ra
door ra Feb 13, 2007 om 10:15
Elektronica & tv

Gebruiksaanwijzing Aristona tv 63TA 4413/03

Beste lezer,

Mijn moeder woont in een verpleeghuis en heeft een Aristona tv 63TA 4413/03. De gebruiksaanwijzing is op een of andere manier zoek geraakt. Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van bovenstaande tv of waar kan ik een gebruiksaanwijzing vinden/verkrijgendownloaden waarmee ik haar tv kan instellen? S.v.p. Nederlandse uitgave. Bij voorbaat dank voor de reaktie.

ra

1489 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 13, 2007 om 10:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk eens op deze pagina of hij er bij staat misschien;

Afstandsbedieningen

Succes,

rudie020
door rudie020 - Feb 13, 2007 om 11:02
61 Antwoorden / 4 Vragen

Dag Ra,

Misschien staat hij wel op DEZE pagina! Ik zie daar wel de 63TA 4410/03 staan (waarschijnlijk dezelfde gebruiksaanwijzing) en anders kun je je aanmelden en je vraag daar stellen.

Groetjes, Rudie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 13, 2007 om 17:13
16830 Antwoorden / 202 Vragen

en onverhoopt, mocht u niet de juiste vinden, kijk dan bij een serienummer dicht in de buurt want de bedieningen van Philips/Aristona/Erres/Dux zij allemaal gelijk (Is allemaal Philips) indien de TV niet ouder is dan een jaar of 8. Zo er afwijkingen zijn, dan zijn dat toch hele kleine.

hutch
door hutch - Feb 13, 2007 om 17:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Ra,

als u op de volgende link klikt, krijgt u de site van Philips. Bovenaan ziet u een link naar een pdf-bestand met de Nederlandse handleiding van dat TV-toestel. (Aristona is van en gelijk aan Philips).

http://usersmanualguide.com/philips/tv__4_3_-_tv_large_25-29_inch/63ta4413_03

Succes, groet Hutch.

ra
door ra - Feb 13, 2007 om 17:42
6 Antwoorden / 7 Vragen

Inmiddels heb ik een gebruiksaanwijzing voor de afstandsbediening geprint middels de site http://usersmanuelguide.com/philips/tv. Ik hoop, dat ik hiermee de tv krijg ingesteld. Bedankt voor jullie reakties. Speciale dank aan Hutch. RA

hutch
door hutch - Feb 13, 2007 om 20:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Graag gedaan. En laten we er maar vanuit gaan, dat het gaat lukken.... zo niet, dan 'horen' we het wel.

Gr. Hutch