ro
door ronaldusgaby Apr 4, 2006 om 11:38
Elektronica & tv

Epson printer

kan iemant mijn helpen???
ik hep pas een niewen printer  een epson d68 het is nu al niet goed meer hij neemt het papier niet meer mee om te printen
ik hep hem in december 2005 op de computre markt gehaald niew in doos een paarkeer mee geprint hij was goed
ik ep een kalght bij epson gedaan maar die reageren niet
wat kan ik nu doen?
wie weet een oplosing

738 8 Rapporteer

ew
door ewwas - Apr 4, 2006 om 14:35
2 Antwoorden / 2 Vragen

je zou kunnen kijken of de papierlade wel goed zit en of er geen vuil tussen de tandwieltjes zitten. Overgens je moet een printer regelmatig gebruiken dit i.v.m. het uitdrogen van de printkoppen.

dirck
door dirck - Apr 4, 2006 om 16:44
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je er misschien te veel papier inzitten?

Draaien de rolletjes nog wel?

Probeer het eens met 1 velletje papier.

ro
door ronaldusgaby - Apr 4, 2006 om 16:46
2 Antwoorden / 5 Vragen

dat hep ik ook ge probeer maar dat doet hij het ook niet
de printer is  12-2005

ro
door ronaldusgaby - Apr 4, 2006 om 16:49
2 Antwoorden / 5 Vragen

dat is het probleem niet de printe is nog geen jaar oud
ik hep hem op de beurs gekoghet
in december van 2005

movieman
door movieman - Apr 4, 2006 om 17:35
180 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Epson heeft een servicenummer, is wel een beetje duur, maarja...

Bereikbaar op werkdagen van 09:00 t/m 18:00 uur op telefonnummer:

0900-5050808 (€ 0,15/min. + € 0,05 per gesprek)

E-mail support: epson@mail-support.de

Groetjes en succes. ;-)

dirck
door dirck - Apr 4, 2006 om 18:15
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik weet nog niet of de rolletjes wel willen draaien, draaien ze wel, probeer dan onderstaande eens.

Zit er ook een knop op de printer om het papier handmatig in te voeren?

Zoja, druk die dan eens in en kijk dan eens of het papier dan wel wordt ingevoerd.

Probeer anders ook eens wat dikker papier. (fotopapier)

ma
door martin1 - Apr 4, 2006 om 20:24
346 Antwoorden / 4 Vragen

vind ik niet duur, als je vergelijkt met philips, HP, Canon (zitten allemaal boven 55 cent per minuut)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 4, 2006 om 20:45
16960 Antwoorden / 202 Vragen

martin1, waar slaat dat op?

De vraagsteller: ik mag toch aannemen dat er garantie is als het tenminste werkelijk een nieuwe printer is. Op de markt gekocht??

Als er inderdaad sprake is van een nieuwe doos, Epson zou garantie moeten geven, garantie van de leverancier wordt dan wel erg mloeilijk, echter wie zegt dat het op de markt gekochte apparaat ok was??