the outlaws
door the outlaws Jun 10, 2021 om 00:38
Elektronica & tv

Globalxs schiet tekort met tv

ik ben begin dit jaar overgestapt naar glasvezel in de hoop meer tvzenders te krijgen waaronder 192tv
maar globalxs heeft steeds weer opnieuw storingen, nu alweer twee dagen zwart beeld en geregeld uitval van t internet
eigenlijk moet ik door tot januari maar ik heb hier zo weinig zin meer in, en vaag me af kan ik van het abonnement af wegens in gebreke blijven?

2860 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jun 10, 2021 om 02:17
11537 Antwoorden / 51 Vragen
2

U kunt pas ontbinden zodra u de verkoper een fatsoenlijke kans heeft gegeven om het product te kunnen gebruiken. In dit geval internet. 

Het programma aanbod gaat u niet lukken voor ontbinding.

marita5
door marita5 - Jun 10, 2021 om 03:01
11507 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Outlaws , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( scroll ook naar beneden onder : Los het nu op : voorbeeldbrieven , en onder Zie ook . ) 

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-televisie

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 10, 2021 om 09:33
16830 Antwoorden / 202 Vragen
2

Zie aanvullend ook deze: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider en deze https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

 
Het komt mij voor dat u nog onvoldoende reden heeft om een in gebreke stelling te doen en ook ik adviseer om de geven tipo van ACM (Consuwijzer) en Consumentenbond te volgen resp. zeld de geschillencommissie te benaderen. Zie voor achtergrond info m.b.t. in gebreke stelling: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ 

Zie evntueel ook nog: - Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl

the outlaws
door the outlaws - Jun 14, 2021 om 14:44
11 Antwoorden / 6 Vragen
1

dank voor de antwoorden 
zeer duidelijke uitleg
ik zit t jaar wel uit en ga na mn abonement maar verder kijken


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer