thunderbird
door thunderbird Jan 13, 2019 om 15:34
Elektronica & tv

CanalDigitaal app installeren

Goede middag, Ik heb perongeluk de CanalDigitaal App van mijn Samsung smarttv verwijderd.  Nu wil ik hem weer installeren maar kan hem niet meer vinden in de appstore van Samsung. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
                              Met vriendelijke groeten, Koos

7375 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 13, 2019 om 15:39
16825 Antwoorden / 202 Vragen
0

Staat het hier niet ergens bij, eventueel nieuw account aanmaken. https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

D
e app is van Canal Digitaal en zal niet in een appstore te vinden zijn.  maar zal ook even kijken bij Samsung voor alle zekerheid.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 13, 2019 om 15:43
16825 Antwoorden / 202 Vragen
0

Re: is te vinden in de playstore voor android. Komt als eerste naar voren/ staat bovenaan na ingeven van tekst. Dat geldt voor smartfones en weet dus niet of dat ook voor een smarttv geldt maar is m.i. wel de moeite van proberen waard.
En als het onverhoopt niet lukt, Samsung heeft een eigen vraag en antwoord site.

thunderbird
door thunderbird - Jan 13, 2019 om 15:53
87 Antwoorden / 52 Vragen
0

Goede middag Gerrit, Ik vind hem niet en als ik de link die u stuurde klik en dan komt de vraag "bent u al lid" als ik dat bevestig kom ik op een pagina waar alle tv programma's staan maar nergens iets over Apps. Als ik een nieuw account aanmaak, heb ik dan meteen een nieuw abonnement? Ik vind één genoeg.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 13, 2019 om 15:59
16825 Antwoorden / 202 Vragen

Zie ook: https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-download-ik-apps-op-mijn-samsung-smart-tv-uit-2013/ al is dit wel een verwijzing uit 2013. Geeft in ieder geval nadere info m.b.t. de Samsung service desk.
Ik kan mij niet voorstellen dat u bij het aanmaken van een nieuw account meteen een nieuw abonnement zou hebben. Ik neem aan dat u een abonnement van/bij Canal Digitaal heeft. Mogelijk kunt u ook hier https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ nadere info vinden, ik zie daar o.a. een verwijzing naar: 

Vragen die momenteel gesteld worden

  • Hoe kan ik gebruik maken van de Samsung/LG Smart TV App?

thunderbird
door thunderbird - Jan 13, 2019 om 15:55
87 Antwoorden / 52 Vragen
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2019 om 16:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ik heb het sterke vermoeden dat het antwoord van @Simon55 helemaal correct is. Dat wordt een nieuwe t.v. of een Chromecast kopen als je die app wilt kunnen installeren.

marita5
door marita5 - Jan 13, 2019 om 17:10
11506 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Thunderbird , 

Lees hier eens , m.n. onder Stap 2: de app starten en inloggen

https://www.canaldigitaal.nl/blog/tv-app-installeren-tv-kijken/ 


DOOR THUNDERBIRD - 13 JAN. 2019 OM 15:55 
74 ANTWOORDEN / 41 VRAGEN
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

diumenge
door diumenge - Jan 13, 2019 om 17:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Ik kan 'm gewoon vinden op mijn Samsung smart tv, dus vermoedelijk bestaat die app niet meer voor jouw model? Welk model gaat het om?

Cookies
door Cookies Jan 13, 2019 om 17:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vind wel dat CD die app er erg snel uit gooit. Tizen 2016 t/m 2018, zelfs ik vind een 2 jaar oude t.v. nog niet oud.

diumenge
door diumenge Jan 13, 2019 om 17:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt ja. Daarnaast ook redelijk absurd dat de app kennelijk wel functioneerde, maar na verwijderen dan niet meer terug te zetten is.

thunderbird
door thunderbird - Jan 16, 2019 om 19:10
87 Antwoorden / 52 Vragen
1

Ik heb vanalles geprobeerd om de app terug te krijgen maar het is niet gelukt. Drie maal contact gehad met Samsung, de derde maal, vanmiddag, hebben zij mij gebeld. De medewerker van Samsung zei, hij wist het ook niet, dat CanalDigitaal de  app wel verwijderd zal hebben en dat ik af en toe moet kijken of de app er weer op staat. Hij zei verder dat het onmogelijk voor mij is om de app te verwijderen, alleen de snelkoppeling. Zijn ze mooi weer van mij af. Ik heb de leverancier van de televisie gebeld en hij heeft bij de televisies in zijn winkel gekeken en daar staat de app gewoon op. Hij is zo vriendelijk om zaterdag bij mij langs te komen om het op te lossen. Ik houd jullie op de hoogte.  Toch allemaal alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

koos verleg
door koos verleg Jan 27, 2019 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

diumenge
door diumenge - Jan 16, 2019 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Tsja, als je het typenummer niet doorgeeft dan kunnen we je hier verder ook niet helpen. Succes ermee.

marijke77
door marijke77 - Jan 16, 2019 om 19:54
158 Antwoorden / 3 Vragen
0

als je de app via google play hebt gedownload dan blijft hij altijd in de bibliotheek staan, als je hem dan verwijderd hebt kun je hem daar terug vinden, alleen als je hem dus ook uit de bibliotheek hebt verwijderd dan moet je opnieuw zoeken in de store.

diumenge
door diumenge Jan 17, 2019 om 18:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Google Play op een Samsung smart TV?

marita5
door marita5 - Jan 27, 2019 om 13:21
11506 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Thunderbird , 

Bedankt voor het terugmelden .


DOOR KOOS VERLEG 27 JAN. 2019 OM 13:10 
3 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer