door thunderbird 13 jan. 2019 om 15:34
Elektronica & tv

CanalDigitaal app installeren

Goede middag, Ik heb perongeluk de CanalDigitaal App van mijn Samsung smarttv verwijderd.  Nu wil ik hem weer installeren maar kan hem niet meer vinden in de appstore van Samsung. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
                              Met vriendelijke groeten, Koos

780 13 Rapporteer
door heremietkreeft - 13 jan. 2019 om 15:39
9263 Antwoorden / 153 Vragen
0

Staat het hier niet ergens bij, eventueel nieuw account aanmaken. https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

D
e app is van Canal Digitaal en zal niet in een appstore te vinden zijn.  maar zal ook even kijken bij Samsung voor alle zekerheid.

door heremietkreeft - 13 jan. 2019 om 15:43
9263 Antwoorden / 153 Vragen
0

Re: is te vinden in de playstore voor android. Komt als eerste naar voren/ staat bovenaan na ingeven van tekst. Dat geldt voor smartfones en weet dus niet of dat ook voor een smarttv geldt maar is m.i. wel de moeite van proberen waard.
En als het onverhoopt niet lukt, Samsung heeft een eigen vraag en antwoord site.

door thunderbird - 13 jan. 2019 om 15:53
75 Antwoorden / 40 Vragen
0

Goede middag Gerrit, Ik vind hem niet en als ik de link die u stuurde klik en dan komt de vraag "bent u al lid" als ik dat bevestig kom ik op een pagina waar alle tv programma's staan maar nergens iets over Apps. Als ik een nieuw account aanmaak, heb ik dan meteen een nieuw abonnement? Ik vind één genoeg.

door heremietkreeft 13 jan. 2019 om 15:59
9263 Antwoorden / 153 Vragen

Zie ook: https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-download-ik-apps-op-mijn-samsung-smart-tv-uit-2013/ al is dit wel een verwijzing uit 2013. Geeft in ieder geval nadere info m.b.t. de Samsung service desk.
Ik kan mij niet voorstellen dat u bij het aanmaken van een nieuw account meteen een nieuw abonnement zou hebben. Ik neem aan dat u een abonnement van/bij Canal Digitaal heeft. Mogelijk kunt u ook hier https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ nadere info vinden, ik zie daar o.a. een verwijzing naar: 

Vragen die momenteel gesteld worden

  • Hoe kan ik gebruik maken van de Samsung/LG Smart TV App?

door thunderbird - 13 jan. 2019 om 15:55
75 Antwoorden / 40 Vragen
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

door Cookies - 13 jan. 2019 om 16:45
13337 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ik heb het sterke vermoeden dat het antwoord van @Simon55 helemaal correct is. Dat wordt een nieuwe t.v. of een Chromecast kopen als je die app wilt kunnen installeren.

door marita5 - 13 jan. 2019 om 17:10
7341 Antwoorden / 9 Vragen
2

Hallo Thunderbird , 

Lees hier eens , m.n. onder Stap 2: de app starten en inloggen

https://www.canaldigitaal.nl/blog/tv-app-installeren-tv-kijken/ 


DOOR THUNDERBIRD - 13 JAN. 2019 OM 15:55 
74 ANTWOORDEN / 41 VRAGEN
0

Ik heb de app wel op mijn android telefoon staan

door diumenge - 13 jan. 2019 om 17:28
10297 Antwoorden / 13 Vragen
1

Ik kan 'm gewoon vinden op mijn Samsung smart tv, dus vermoedelijk bestaat die app niet meer voor jouw model? Welk model gaat het om?

door Cookies 13 jan. 2019 om 17:44
13337 Antwoorden / 36 Vragen

Vind wel dat CD die app er erg snel uit gooit. Tizen 2016 t/m 2018, zelfs ik vind een 2 jaar oude t.v. nog niet oud.

door diumenge 13 jan. 2019 om 17:47
10297 Antwoorden / 13 Vragen

Klopt ja. Daarnaast ook redelijk absurd dat de app kennelijk wel functioneerde, maar na verwijderen dan niet meer terug te zetten is.

door thunderbird - 16 jan. 2019 om 19:10
75 Antwoorden / 40 Vragen
1

Ik heb vanalles geprobeerd om de app terug te krijgen maar het is niet gelukt. Drie maal contact gehad met Samsung, de derde maal, vanmiddag, hebben zij mij gebeld. De medewerker van Samsung zei, hij wist het ook niet, dat CanalDigitaal de  app wel verwijderd zal hebben en dat ik af en toe moet kijken of de app er weer op staat. Hij zei verder dat het onmogelijk voor mij is om de app te verwijderen, alleen de snelkoppeling. Zijn ze mooi weer van mij af. Ik heb de leverancier van de televisie gebeld en hij heeft bij de televisies in zijn winkel gekeken en daar staat de app gewoon op. Hij is zo vriendelijk om zaterdag bij mij langs te komen om het op te lossen. Ik houd jullie op de hoogte.  Toch allemaal alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

door koos verleg 27 jan. 2019 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

door diumenge - 16 jan. 2019 om 19:16
10297 Antwoorden / 13 Vragen
0

Tsja, als je het typenummer niet doorgeeft dan kunnen we je hier verder ook niet helpen. Succes ermee.

door marijke77 - 16 jan. 2019 om 19:54
99 Antwoorden / 3 Vragen
0

als je de app via google play hebt gedownload dan blijft hij altijd in de bibliotheek staan, als je hem dan verwijderd hebt kun je hem daar terug vinden, alleen als je hem dus ook uit de bibliotheek hebt verwijderd dan moet je opnieuw zoeken in de store.

door diumenge 17 jan. 2019 om 18:55
10297 Antwoorden / 13 Vragen

Google Play op een Samsung smart TV?

door marita5 - 27 jan. 2019 om 13:21
7341 Antwoorden / 9 Vragen
0

@Thunderbird , 

Bedankt voor het terugmelden .


DOOR KOOS VERLEG 27 JAN. 2019 OM 13:10 
3 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

De leverancier is langs gekomen maar hij kan het ook niet oplossen. Ik heb nu maar een Chromecast aangeschaft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jaysun - 25 apr. 2019 om 12:02
Geldzaken & recht

Automatisch incasso betalingsachterstand

Hallo,

Ik huur een vaatwasser en wasmachine en daarvoor wordt maandelijkse een automatisch incasso afgeschreven. Nu heb ik in januari de automatisch incasso teruggestort omdat ik onverwachts krap zat. Deze is in vergetelheid geraakt en is later niet alsnog door mij betaald. 

Nu worden er vandaag opeens twee termijnen afgeschreven d.m.v. automatisch incasso: de huidige maand ... Lees meer

ma
maspozapse - 25 apr. 2019 om 17:41
Geldzaken & recht

<a href="//www.bax-shop.nl" target="_blank">Https://www.bax-shop.nl</a>

vreemd genoeg word er onder mijn naam besteld. en van mijn zakelijke rekening afgeschreven. maar het email adres klopt niet. hoe kan dit? Lees meer

Bd
BdOuitM - 25 apr. 2019 om 16:14
Huishouden & energie

Wie heeft ervaring met misverstanden met B.O.M. Beveilliging op Maat?

In verband met een defect in onze stoppenkast (stroomuitval op één groep in onze woonkamer) belde mijn partner maandagmorgen 15 april 2019  naar  “B.O.M. Beveiliging op Maat”  voor een reparatie. Wij hadden geen ervaring met dit bedrijf maar mijn partner vond deze firma op het Internet. Dit bedrijf biedt zich aan voor spoedreparaties op het gebied van elektra, sloten, verlichting, hang- ... Lees meer