an
door antennehenkie Feb 19, 2017 om 11:07
Elektronica & tv

Een Horizon box kopen op Marktplaats

DIT IS EVEN AAN TE MERKEN VOOR DE KOPERS, 'DAT DIT EEN GROTE MISKOOP van je leven wordt !

Bij mijn weten,om bij het beeindigen van het abonnement,omdat je de Horizon box in bruikleen hebt dan wel op huurbasis (tweede box eigendom is van Ziggo. Deze dient geroutineerd te worden na het beeindigen van je abonnement aan Ziggo. Hier krijg je zeker een bericht via de post of een mail om deze retour te sturen en er staat ook in hoe je gratis een doos kunt aanvragen om deze box gratis retour te sturen via post.nl. Bij het niet retour sturen kan het je veel geld kosten. Ziggo kan dan de kosten naar waarde van horizon box je een rekening brengen van rond € 360,00 als je deze niet retour stuurd.
Dan het volgende deze Horizon boxen die via de illegale weg te koop worden aangeboden is een miskoop en zul je deze nooit en te nimmer bij ZIGGO geactiveerd krijgen. Deze Horizon boxen zijn aan je adres gekoppeld via een door Ziggo geinstalleerde code die je niet krijgt verwijderd. Zodra je jou abonnement met een Horizon box opzegt wordt deze gedebloceerd door Ziggo en zal door deze blokkade.niet meer op een ander adres geinstalleerd en geactiveerd kunnen worden. Je abonnement is dus gekoppeld aan je adres via een bepaalde code die ingebracht is in  je horizon box. Heb je deze toch bij jou thuis aangesloten dan kan Ziggo via jou aansluiting zien of de ingevoerde gegevens over een komen ,is dit niet het geval dan heb je grote pech. En krijg je deze Box niet geactiveerd. Iemand die zegt dat dat wel gaat , maak het zich zelf wijs. Ook als je de box bij de verkoper nog werkend ziet. Neem  ze maar mee je zult zien dat je een bepaalde code ziet dat dit een horizon box is die niet aan jou adres gekoppeld is als je deze bij jou thuis installeerd.

13214 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 19, 2017 om 11:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vanwaar deze waarschuwing? Ben je er ingetrapt?

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Feb 19, 2017 om 11:22
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@antennehenkie, uw antenne was duidelijk niet ingeschakeld. Dit is toch wel overal bekend dacht ik, en niet alleen bij ZIGGO maar bij alle providers. Overigens wordt de box geblokkeerd en niet gedeblokkeerd, dat wordt pas gedaan als de box opnieuw wordt uitgegeven.

ne
door neodutchio - Feb 19, 2017 om 11:34
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt voor de waarschuwing, maar wellicht had u het ook kunnen bedenken voordat u tweedehands via de grijze markt veel te veel geld betaalde voor een box.

Dit is al jaren bekend en staat ook in ieder contract geschreven. En zonder contract kan je simpelweg nergens gebruik van maken.

diumenge
door diumenge - Feb 19, 2017 om 11:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik vat het even samen: koop geen tweedehands Horizonbox.

ha
door halex - Feb 19, 2017 om 15:00
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als u geen vraag hebt of geen antwoord zoekt, wat moet dit stuk tekst hier dan?

gerbera
door gerbera Feb 19, 2017 om 15:44
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De Ts wil even laten weten dat die er is ingetrapt al doet deze het voorkomen of het een waarschuwing voor ons moet zijn.;-))

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 19, 2017 om 20:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Daar gaat mijn zondagse.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 19, 2017 om 22:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zondagsrust bedoel ik

ne
door neodutchio Feb 19, 2017 om 23:18
5148 Antwoorden / 12 Vragen

@diewilik, zondagrust? En tegen wie moeten al die mensen dan aan aanpraten als wij op zondag niet meer willen luisteren?

an
door antennehenkie - Feb 22, 2017 om 14:47
7 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig ben ik er niet in getrapt maar ik wil alleen die mensen waarschuwen die zich een Horizon box op Marktplaats of van een gewezen Ziggo abonnee kopen dat deze grote pech hebben en bedrogen uit komen.