Ja
door Jantje van Leiden Mar 15, 2019 om 23:23
Elektronica & tv

Eindafrekening NLE komt niet. Hebben meer consumenten hier last van?

Eindafrekening internetprovider NLE komt maar niet. Hebben meer consumenten hier mee te maken?
Mijn vorige leverancier van mijn alles in 1 pakket was NLE. Zij hebben een bijzonder slecht bereikbare klantenservice en sturen fraai verpakte antwoorden dat er zo spoedig mogelijk aan gewerkt gaat worden, maar druk, druk, druk. Oftewel wel woorden, maar geen daden.

697 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 16, 2019 om 00:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe lang duurt het dan? Stap over naar een normale provider.

aurora1
door aurora1 - Mar 16, 2019 om 02:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen last van maar ik heb dan ook geen NLE. Wat heeft u eraan te weten of anderen “hiermee te maken” hebben? Wilt u alleen maar klagen hier? Dit forum gaat niet over uw eindafrekening.
Tik eens bij “zoek een vraag” in: NLE + OK. Dan heeft u wat leesvoer.

Th
door Thijs124 - Mar 16, 2019 om 09:26
289 Antwoorden / Vragen

Internet providers werken toch met maand afrekeningen! Als je naar een andere aanbieder gaat stelt de eindafrekening normaal gesproken niet veel voor. Het werkt toch niet zoals bij energie en water met voorschotten.