 Vragen
1

Ik heb vanalles geprobeerd om de app terug te krijgen maar het is niet gelukt. Drie maal contact gehad met Samsung, de derde maal, vanmiddag, hebben zij mij gebeld. De medewerker van Samsung zei, hij wist het ook niet, dat CanalDigitaal de  app wel verwijderd zal hebben en dat ik af en toe moet kijken of de app er weer op staat. Hij zei verder dat het onmogelijk voor mij is om de app te verwijderen, alleen de snelkoppeling. Zijn ze mooi weer van mij af. Ik heb de leverancier van de televisie gebeld en hij heeft bij de televisies in zijn winkel gekeken en daar staat de app gewoon op. Hij is zo vriendelijk om zaterdag bij mij langs te komen om het op te lossen. Ik houd jullie op de hoogte.  Toch allemaal alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

door koos verleg 27 jan. 2019 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

door diumenge - 16 jan. 2019 om 19:16
10164 Antwoorden / 13 Vragen
0

Tsja, als je het typenummer niet doorgeeft dan kunnen we je hier verder ook niet helpen. Succes ermee.

door marijke77 - 16 jan. 2019 om 19:54
96 Antwoorden / 3 Vragen
0

als je de app via google play hebt gedownload dan blijft hij altijd in de bibliotheek staan, als je hem dan verwijderd hebt kun je hem daar terug vinden, alleen als je hem dus ook uit de bibliotheek hebt verwijderd dan moet je opnieuw zoeken in de store.

door diumenge 17 jan. 2019 om 18:55
10164 Antwoorden / 13 Vragen

Google Play op een Samsung smart TV?

door marita5 - 27 jan. 2019 om 13:21
7097 Antwoorden / 9 Vragen
0

@Thunderbird , 

Bedankt voor het terugmelden .


DOOR KOOS VERLEG 27 JAN. 2019 OM 13:10 
3 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
mame91995 - 17 feb. 2019 om 14:03
Geldzaken & recht

Gewonnen auto

Hallo, 

Ik speel mee met een loterij, waarbij je eventueel een auto zou kunnen winnen,

nu vroeg ik mij af, aangezien ik alleen automaat mag rijden, en de meeste verlote auto's handgeschakeld zijn(traditioneel), of ik dit, mocht ik winnen aan kan geven Lees meer

Ye
Yeliz - 17 feb. 2019 om 16:48
Geldzaken & recht

Pensioen waardeoverdracht verdwenen?

Ik heb vorig jaar een waardeoverdracht laten uitvoeren van Welzijn & Zorg naar ABP pensioenfonds. 

Echter, tot heden zie ik het bedrag niet staan in mijn pensioenoverzicht bij ABP, maar alleen E20,- bruto bedrag. 
Ik vraag me af of dit wel klopt? Wat is er gebeurd met het bedrag dat ik mee genomen heb naar ABP? 

Dit heb ik nu ook voorgelegd aan ABP en ben nog in a ... Lees meer

De
Dee23 - 12 feb. 2019 om 15:08
Geldzaken & recht

Specsavers en privacy

Ik wil een nieuwe bril en bel Specsavers om een afspraak. Ik zit in hun systeem, maar zonder mijn adres. Zij willen mijn adres anders maken zij geen afspraak, i.v.m. de privacy wet, zo zegt de verkoper. Wat daar in staat weet hij niet precies, maar ik moet volledig geregistreerd staan bij hun. Ik begrijp dit niet. Ik betaal zelf voor de bril, het gaat niet via de verzekering, dus waarom willen zij ... Lees meer