PI
door PIPODECLOWN Sep 6, 2018 om 20:07
Elektronica & tv

Curved tv

Ik heb een Samsung curved tv gekocht van de 2000 euro en ben heel ontevreden over de beeldkwaliteit

1847 14 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - Sep 6, 2018 om 20:08
683 Antwoorden / 5 Vragen

Ga met uw "ontevreden verhaal" naar uw verkoper, misschien is er iets niet goed ingesteld en/of aangesloten.
Of moet u een bepaalde minimum "kijkafstand" hebben.

diumenge
door diumenge - Sep 6, 2018 om 20:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vervelend voor je. Zet 'm op Marktplaats voor 200 euro, dan neem ik 'm misschien wel van je over.

PI
door PIPODECLOWN - Sep 6, 2018 om 20:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb op de camping een tv van Samsung staan van een paar honderd euro daar van is het beeld veel mooier van dan mijn tv thuis

Gr
door Grunn1 Sep 6, 2018 om 21:59
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Heb je hem thuis wel aangesloten? Of heb je thuis nog alleen analoge tv. Omruilen met de camping tv.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 6, 2018 om 20:14
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Jammer dat u ontevreden bent maar wat is nu uw vraag? Ik neem aan dat u de TV vooraf in de winkel heeft gezien.
Het kan ook zo zijn dat de TV niet door u nader is afgestemd op uw wensen.
Bij een T V kun je alles zelf qua instelling aanpassen zoal ook gemeld zal zijn in de gebruiksaanwijzing.

En reden kan ok de wijze van aansluiting zijn resp. gebruik van goede kabels HDMI.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 6, 2018 om 20:15
16830 Antwoorden / 202 Vragen

U kunt zelf reageren bij reacties.

vd
door vdlieuw - Sep 6, 2018 om 20:16
211 Antwoorden / 6 Vragen

Maar wat wilt u nu daarmee zeggen ? Ontevreden dus ? En uw vraag zal dan zijn wat daar aan te doen ?
Beetje communicatie zou wel welkom zijn als u een vraag stelt en anderen om hulp vraagt.
U heeft die curved tv voor de koop niet in de winkel bekeken ? En wat u niet mooi of niet goed vindt, daar heeft een ander geen probleem mee, dat is een kwestie van smaak. De TV doet wel alles waarvoor hij gemaakt is ?
Zou eens gaan babbelen met de verkoper maar geeft u, zeker ook de hoogte van het bedrag, weinig kans als het alleen maar eenkwestie is van "ik vind het niet mooi".

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2018 om 20:22
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ruil de camping TV dan met TV thuis. Misschien doet hij het beter daar dan.... Maar zal vast aan de instellingen liggen, dus even zoeken naar de juiste.

Grunnen.
door Grunnen. - Sep 6, 2018 om 20:36
509 Antwoorden / Vragen

Dat zal niet aan de TV liggen ,maar fijnafselling van de TV,randapparatuur , TV signaal en kabels

wi
door willems123 Sep 6, 2018 om 22:43
117 Antwoorden / 16 Vragen

Helemaal mee eens..  thuis heb ik dat ding niet, maar ik ik vind het beelkwaliteit perfect bij MM!

ne
door neodutchio - Sep 6, 2018 om 21:27
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb een oude tv uit Eindhoven met een dikke beeldbuis. Daar ben ik heel tevreden over.

tijger1
door tijger1 Sep 6, 2018 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien wil de Ts wel ruilen met u, als hij wat bijbetaalt??

ne
door neodutchio Sep 6, 2018 om 23:23
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ben nog op zoek naar een nieuwe. Wat levert een 50Hz Philips dikke beeldbuis van een jaar of 15 nog op?

tijger1
door tijger1 Sep 6, 2018 om 23:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vast honderden euro’s. :-))

gerbera
door gerbera - Sep 6, 2018 om 21:59
7359 Antwoorden / 14 Vragen

ben heel ontevreden over de beeldkwaliteit

Ka
door Kassagebruiker Sep 6, 2018 om 22:04
683 Antwoorden / 5 Vragen

Wellicht besteld via internet zonder eerst het beeld qua kwaliteit gezien te hebben?

tijger1
door tijger1 - Sep 6, 2018 om 23:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is iedereen nu ook “curved” op uw beeld?

panter22
door panter22 - Sep 7, 2018 om 08:35
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je de fabrieksinstellingen zoals contrast, helderheid al veranderd?
KIjk eens op deze site hoe je een beter beeld kunt krijgen.
https://www.test-aankoop.be/hightech/tv-s/dossier/hoe-het-beeld-van-uw-televisie-perfect-afstellen#

Zo'n dure tv zal vast 4K zijn.
Heb je wel een tv ontvanger voor 4K? Kijk voor info bij KPN:
https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm

tdmduc
door tdmduc - Sep 7, 2018 om 20:32
703 Antwoorden / 2 Vragen

Curved is niet altijd geweldig en zeker niet altijd "geschikt" voor sommige uitzendingen en/of films.

Omdat het een stevig bedrag is moet je echt goed testen en niet alleen effe kijken bij de MediaMarkt.

Moet ik een curved tv kopen?(CB)

jo
door jorisw - Sep 8, 2018 om 09:48
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Iets meer context graag. Wat is de bron? Hoe is die aangesloten? Ik heb dat soort televisies bekeken en er is op zich niks mis mee (tenzij de tv defect is natuurlijk). Het kan ook zijn dat je de effecten die een curved tv met zich meebrengen tegenvallen. Bijvoorbeeld door de kromming is het beeld van de zijkant minder dan bij een vlakke tv. Maar dat had je in de winkel kunnen zien.