jd
door jdbeste1 Nov 15, 2019 om 14:02
Elektronica & tv

Draadloze deurbel

Ik ben op zoek naar een alternatief voor de RING deurbel. Wie heeft hier ervaring mee en dat het liefst zonder abonnement .

Ik hoor het graag . Eventueel mag het wel een RING zijn maar dan ook zonder abonnement .

13655 17 Rapporteer

simon55
door simon55 - Nov 15, 2019 om 14:09
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Kijk eens bij bouwmarkten en ijzerhandels. Volop draadloze deurbellen te koop

tdmduc
door tdmduc - Nov 15, 2019 om 14:12
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb gewoon een Friedland op batterijen met draadloos knoppie. Werkt al jaren goed.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 15, 2019 om 14:21
7181 Antwoorden / 3 Vragen
tenormin
door tenormin - Nov 15, 2019 om 14:24
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb al jaren een Elro sonnette binnen staan. Deurbel heeft een knoopje als batterij; bel zelf 2 grote batterijen. Heel simpel. En nog goedkoop ook.

pc
door pcmdejongh - Nov 15, 2019 om 14:36
5 Antwoorden / 1 Vragen

De ring deurbel is toch ook verkrijgbaar zonder abonnement

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 15, 2019 om 14:54
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Zie https://www.beslist.nl/products/klussen/klussen_486170/r/consumentenbond_test_draadloze_deurbellen/ en waarom zou een abonnement nodig zijn? Of anders gezegd, een abonnement waarvoor dan wel?

diumenge
door diumenge - Nov 15, 2019 om 19:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er is geen abonnement nodig voor Ring standaardfuncties.

aurora1
door aurora1 - Nov 15, 2019 om 19:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik lees hier niets over een abonnement maar hij heet “Ring”.....:
https://www.gamma.nl/assortiment/ring-video-deurbel-2/p/B619338

justmeagain
door justmeagain - Nov 16, 2019 om 00:24
623 Antwoorden / 8 Vragen

Uw titel is verkeerd. U zoekt naar mijn idee een videodeurbel, geen draadloze deurbel.
Nest Hello is hel goed alternatief, werkt ook seamless met Google Nest hubs en smart tv.

audb
door audb - Nov 18, 2019 om 12:34
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien op aliexpress even zoekken ?

Video deurbel

Deze zijn zonder abonnement te gebruiken maar net als bij de ring en andere merken video deurbel is er wel enige vertraging bij een gesprek.
Let wel goed op, boven de €22 betaal je en 21% btw over het bedrag  + inklaring kosten €13 kijk daarom of er niet een is die uit spanje, frankrijk of duitsland verzend.

Helaas zit aliexpress nog niet in Belgie.

herman65
door herman65 - Nov 18, 2019 om 13:10
13 Antwoorden / 0 Vragen

Ben ik ook nieuwsgierig naar, want bij RING ben ik er ingestonken. Wil je er echt wat aan hebben, dan ben je verplicht om een abonnement te nemen van (voorlopig) 3 euro per maand voor het gebruik van hun server. Het prul apparaat slaat de beelden nl. niet op op je smartphone:-(( Kortom, echt een winstpakker voor RING. Er zijn alternatieven bij Ali.com, maar in hoeverre die goed werken, dat is de vraag. De Xiaomi videobel heb ik ook gebruikt en geeft prachtige beelden, maar de batterij is binnen een week hartstikke leeg. Dit in tegenspraak tot wat ze beloven. (Enkele maanden!) En, ik ben niet de enige die dit heeft geconstateerd.

Pro Deo
door Pro Deo - Nov 18, 2019 om 13:21
2 Antwoorden / Vragen

Kijk eens op site van Amazon deze hebben draadloze deurbellen,die  goedkoper zijn dan in Nederland en zijn net zo goed,ik heb er ook een

omehenk
door omehenk - Nov 18, 2019 om 14:23
10 Antwoorden / 1 Vragen

let op als de buren hun auto oppennen gaat bij jou de bel

jo
door joppie - Nov 18, 2019 om 15:26
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb een video bel van Doorsafe. Geen abonnement, verbonden met het lichtnet dus geen batterijen verwisselen. Gaat niet via WIFI dus geen wisselende verbindingen. Met het kaartje worden foto's en videos opgeslagen en kan ik ze verwijderen wanneer ik wil. Het enige nadeel voor veel mensen (niet voor mij) is dat ik, als ik weg ben, niet kan zien wie er aanbelt, er worden wel foto's en/of video van gemaakt. Er zit een lekker groot scherm bij dat je als fotolijstje kunt neerzetten of aan de muur hangen. Ik ben zeer tevreden en ben heel blij met het gemak dat deze bel brengt bij het gezeur aan de deur door bevoorbeeld energieverkopers. Ik vraag wat ze komen doen en bij een verkeerd antwoord druk ik ze weg, hoe makkelijk is dat.... :D

https://doorsafe.nl/shop/aansluitbaar-op-deuropener/draadloze-deurbel-draaibare-camera-en-intercom-7-kleurenscherm-doorsafe-4780/

ap
door aprofijt@ziggo.nl - Nov 18, 2019 om 15:31
1 Antwoorden / Vragen

Zie https://www.proidee.nl/?P=200222173&sourceRefKey=Yq6aDVtqA

An
door Anjer - Nov 19, 2019 om 14:19
1 Antwoorden / Vragen

Een alternatief voor de Ring deurbel is de Nest deurbel.