Geen ontvangst van de 3 Belgische zenders via de Ziggo tv app op mijn iPad 2.
Sinds kort kan ik de 3 Belgische zenders niet meer ontvangen via de Ziggo tv app op mijn iPad 2. Dat lukt wel op mijn iPhone en de gewone Tv. De overige zenders ontvang ik wel. Ik krijg dan een foutmelding over WiFi, maar die is gewoon intact. Hierover contact gehad met Ziggo maar omdat de andere zenders het wel doen moet het aan de iPad zelf liggen. De laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter voort duren. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten en telefonisch benaderen van een (kosteloze) helpdesk kan ik ook niet vinden. Is dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?
Stel je vraag eens aan de Ziggo Community https://community.ziggo.nl
Hebt u wellicht “favoriete zenders” ingesteld, en niet de Belgische aangeklikt?
Het ligt volgens mij niet aan Ziggo, want ik heb zelf twee Belgische zenders geselecteerd en die staan gewoon in de lijst.
Edit
En als ik Ketnet aanklikt, staat die ook keurig in het overzicht.
Fijn als je Apple producten hebt dat je dan alleen vragen mag stellen als je hebt betaald. Maar in dit geval denk ik dat het toch een softwarematig iets is in de iPad.
Waar hebt u het over?
@Tijger
. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten
e laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter
Klinkt dus als software fout omdat de andere devices wel werken.
Tja, maar het ligt niet aan de I-pad. En de Ziggo app is kort geleden vernieuwd.
@Tijger, maar zoals ik het begrijp werkt de Ziggo App wel op andere apparaten.
Altijd lastig dit soort dingen als je niet even zelf mee kan kijken.
Tijger1 als de app het bij jou goed doet, moet dat ook zo bij TS zijn. Dus aan de app ligt het niet en aan de iPad ook niet. Blijft over gebruikersfout.
@carola.83. Zo streng wilde ik nog niet zijn. En af en toe is er wel iets raars met die favorietenlijst. Staat er ineens een ander kanaal tussen, wat ik zeker te weten niet aangeklikt heb. Maakt niet uit, verwijder ik weer.
Ik heb de nieuwste iPad en recent de laatste versie van iOS en de ziggo app bijgewerkt en de Belgische zenders werken gewoon. Ligt dus niet aan Apple en of Ziggo tenzij je iPad de nieuwste software versies niet meer ondersteund.
Ts heeft inmiddels de vraag gesteld op Ziggo Community ,
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/geen-ontvangst-3-belgische-zenders-via-ziggo-tv-app-op-ipad-2-23405
Ik maak ook gebruik van de Ziggo Go app, op IPad Air2. Ik heb een standaard TV pakket, dus niets extra’s en bij mij werkt alles naar behoren. Live tv kijken naar Een, Canvas en Ketnet gaat prima, echter je kunt geen programma’s terugkijken ivm Belgische licenties. Mogelijk gaat dat in de toekomst nog veranderen, BBC First doet dat al...
Kijk Uw instellingen nog even goed na, of koppel Uw smartcard opnieuw...succes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer