Globalxs schiet tekort met tv
ik ben begin dit jaar overgestapt naar glasvezel in de hoop meer tvzenders te krijgen waaronder 192tv
maar globalxs heeft steeds weer opnieuw storingen, nu alweer twee dagen zwart beeld en geregeld uitval van t internet
eigenlijk moet ik door tot januari maar ik heb hier zo weinig zin meer in, en vaag me af kan ik van het abonnement af wegens in gebreke blijven?
U kunt pas ontbinden zodra u de verkoper een fatsoenlijke kans heeft gegeven om het product te kunnen gebruiken. In dit geval internet.
Het programma aanbod gaat u niet lukken voor ontbinding.
Hallo Outlaws ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( scroll ook naar beneden onder : Los het nu op : voorbeeldbrieven , en onder Zie ook . )
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-televisie
Zie aanvullend ook deze: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider en deze https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/
Het komt mij voor dat u nog onvoldoende reden heeft om een in gebreke stelling te doen en ook ik adviseer om de geven tipo van ACM (Consuwijzer) en Consumentenbond te volgen resp. zeld de geschillencommissie te benaderen. Zie voor achtergrond info m.b.t. in gebreke stelling: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/
Zie evntueel ook nog: - Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl
- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl
dank voor de antwoorden
zeer duidelijke uitleg
ik zit t jaar wel uit en ga na mn abonement maar verder kijken
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer