pe
door pedrovana Dec 22, 2017 om 18:01
Elektronica & tv

Geen ontvangst van de 3 Belgische zenders via de Ziggo tv app op mijn iPad 2.

Sinds kort kan ik de 3 Belgische zenders niet meer ontvangen via de Ziggo tv app op mijn iPad 2. Dat lukt wel op mijn iPhone en de gewone Tv. De overige zenders ontvang ik wel. Ik krijg dan een foutmelding over WiFi, maar die is gewoon intact. Hierover contact gehad met Ziggo maar omdat de andere zenders het wel doen moet het aan de iPad zelf liggen. De laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter voort duren. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten en telefonisch benaderen van een (kosteloze) helpdesk kan ik ook niet vinden. Is dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?

2638 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Dec 22, 2017 om 18:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Stel je vraag eens aan de Ziggo Community https://community.ziggo.nl

tijger1
door tijger1 - Dec 22, 2017 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u wellicht “favoriete zenders” ingesteld, en niet de Belgische aangeklikt? 

Het ligt volgens mij niet aan Ziggo, want ik heb zelf twee Belgische zenders geselecteerd en die staan gewoon in de lijst.

Edit

En als ik Ketnet aanklikt, staat die ook keurig in het overzicht.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 22, 2017 om 19:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Fijn als je Apple producten hebt dat je dan alleen vragen mag stellen als je hebt betaald. Maar in dit geval denk ik dat het toch een softwarematig iets is in de iPad.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar hebt u het over?

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 22, 2017 om 19:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tijger 
. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten


e laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter 
Klinkt dus als software fout omdat de andere devices wel werken.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 20:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, maar het ligt niet aan de I-pad. En de Ziggo app is kort geleden vernieuwd.

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 22, 2017 om 21:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tijger, maar zoals ik het begrijp werkt de Ziggo App wel op andere apparaten. 
Altijd lastig dit soort dingen als je niet even zelf mee kan kijken.

Cookies
door Cookies Dec 22, 2017 om 21:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tijger1 als de app het bij jou goed doet, moet dat ook zo bij TS zijn. Dus aan de app ligt het niet en aan de iPad ook niet. Blijft over gebruikersfout.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 22:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Zo streng wilde ik nog niet zijn. En af en toe is er wel iets raars met die favorietenlijst. Staat er ineens een ander kanaal tussen, wat ik zeker te weten niet aangeklikt heb. Maakt niet uit, verwijder ik weer.

Gr
door Grunn1 Dec 22, 2017 om 23:43
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb de nieuwste iPad en recent de laatste versie van iOS en de ziggo app bijgewerkt en de Belgische zenders werken gewoon. Ligt dus niet aan Apple en of Ziggo tenzij je iPad de nieuwste software versies niet meer ondersteund.

Grunnen.
door Grunnen. - Dec 22, 2017 om 20:00
509 Antwoorden / Vragen
0

Verwijder de Ziggo TV app en herstart de Ipad .Installeer de Ziggo TV app opnieuw.

gerbera
door gerbera - Dec 23, 2017 om 14:10
7358 Antwoorden / 14 Vragen
1

Kan voor uw iPad ook een "grens"geval zijn.......tot hier en niet verder.;-)

marita5
door marita5 - Dec 23, 2017 om 14:27
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0
Eliza1959
door Eliza1959 - Dec 29, 2017 om 19:36
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik maak ook gebruik van de Ziggo Go app, op IPad Air2. Ik heb een standaard TV pakket, dus niets extra’s en bij mij werkt alles naar behoren. Live tv kijken naar Een, Canvas en Ketnet gaat prima, echter je kunt geen programma’s terugkijken ivm Belgische licenties. Mogelijk gaat dat in de toekomst nog veranderen, BBC First doet dat al...
Kijk Uw instellingen nog even goed na, of koppel Uw smartcard opnieuw...succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer